Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Osłony Audi A6 OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Osłony
przeciwsłoneczne
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A6 C6 2.0TDI 136KM Czy warto?
Autor Wiadomość
mateusze65 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Multitronic
Imię: Mateusz
Dołączył: 18 Paź 2016
Posty: 3
Skąd: Inąd! PL/NL
Wysłany: 2019-05-13, 22:12   A6 C6 2.0TDI 136KM Czy warto?

Cześć,
Panowie czy możecie zerknąc fachowym okiem na tą sztuke?
https://www.otomoto.pl/of...html#61536f2df4 i powiedziec co o niej sadzicie? Cena wydaje sie byc atrakcyjna. Na zdjeciach tez nie najgorzej, ale może widzicie coś czego ja nie widze... i jak z tym silnikiem? Obawiac sie go? Bo rózne już legendy o tych 2.0TDI się słyszy :)
Z góry dzieki za wszelkie cenne wskazówki!

Pozdrawiam.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
ZAGATO 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 165
Skąd: Bytów
Wysłany: 2019-05-13, 23:28   

Za tą cene to pewnie mina ale jechac obejrzec zawsze mozna. Silnik jest ok poprawiony chociaz pompa oleju to dalej imbus gorzej ze skrzynia. Mozliwe ze przez skrzynie ta cena...
_________________
A6 c5 1.9tdi afn
A6 c6 2.0tdi blb
 
 
mateusze65 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Multitronic
Imię: Mateusz
Dołączył: 18 Paź 2016
Posty: 3
Skąd: Inąd! PL/NL
Wysłany: 2019-05-14, 10:57   

Byłem obejrzeć, malowane oba tylne nadkola... reszta oryginał. Środek w ładnym stanie, silnik na zimnym zapalił od strzała, równo chodzi, zadnych błędów nie wywala... skrzynia biegów niedawno po regeneracji, bo podobno szarpała a teraz juz jest ok... w zawieszeniu cos tam puka delikatnie. W zbiorniku płynu chlodniczego bylo poniżej minimum. Gosciu mowi ze nie ucieka i nic sie nie dzieje... Przebieg niby sprawdzany w ASO i podobno tez sie zgadza... ale to do sprawdzenia. Hmm... za dużo z ceny juz nie chce opuscic... :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
ZAGATO 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 165
Skąd: Bytów
Wysłany: 2019-05-14, 12:45   

Tylne prawe drzwi raczej tez malowane. Te szmaty w srodku i tak do wywalenia. Lepiej jakies skory kupic. Jak kogos nie przeraza multi i te przygody blacharskie to czemu nie...
_________________
A6 c5 1.9tdi afn
A6 c6 2.0tdi blb
 
 
mateusze65 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Multitronic
Imię: Mateusz
Dołączył: 18 Paź 2016
Posty: 3
Skąd: Inąd! PL/NL
Wysłany: 2019-05-14, 18:28   

Tam na błotnikach raczej nic poważnego bite nie było... bo na mierniku tak nieco ponad 200mikronów, i to tylko przy samych rantach... na reszcie juz mniej. hmm... drzwi wydaje mi sie ze nie kombinowane, ale mogłem coś przeoczyć... Skrzynie miałem w swojej taka, i jak juz sie przyzwyczaiłem to byłem zadowolony :) wiec raczej sie nie boje... a skoro po remoncie jeszcze to całkiem ok. No nic... Dzieki za pomoc. Zobacze co z tego wyjdzie! ;) Pozdrówki
 
 
Matys00 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Multitronic
Imię: Mateusz
Wiek: 29
Dołączył: 06 Maj 2019
Posty: 11
Skąd: Konin
Wysłany: 2019-05-15, 16:18   

Jak ktoś dba to nawet najbardziej awaryjny silnik i skrzynia będą działać bez problemowo długie lata. Wszystko zależy jak trafisz. Jeżeli facet ma papierki na to co zrobił w aucie to spoko, jeśli to tylko jego gadanie to trzeba wziąć na to poprawkę. Kupowanie auta to zawsze trochę taka loteria. Cena niska co nie oznacza od razu że to szrot. Kwestia dobrej weryfikacji auta. Bo wydać 30tyś w błoto trochę szkoda :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: