Odkręć czujnik z pompy i zobacz czy masz tam coś.marek85 pisze:Ja mam nim niecałe 220 i jeżdżę naprawde mało, także jest nadzieja:p
Jutro pompę wysyłam na sprawdzenie do Gładyska.
Odkręć czujnik z pompy i zobacz czy masz tam coś.marek85 pisze:Ja mam nim niecałe 220 i jeżdżę naprawde mało, także jest nadzieja:p
Trudno powiedzieć bo nie byłem podczas wymiany.RadarVR6 pisze:a powiedz mi jeszcze czy przy wymianie filtra paliwa odpowietrzałeś układ za pomocą kompa ?
nowe tryski 7500 bruttoRadarVR6 pisze:Jaki koszt całej tej imprezy ? i co wymieniałeś ?
Zgadzam się z poprzednikiem. U mnie pompa była wymieniana przy 120 tys i teraz.ringel pisze:Z tego co wyczytałem na niemieckich forach, to problem ten dotyczy wszystkich marek, zaczynając od passata 2.0tdi cr po Toureg z 3.0tdi, a także w BMW i Mercedes. Obwiniane jest gówniane paliwo no i "fehler" producenta pomp. Zdarzało się w autach z przebiegiem 50tys km. Także z tym to jest lotto. Szczęście w nieszczęśćiu mają ci co mają auta jeszcze na gwarancji albo ci którym udało się tzw Kulanz czyli ASO pokrywało np 75% kosztów naprawy.
No i jeszcze jeden problem był poruszany. Paliwa zawierają coraz mniej siarki, bo o to walczyli "zieloni" a to jest też powód zacierania się pomp, które już niemałe ciśnienia wytwarzają. Wymiana co 60tys wg ksiązki, gromadząca się woda w filtrze no i mamy efekty.
A co sądzisz o Ravenol 2t skuter? Sporo osób chwali ten olej.ringel pisze:A więc tak, to czego się doczytałem na niemieckich forach:
-bardzo polecany, można powiedzieć bezkonkurencyjny jest nie jaki Monzol5C dostępny tylko w DE w 5L bańkach,
- LiquiMoly 1052, ten głównie czyści, i lekko obciąża DPF i długofalowo wpływa na katalizator,
- Addinol MZ406,
Właściwie ważne jest żeby taki oolej ulegał 100% spaleniu bez popiołów, bo można szybko zasyfić DPF
A tu pdf z olejami i opisami, niestety po niemiecku
http://speedy.sh/9RdQf/olej-do-diesel.pdf
Zalecane oleje półsyntetyczne z normami: JASO FD, ISO-L EGC/D, API TC.
Jak pisałem skala jest przeogromna, praktycznie całe DE jeżdżą na 2T
Jest wiele tematów temu poświęcone, jeden na motor-talk.de ma 911str. :shock:
Proporcja od 1:200 do 1:300.mxzibi pisze:mam pytanie -
ile mam tego oleju dolewać do ropy bo nigdzie nikt o tym nie wspomina??