Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[3.0 tdi CDYA] Pompa wysokiego ciśnienia zatarta - co dalej

Silniki wysokoprężne
ringel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 09 lis 2013, 11:54
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: München

Post autor: ringel » 31 paź 2014, 14:35

krysti pisze:A ty który lejesz
Na razie nic, ale chyba wypróbuje Monzol obserwując z VCDS częstość oczyszczania DPF.
krysti pisze:A co sądzisz o Ravenol 2t skuter? Sporo osób chwali ten olej.
Ten plik co podałem ktoś już jakieś testy robił i ten olej nie jest jakiś superancki. Więcej osób chwali Monzol po własnych doświadczeniach. Troche mi się to dziwne wydaje z tym dodatkami oleju do "ropki". Ale coś w tym jest, dlatego chce się też przekonać i wypróbować na własnej skórze.
W zimie zalecają nawet 1:400

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 31 paź 2014, 20:37

ringel pisze:
krysti pisze:A ty który lejesz
Na razie nic, ale chyba wypróbuje Monzol obserwując z VCDS częstość oczyszczania DPF.
krysti pisze:A co sądzisz o Ravenol 2t skuter? Sporo osób chwali ten olej.
Ten plik co podałem ktoś już jakieś testy robił i ten olej nie jest jakiś superancki. Więcej osób chwali Monzol po własnych doświadczeniach. Troche mi się to dziwne wydaje z tym dodatkami oleju do "ropki". Ale coś w tym jest, dlatego chce się też przekonać i wypróbować na własnej skórze.
W zimie zalecają nawet 1:400
Co do dodatku oleju to w 2.5 tdi BAU lałem mixol od samego początku( przejechałem ponad 130 tys) i przy 300 tys nie miało żadnych problemów z pompą czy wtryskami, tylko sterujący padł ale elektronicznie.
Wiadomo do common raila z Dpfem mixol się nie nadaje i olej musi być już dużo lepszej jakości,
głównie chodzi o temperaturę spalania podobną do On, niską zawartość popiołu, olej musi być półsyntetyczny.
Na forum avensis jest dość obszerny temat http://avensis.info/viewtopic.php?f=69&t=11501
Niektórzy zrobili około 100 tys od nowości z dodatkami i sobie chwalą.
Jedyne co mnie trochę niepokoi to zapchanie dpfa, ale lepiej mieć sprawny układ wtryskowy niż dpfa ( dpfa można wyciąć w pień :> )
Jakbyś zamawiał monzol to jest możliwość zamówienia dwóch i wysłania do mnie jednej sztuki.
Wszystkie koszty oczywiście pokryje.
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)

mxzibi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 15 mar 2012, 14:46
Lokalizacja: Łódź

Post autor: mxzibi » 31 paź 2014, 21:47

krysti pisze:
ringel pisze:
krysti pisze:A ty który lejesz
Na razie nic, ale chyba wypróbuje Monzol obserwując z VCDS częstość oczyszczania DPF.
krysti pisze:A co sądzisz o Ravenol 2t skuter? Sporo osób chwali ten olej.
Ten plik co podałem ktoś już jakieś testy robił i ten olej nie jest jakiś superancki. Więcej osób chwali Monzol po własnych doświadczeniach. Troche mi się to dziwne wydaje z tym dodatkami oleju do "ropki". Ale coś w tym jest, dlatego chce się też przekonać i wypróbować na własnej skórze.
W zimie zalecają nawet 1:400
Co do dodatku oleju to w 2.5 tdi BAU lałem mixol od samego początku( przejechałem ponad 130 tys) i przy 300 tys nie miało żadnych problemów z pompą czy wtryskami, tylko sterujący padł ale elektronicznie.
Wiadomo do common raila z Dpfem mixol się nie nadaje i olej musi być już dużo lepszej jakości,
głównie chodzi o temperaturę spalania podobną do On, niską zawartość popiołu, olej musi być półsyntetyczny.
Na forum avensis jest dość obszerny temat http://avensis.info/viewtopic.php?f=69&t=11501
Niektórzy zrobili około 100 tys od nowości z dodatkami i sobie chwalą.
Jedyne co mnie trochę niepokoi to zapchanie dpfa, ale lepiej mieć sprawny układ wtryskowy niż dpfa ( dpfa można wyciąć w pień :> )
Jakbyś zamawiał monzol to jest możliwość zamówienia dwóch i wysłania do mnie jednej sztuki.
Wszystkie koszty oczywiście pokryje.
Ja tez jestem chętny na monzol i jak byście zamawiali to biorę bańkę.
miała palic 10l w miescie !!!!!!!

ringel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 09 lis 2013, 11:54
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: München

Post autor: ringel » 01 lis 2014, 12:38

mxzibi pisze:Ja tez jestem chętny na monzol i jak byście zamawiali to biorę bańkę.
Wszystko ładnie pięknie, tylko że ja mieszkam w DE a w Pl jestem rzadko. MOgę się zapytać faceta ile do PL będzie przesyłka. Widziałem oprócz przelewu można płacić Paypal, także nie ma problemu ze zakupem.

RadarVR6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 13 maja 2014, 11:04
Lokalizacja: Katowice

Post autor: RadarVR6 » 01 lis 2014, 19:18

Ja do swoich diesli lałem zawsze dedykowane środki i nie miałem problemów z układem wtryskowym.
Teraz do audi też takie leje i na razie wszystko ok.
Mogę polecić preparaty:
1. AMSOIL DIESEL INJECTOR CLEAN 473ML ADF
2. Kleen flo diesel lubricant 953
3. Na zimę SKYDD Balck Arrow - przy dużych mrozach -15st i więcej

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 02 lis 2014, 19:57

RadarVR6 pisze:Ja do swoich diesli lałem zawsze dedykowane środki i nie miałem problemów z układem wtryskowym.
Teraz do audi też takie leje i na razie wszystko ok.
Mogę polecić preparaty:
1. AMSOIL DIESEL INJECTOR CLEAN 473ML ADF
2. Kleen flo diesel lubricant 953
3. Na zimę SKYDD Balck Arrow - przy dużych mrozach -15st i więcej
Ja też myślałem że układ paliwowy jest ok aż do momentu jak auto zgasło podczas jazdy.
Z mojej strony nie polecam żadnych środków czyszczących układ paliwowy - dodatkowo ograniczają smarność i tak "suchego paliwa".
Można łatwym sposobem sprawdzić czy w układzie paliwowym są opiłki.
Na przewodzie przed filtrem paliwa można na taśmę klejącą przykleić magnes noedymowy.
Po przejechaniu powiedzmy 200km demontujemy ten przewód ale razem z magnesem, następnie wylewamy z przewodu resztki paliwa, wlewamy do przewodu np odłuszczacz hamulców lub coś podobnego, odklejamy magnes i zatykamy dwa końce, płuczemy i zawartość wlewamy do czystego pojemnika, tym samym magnesem od spodu jeździmy i sprawdzamy czy opiłki podążają za magnesem. ;)
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)

Norbiak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 06 lis 2014, 18:57
Imię: Norbert
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Norbiak » 08 lis 2014, 10:53

Jestem na forum chyba od wczoraj, a to co przeczytałem o tym silniku już zdążyło mnie przerazić.
Zaczynam mocnej żałować, że zamieniłem totalnie bezawaryjną babcię RS4 na w miarę świerze A6 3.0TDI <uoee>

ringel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 09 lis 2013, 11:54
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: München

Post autor: ringel » 08 lis 2014, 12:00

Norbiak pisze:Jestem na forum chyba od wczoraj, a to co przeczytałem o tym silniku już zdążyło mnie przerazić.
Zaczynam mocnej żałować, że zamieniłem totalnie bezawaryjną babcię RS4 na w miarę świerze A6 3.0TDI
Tylko że ten problem dotyczy wszystkich nowych diesli nie tylko audi. Ludzie w DE dodawają olej do paliwa i się zdaje jest to najlepszy i najtańszy środek na te dolegliwości. Nawet jest pęłno zdjęć, gdzie użytkownicy dieslów pokazują częstość regeneracji DPF z dodatkiem oleju i bez.
(600km bez i z olejem 1200,1300km)
Sam zrobie testy i zdam relacje.

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 08 lis 2014, 16:24

ringel pisze:
Norbiak pisze:Jestem na forum chyba od wczoraj, a to co przeczytałem o tym silniku już zdążyło mnie przerazić.
Zaczynam mocnej żałować, że zamieniłem totalnie bezawaryjną babcię RS4 na w miarę świerze A6 3.0TDI
Tylko że ten problem dotyczy wszystkich nowych diesli nie tylko audi. Ludzie w DE dodawają olej do paliwa i się zdaje jest to najlepszy i najtańszy środek na te dolegliwości. Nawet jest pęłno zdjęć, gdzie użytkownicy dieslów pokazują częstość regeneracji DPF z dodatkiem oleju i bez.
(600km bez i z olejem 1200,1300km)
Sam zrobie testy i zdam relacje.
Ja też zaczynam dolewać olej 2t, na razie liqui moly 1052, ale docelowo od grudnia monzol5c.
Norbiak nie panikuj - trzeba tylko zadbać o pompę i wtryski oraz sprawdzić czy nie ma opiłków.
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 12 lis 2014, 20:21

ringel pisze:
Norbiak pisze:Jestem na forum chyba od wczoraj, a to co przeczytałem o tym silniku już zdążyło mnie przerazić.
Zaczynam mocnej żałować, że zamieniłem totalnie bezawaryjną babcię RS4 na w miarę świerze A6 3.0TDI
Tylko że ten problem dotyczy wszystkich nowych diesli nie tylko audi. Ludzie w DE dodawają olej do paliwa i się zdaje jest to najlepszy i najtańszy środek na te dolegliwości. Nawet jest pęłno zdjęć, gdzie użytkownicy dieslów pokazują częstość regeneracji DPF z dodatkiem oleju i bez.
(600km bez i z olejem 1200,1300km)
Sam zrobie testy i zdam relacje.
Mowisz ze po dodaniu oleju "2T" do ropy DPF wypala sie rzadziej? Mozesz podlinkowac do czegos na ten temat?
Do tej pory wszedzie powtarzane jest ze w najlepszym wypadku dodawanie oleju "2T" do ropy nie pogorszy stanu filtra.

ringel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 09 lis 2013, 11:54
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: München

Post autor: ringel » 13 lis 2014, 17:29

kuebk pisze:Mowisz ze po dodaniu oleju "2T" do ropy DPF wypala sie rzadziej? Mozesz podlinkowac do czegos na ten temat?
Do tej pory wszedzie powtarzane jest ze w najlepszym wypadku dodawanie oleju "2T" do ropy nie pogorszy stanu filtra.
Proszę bardzo, po niemiecku, ale zdjęcia mówią same za siebie.
http://www.motor-talk.de/blogs/georg-td ... 36205.html
Chociaż widze że mieszkasz w stolicy DE to nie będzie problemu.
Ja też chce przetestować, czy to prawda.

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 13 lis 2014, 20:19

Interesujace, az sie wierzyc nie chce. No nic chyba nie pozostaje nic innego jak samemu sprobowac. Aczkolwiek znajac moje szczescie to doleje i cos sie zjebie. :D

ringel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 09 lis 2013, 11:54
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: München

Post autor: ringel » 14 lis 2014, 14:40

kuebk pisze:Interesujace, az sie wierzyc nie chce. No nic chyba nie pozostaje nic innego jak samemu sprobowac. Aczkolwiek znajac moje szczescie to doleje i cos sie zjebie. :D
Z Monzol nawet jakbyś trochę przelał, za dużo nalał to wg tego co piszą nie robi nic silnikowi.

Awatar użytkownika
kuebk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 176
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
Imię: Martin
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: kuebk » 14 lis 2014, 20:11

No wlasnie tak juz sie troche wzialem za wyliczenia. Zbiornik mam 55litrow, proporcja 1:200 to jest 275ml dodatku, 1:300 to jest 183ml dodatku.
Jakbym lal za kazdym razem 200ml to by taka banka starczyla mi na 25 razy - czyli wcale nie tak zle.

mxzibi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 15 mar 2012, 14:46
Lokalizacja: Łódź

Post autor: mxzibi » 14 lis 2014, 22:28

No to jest jaks szansa ,żebyśmy zrobili grupowy zakup monzolu - ktos to by mógł ogarnąć.
miała palic 10l w miescie !!!!!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga