Post
autor: jaren30 » 26 kwie 2014, 14:22
rozumiem, już wszystko wiem doczytalem post do końca na spokojnie, oto moje wnioski : zaczynamy,jak sie cos odezwie niepokojącego przy odpaleniu nie panikować jeździć , obserwować co sie bedzie działo dalej , jeśli te gzechotanie bedzie narastać i objawy bedą sie nasilać teraz najważniejsze to WYMIENIAMY cały komplet , cały komplet napinacze i łańcuchy itd czyli wszystkie graty na nowe już poprawione i po temacie.A czy to bedą febi czy ori aso , bo podobno febi tez ma poprawione i o wiele tańsze , tu decyzja należy do nas. O to moje wnioski jakie wycignalem z tego postu, tyle. panowie auto ma. 240 tys przebiegu jest to oczywiście silnik 2.4 bdw , ładnie cicho pracuje nie słychać nic niepokojącego silńik suchy , tu sie pisze ze rozrzad sie odzywa średnio przy 150-160tys czy jest szansa ze już mogłbyć wymieniany czy raczej to nie ma znaczenie bo może sie odezwać przy 340tys czyli losowo?
[ Dodano: 2014-04-28, 10:14 ]
Dodam ze przebieg 100% pewny
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez
jaren30, łącznie zmieniany 1 raz.