[A6 C6] 17 litrów na FIS-ie !
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Zgadzam się z carlosem - klapy to podstawa jeśli chcesz robić coś dalej...
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Sorry za mały OT ale moja 2.5l V6 benzynka też ostatnio więcej pije... Przeważnie było ok 13l, a teraz zrobiło się nawet 16-17l - niska temperatura i wolniejsza jazda po mieście przez śnieg.
Tak czy inaczej uważam, że Twój trochę przepala, bo te wyniki były jeszcze sprzed zimy i pisałeś, że to była oszczędna jazda - powinno zatem wyjść w granicach 10-11l max.
Tak czy inaczej uważam, że Twój trochę przepala, bo te wyniki były jeszcze sprzed zimy i pisałeś, że to była oszczędna jazda - powinno zatem wyjść w granicach 10-11l max.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
no cóż. koledzy dziś kolejna porażka.
Tak koleś ogarniał klapy, że dziś znowu świecą !!
Tak koleś ogarniał klapy, że dziś znowu świecą !!
Mody:
- tempomat
- lusterko fotochrom
- łopatki w kierownicy
- naklejka klubowa na klapie
- tunel MMI od 4E, (już bez tych wytarć)
- polski soft w MMI
- ori hak holowniczy
- światła dzienne i postojówki w technologi LED
- tempomat
- lusterko fotochrom
- łopatki w kierownicy
- naklejka klubowa na klapie
- tunel MMI od 4E, (już bez tych wytarć)
- polski soft w MMI
- ori hak holowniczy
- światła dzienne i postojówki w technologi LED
- azet
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
- Imię: Olek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Skąd ja to znam
Olek z 10 razy robił zanim znalazł odpowiedni sposób aby ponownie się nie psuło, wbrew pozorom nie jest to takie proste.
Jak coś to wpadaj do nas, chociaż raz już za to zapłaciłeś, więc teraz na gwarancji niech Ci to poprawi!
Olek z 10 razy robił zanim znalazł odpowiedni sposób aby ponownie się nie psuło, wbrew pozorom nie jest to takie proste.
Jak coś to wpadaj do nas, chociaż raz już za to zapłaciłeś, więc teraz na gwarancji niech Ci to poprawi!
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2010, 17:47
- Lokalizacja: Warszawa
Po wymianie wtrysków zdecydowana poprawa, silnik pracuje równo, i spalanie wydaje się mniejsze, aczkolwiek jak zauważyłeś, przy tej aurze ciężko stwierdzić to na 100 %.Filip wawa pisze:pantek opisz jakie dokładnie koszty i gdzie robiłeś te wtryski i klapy.
Mi w mieście przy tej pogodzie też wciąga 13 - 14l. realnie.
Jest różnica po tych operacjach :?:
Klapy koleś mi ustawiał, lecz nie wyeliminowało to błędu. Albo są mocno zabrudzone kolektory, albo standartowo wyrobione już są. Zamierzam jechać do kolegi piero, jak poczytasz oni nawet tutorial zrobili na temat klap. Ja wolę sam się przy tym nie grzebać, przerasta to moje umiejętności mechaniczne.
Pozdrawiam
W tych warunkach 13-14l to jak najbardziej normalny wynik. Mam chwilowo dwie a6tki w garazu 3.0 tdi, po duzych przegladach (wiec wszystko ok) i tak wlasnie pala;)
W ogole to jest fenomen. Wracalem oboma autkami z niemiec, zatankowane pod korek na tej samej stacji, rezerwa zapalila sie dokladnie w tym samym miejscu. Nigdy nie myslalem, ze dwa takei same auta moga miec praktycznie identyczne spalanie
W ogole to jest fenomen. Wracalem oboma autkami z niemiec, zatankowane pod korek na tej samej stacji, rezerwa zapalila sie dokladnie w tym samym miejscu. Nigdy nie myslalem, ze dwa takei same auta moga miec praktycznie identyczne spalanie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga