[ INNY] FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 661
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Jaka jest przyczyna błędnego wyświetlania wskazań czujnika różnicy ciśnień, wskazuje na biegu jałowym 6 i obok -6 mb. Gdy zrobię adaptację G450 to przez pierwsze 20 kilometrów jest prawie ok bo zawsze jest stałe '0' a dalej jest już -6. Czy jest normalne aby DPF wypalal się co 300 km. nie za często?
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 661
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Proszę bardzo.
https://www.fotosik.pl/zdjecie/9f2445f2ceff8ffc
https://www.fotosik.pl/zdjecie/62dd70acfa92b4ca
https://www.fotosik.pl/zdjecie/9f2445f2ceff8ffc
https://www.fotosik.pl/zdjecie/62dd70acfa92b4ca
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Czujnik do wymiany . Złapał offset i w Twoim przypadku zaniża zapełnienie filtra. Według pola 104.4 filtr wypalał się 680 km temu. Ten drugi zrzut, gdzie temperatury są w okolicach 500*C, to kiedy robiłeś, bo na pewno nie na postoju i obrotach jałowych .
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez mat1324, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Wężyki są szczelne i niezatkane? Czujnik został dobry założony? Do Twojego auta przeznaczony jest 059 906 051 A » BOSCH 0 281 006 005.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez mat1324, łącznie zmieniany 1 raz.
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 661
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Posiadam oryginalny Audi. Drucksensor - 076906051A
[ Dodano: 2017-11-07, 12:19 ]
W czwartek zabieram się za wahacze, tuleje wahacza dolnego oraz czujnik G450. W sobotę dam znać. W piątek zakładam nowe felgi z nowymi oponami zimowymi, następnie na jazdę próbną. Pozdrawiam.
[ Dodano: 2017-11-07, 12:19 ]
W czwartek zabieram się za wahacze, tuleje wahacza dolnego oraz czujnik G450. W sobotę dam znać. W piątek zakładam nowe felgi z nowymi oponami zimowymi, następnie na jazdę próbną. Pozdrawiam.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 661
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Zgadza się, jak go zakupiłem stwierdziles że jest ok tylko mocowanie jest inne.
[ Dodano: 2017-11-08, 06:35 ]
Zamówiony dobry:
http://www.ebay.de/itm/BOSCH-0-281-006- ... 2749.l2649
[ Dodano: 2017-11-08, 10:10 ]
Okazuje się że miałem pierwotnie po zakupie auta czujnik o numerach: 0 281 002 711, 07Z 906 051A. Jakiś Niemiecki zmieniacz części samochodowych zamontował czujnik nie ten co ma być. Teraz wiem na 100% że oryginalny oraz kupiony prze zemnie czujnik były złe. Zamówiłem dzisiaj BOSCH 0 281 006 005, myślę że ten w końcu będzie odpowiedni i nadmierne dymienie po odpaleniu auta ustąpi. Poprawią się w końcu dane w grupach 102.
[ Dodano: 2018-01-01, 15:13 ]
Czujnik G450 wymieniony na odpowiedni, od A6 C6 2.7 wersja polift. Adaptacja zrobiona, czujnik w bloku 102.3 wskazuje teraz odpowiednie wartości czyli reaguje na zmianę obrotów i w ogóle. Natomiast jest problem z blokiem 102.4 cały czas jest '0', zarówno na biegu jałowym jak i podczas jazdy. W związku z tym jest moje pytanie, co może być przyczyną że nie reaguje na zmianę ciśnienia?
[ Dodano: 2017-11-08, 06:35 ]
Zamówiony dobry:
http://www.ebay.de/itm/BOSCH-0-281-006- ... 2749.l2649
[ Dodano: 2017-11-08, 10:10 ]
Okazuje się że miałem pierwotnie po zakupie auta czujnik o numerach: 0 281 002 711, 07Z 906 051A. Jakiś Niemiecki zmieniacz części samochodowych zamontował czujnik nie ten co ma być. Teraz wiem na 100% że oryginalny oraz kupiony prze zemnie czujnik były złe. Zamówiłem dzisiaj BOSCH 0 281 006 005, myślę że ten w końcu będzie odpowiedni i nadmierne dymienie po odpaleniu auta ustąpi. Poprawią się w końcu dane w grupach 102.
[ Dodano: 2018-01-01, 15:13 ]
Czujnik G450 wymieniony na odpowiedni, od A6 C6 2.7 wersja polift. Adaptacja zrobiona, czujnik w bloku 102.3 wskazuje teraz odpowiednie wartości czyli reaguje na zmianę obrotów i w ogóle. Natomiast jest problem z blokiem 102.4 cały czas jest '0', zarówno na biegu jałowym jak i podczas jazdy. W związku z tym jest moje pytanie, co może być przyczyną że nie reaguje na zmianę ciśnienia?
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
W polu 102.4 ma właśnie być cały czas zero, ponieważ jest to offset . Przedtem miałeś -6 mbar. Jedynie wartość w polu 102.3 ma się zmieniać w zależności od zapełnienia filtra lub obrotów. Jest to rzeczywista różnica ciśnienia przed i za filtrem na podstawie, której sterownik oblicza zapełnienie DPFa.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga