Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] 17 litrów na FIS-ie !

Silniki wysokoprężne
carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 23 lis 2010, 18:53

Ja bym zaczął naprawę od zacinających się klap na kolektorach ssących.
To prawdopodobnie przez brak prawidłowego " oddychania " silnika zajechały się wtryski.

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 23 lis 2010, 19:35

Zgadzam się z carlosem - klapy to podstawa jeśli chcesz robić coś dalej...
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

Awatar użytkownika
pantek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 28 paź 2010, 15:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pantek » 23 lis 2010, 19:39

Piero pisze:Zgadzam się z carlosem - klapy to podstawa jeśli chcesz robić coś dalej...
no cóż jutro wtryski, w piątek klapy.....

Awatar użytkownika
pantek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 28 paź 2010, 15:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pantek » 23 lis 2010, 19:55

Piero pisze:Zgadzam się z carlosem - klapy to podstawa jeśli chcesz robić coś dalej...
Właśnie znalazłem temat w którym mówisz o regeneracji i cięgien i tulejek.
Jeśli okaże się że to nie silnik to czy temat jest aktualny?? Poproszę o namiary do was na PW

Awatar użytkownika
pantek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 28 paź 2010, 15:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pantek » 23 lis 2010, 20:02

Dirty pisze:Kolega Piero ma telefon w podpisie i nie tylko ;-)
Jak to było: wybacz kolego... nie sprawdziłem

Awatar użytkownika
pantek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 28 paź 2010, 15:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pantek » 01 gru 2010, 23:18

Witam ponownie.
Klapy ogarnięte, nowe wtryski, wszystko pokodowane, a ten skurczybyk nadal chla !!!!
Sam już nie wiem co mam z tym zrobić..... Chyba sam się napiję :mrgreen:

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 01 gru 2010, 23:37

Jest zima, mój chleje teraz 16-17 l w tych korkach :)

Awatar użytkownika
pantek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 28 paź 2010, 15:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pantek » 02 gru 2010, 20:31

carlos666 pisze:Jest zima, mój chleje teraz 16-17 l w tych korkach :)
ale kolego masz 291 kucyków, a nie skromne 224....

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 02 gru 2010, 20:37

Moc tu nie ma nic do rzeczy.
Do 2500obr. silnik otrzymuje oszczędną dawkę paliwa ze względu na napęd.
Spalanie spada przy takich obrotach poniżej standardowego.
Problemem jest temperatura i jazda w korkach.

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 02 gru 2010, 22:18

Sorry za mały OT ale moja 2.5l V6 benzynka też ostatnio więcej pije... :-( Przeważnie było ok 13l, a teraz zrobiło się nawet 16-17l - niska temperatura i wolniejsza jazda po mieście przez śnieg.

Tak czy inaczej uważam, że Twój trochę przepala, bo te wyniki były jeszcze sprzed zimy i pisałeś, że to była oszczędna jazda - powinno zatem wyjść w granicach 10-11l max.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

Awatar użytkownika
pantek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 28 paź 2010, 15:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pantek » 02 gru 2010, 23:18

no cóż. koledzy dziś kolejna porażka.
Tak koleś ogarniał klapy, że dziś znowu świecą !!!!
Mody:
- tempomat
- lusterko fotochrom
- łopatki w kierownicy
- naklejka klubowa na klapie :-)))
- tunel MMI od 4E, (już bez tych wytarć)
- polski soft w MMI
- ori hak holowniczy
- światła dzienne i postojówki w technologi LED

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 02 gru 2010, 23:55

Skąd ja to znam <urodziny>
Olek z 10 razy robił zanim znalazł odpowiedni sposób aby ponownie się nie psuło, wbrew pozorom nie jest to takie proste.

Jak coś to wpadaj do nas, chociaż raz już za to zapłaciłeś, więc teraz na gwarancji niech Ci to poprawi!
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

Filip wawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 12 lis 2010, 17:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filip wawa » 04 gru 2010, 12:13

pantek opisz jakie dokładnie koszty i gdzie robiłeś te wtryski i klapy.
Mi w mieście przy tej pogodzie też wciąga 13 - 14l. realnie.
Jest różnica po tych operacjach :?:
- Soft 282 KM i 551 NM
- Lampy przód Led - lift 2009
- Grill S6

Awatar użytkownika
pantek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 28 paź 2010, 15:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pantek » 04 gru 2010, 13:15

Filip wawa pisze:pantek opisz jakie dokładnie koszty i gdzie robiłeś te wtryski i klapy.
Mi w mieście przy tej pogodzie też wciąga 13 - 14l. realnie.
Jest różnica po tych operacjach :?:
Po wymianie wtrysków zdecydowana poprawa, silnik pracuje równo, i spalanie wydaje się mniejsze, aczkolwiek jak zauważyłeś, przy tej aurze ciężko stwierdzić to na 100 %.
Klapy koleś mi ustawiał, lecz nie wyeliminowało to błędu. Albo są mocno zabrudzone kolektory, albo standartowo wyrobione już są. Zamierzam jechać do kolegi piero, jak poczytasz oni nawet tutorial zrobili na temat klap. Ja wolę sam się przy tym nie grzebać, przerasta to moje umiejętności mechaniczne.
Pozdrawiam

foxracer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 06 paź 2010, 23:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: foxracer » 06 gru 2010, 13:33

W tych warunkach 13-14l to jak najbardziej normalny wynik. Mam chwilowo dwie a6tki w garazu 3.0 tdi, po duzych przegladach (wiec wszystko ok) i tak wlasnie pala;)

W ogole to jest fenomen. Wracalem oboma autkami z niemiec, zatankowane pod korek na tej samej stacji, rezerwa zapalila sie dokladnie w tym samym miejscu. Nigdy nie myslalem, ze dwa takei same auta moga miec praktycznie identyczne spalanie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga