[A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICÂĄ"
Robi się "ciekawie"..... w desperacji pojechałem do serwisu firmowego. Ich komputer wskazał prawy nastawnik i nawet go zaznaczył na rysunku (po 2 tyg i kilku tys. km jazdy) a lewy twierdzą,że nie.
Ale jek się wczytałem w wydruk to jest błąd V157 silnik 1 kolektora ssącego:1, pamięć zdarzeń 1 a dalej wpis:klapa kolek.2 ssący star.strum.pow dolne położenie nieosiągalne.
Teraz już nic nie rozumiem 1 (prawy - pasażera) czy 2 (lewy- kierowcy)?
Ale jek się wczytałem w wydruk to jest błąd V157 silnik 1 kolektora ssącego:1, pamięć zdarzeń 1 a dalej wpis:klapa kolek.2 ssący star.strum.pow dolne położenie nieosiągalne.
Teraz już nic nie rozumiem 1 (prawy - pasażera) czy 2 (lewy- kierowcy)?
Michał
- yukon
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 369
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:58
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łódź
mam ten sam problem. na 5 października jestem umówiony na wymianę kolektora wraz z silniczkiem cena 800zł + 300zł wymiana. części używane ale facet twierdzi, że wie co się psuje w tych kolektorach (pewnie te nieszczęsne tulejki), daje gwarancję. trochę mnie boli te 1100zł za używaną cześć no ale cóż oczywiście kłócił się ze mną ze silniczka nie rozdziela się od kolektora i zawsze są w komplecie.
W ASO, można wynegocjować 1510 za kompletną część + 340 montaż z programowaniem. Dają gwarancję na 2 lata. Słyszłem z innego żródła, że teraz klapy mają oś osadzoną w teflonie.... mże działać lepiej.
Wybierając 1100 za używkę i 1850 za nowe z gwarancją, jestem za drugą opcją.
A ten gość to w ÂŁodzi, może o nim słyszałem?
Hej
Wybierając 1100 za używkę i 1850 za nowe z gwarancją, jestem za drugą opcją.
A ten gość to w ÂŁodzi, może o nim słyszałem?
Hej
Michał
Cenę wynegocjowałem dla stałego klienta w ÂŁodzi, serwis VW/Skoda/Audi Bursiak na ul. Pabianickiej.
[ Dodano: 2010-09-27, 23:45 ]
[ Dodano: 2010-09-27, 23:45 ]
Czy to ci koło statoil na Piłsudskiego? Mnie proponowali nową część drożej niż ASO.yukon pisze:DiaG-mech S.C. Konrad Sztupecki, Jan Sztupecki,Nowy ÂŚwiat 7; 92-322 ÂŁódź tel.(042) 674-52-21 Serwis aut grupy VAG.
Michał
- yukon
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 369
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 18:58
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łódź
a ja napiszę coś po wymianie. jeżeli ta tulejka jest naprawiona i daje gwarancję, to nie widzę sensu aby przepłacać. wolę odłożyć na drugą stronę :mrgreen:
[ Dodano: 2010-10-05, 17:10 ]
kolektor wymieniony. wszystko śmiga ale jakoś nie czuje poprawy mocy... wyczytałem, że usterka powoduje pogorszenie mocy auta. podobno ktoś proponował wyższą cenę za moją zarezerwowaną cześć, mam nadzieje, że nikt z forum ps. podobno problemem nie jest ta mała plastikowa cześć jak kilka postów wyżej tylko cała ośka na której są klapki.
[ Dodano: 2010-10-06, 21:49 ]
odpalam dzisiaj auto i szok kontrolka "check engine", myślałem, że padnę. pojechałem do warsztatu, szef podpiął vaga i mówi mi, że druga strona padła. na dodatek tekst , że mają tę stronę i mogą mi założyć. odp. nie dzięki zastanowię się. coś mi nie pasowało, że leci mi kolejna część w aucie otwieram pokrywę, odpalam auto, silniki robią obrót, przyglądam się, a tam cięgno spadło na dole. przełożyłem ze starego silnika, tam to ewidentnie było wyrobione. wykasowałem błąd i wszystko śmiga. wydaję mi się, że panowie w warsztacie coś stworzyli...na dniach pojadę do serwisu i spróbuję kupić samo cięgno na zapas
[ Dodano: 2010-10-05, 17:10 ]
kolektor wymieniony. wszystko śmiga ale jakoś nie czuje poprawy mocy... wyczytałem, że usterka powoduje pogorszenie mocy auta. podobno ktoś proponował wyższą cenę za moją zarezerwowaną cześć, mam nadzieje, że nikt z forum ps. podobno problemem nie jest ta mała plastikowa cześć jak kilka postów wyżej tylko cała ośka na której są klapki.
[ Dodano: 2010-10-06, 21:49 ]
odpalam dzisiaj auto i szok kontrolka "check engine", myślałem, że padnę. pojechałem do warsztatu, szef podpiął vaga i mówi mi, że druga strona padła. na dodatek tekst , że mają tę stronę i mogą mi założyć. odp. nie dzięki zastanowię się. coś mi nie pasowało, że leci mi kolejna część w aucie otwieram pokrywę, odpalam auto, silniki robią obrót, przyglądam się, a tam cięgno spadło na dole. przełożyłem ze starego silnika, tam to ewidentnie było wyrobione. wykasowałem błąd i wszystko śmiga. wydaję mi się, że panowie w warsztacie coś stworzyli...na dniach pojadę do serwisu i spróbuję kupić samo cięgno na zapas
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 10:00
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kaszuby
ja miałem podobny problem: po cwiczeniach z przepustnicami (wymieniania jednej na drugą stronę żeby sprawdzic która jest padnięta,wymiany na inne itp.)okazało się,iż luźne były klapy,które otwierają się w kolektorze,wymieniłem kolektor i na razie jest zobaczymy na jak długo.
Swoją drogą to dziwne,że na jednej stronie te klapy były takie luźne a po drugiej nie :?:
Swoją drogą to dziwne,że na jednej stronie te klapy były takie luźne a po drugiej nie :?:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga