[A6 C5 2.4 quattro] Wibracje silnika na jałowym biegu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
lpg
Krisker napisz proszę jakie masz różnice w czasach wtrysku na lpg i benzynie oraz pomiędzy bankami na pb i lpg. dzieki.
Czy kojarzysz jakie masz średnice dysz?
Czy kojarzysz jakie masz średnice dysz?
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Mam magicjety z dyszami chyba 2,3mm. Zaraz po ustawieniu czasy na benzynie i na benzynie po przełączeniu na gaz są takie same, ale te wtryskiwacze zmieniają swoją wydajność w zależności od pogody na Samoa i stanu wody w Wiśle, więc po jakimś przebiegu znowu się nieco rozjeżdża, ale max 0,2ms na wolnych obrotach. Między bankami generalnie nie ma różnicy, choć przez jakiś czas miałem różnicę tylko na wolnych.
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Witam ponownie. Dzisiaj zebrałem siły i ruszyłem do auta z vagiem. Wypluło mi oto takie cuś:
5 Faults Found:
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent
17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich
P1139 - 35-00 - -
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-00 - -
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-10 - - - Intermittent
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent
porobiłem też screeny z prac krótko i długo terminowych, jak i czas wtrysku.
Benzyna:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/19b ... 0db73.html
gaz
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/469 ... 480e3.html
Chyba sondy kończą zywot...Ale prosze o opinie. Nie zgadza mi się też czas wtrysku.(chyba)
5 Faults Found:
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent
17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich
P1139 - 35-00 - -
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-00 - -
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
P1130 - 35-10 - - - Intermittent
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent
porobiłem też screeny z prac krótko i długo terminowych, jak i czas wtrysku.
Benzyna:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/19b ... 0db73.html
gaz
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/469 ... 480e3.html
Chyba sondy kończą zywot...Ale prosze o opinie. Nie zgadza mi się też czas wtrysku.(chyba)
Nie wiem. Teraz jeździłem i nie sprawdzałem. Te pojawiły mi się piraz pierwszy:
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent
17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich
P1139 - 35-00 - -
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-00 - -
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
[ Dodano: 2010-12-02, 19:03 ]
Panowie. Nowe info. Zauważyłem, ze jak są teraz mrozy, to do puki autko nie złapie dobrze 90 stopni, to wibracji nie ma absolutnie zadnych. Silnik chodzi bez najmniejszych zawahań, równiutko i gładko. Więc w czym może leżeć problem?? Jakiś czujnik?? Co jeszcze sprawdzić??
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent
17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich
P1139 - 35-00 - -
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-00 - -
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
[ Dodano: 2010-12-02, 19:03 ]
Panowie. Nowe info. Zauważyłem, ze jak są teraz mrozy, to do puki autko nie złapie dobrze 90 stopni, to wibracji nie ma absolutnie zadnych. Silnik chodzi bez najmniejszych zawahań, równiutko i gładko. Więc w czym może leżeć problem?? Jakiś czujnik?? Co jeszcze sprawdzić??
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Silnik dłużej pracuje na wzbogaconej mieszance. Ja mam to samo u siebie. jak zlapie temp to zaczyna sie jazda. i telepanie. Sprawdź poduszki ale wyjmując je z auta . BO na aucie nie będzie widać na 100% czy jest zepsuta. A temperatura ma to do siebie ze twardnieje guma troche ale to inna bajka mi się wydaje ze kazdy silnik na jałowych po rozgrzaniu pracuje troszkę nie równo a poduszki mają to tłumić. Jak nie tłumią to czuc te wibracje które powinny być wytłumione. To też jest jakiś pomysl nie twierdze że jestem najmądrzejszy ale po resecie kompa po odłaczeniu gazu i po jeżdżeniu na beznynie jezeli nic się nie zmienia to znaczy ze to nie wina napędu . A raczej jego mocowania. Ja mam nowe świece przepustnice, kable (beru) , przepływomierz , cisnienie w cyl 13.5 takze super, jedyne czego nei sprawdzalem to poduchy ale tak konkretnie zeby sprawdzić . Objawy mam identyczne jak ty po prostu to samo.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
ale co jest ciekawsze, wtedy kiedy silnik nie wibruje, ma dużo lepszą, gładszą pracę, maxymalnie równą, tak jak powinno byc.fishmanr11 pisze:Silnik dłużej pracuje na wzbogaconej mieszance. Ja mam to samo u siebie. jak zlapie temp to zaczyna sie jazda. i telepanie. Sprawdź poduszki ale wyjmując je z auta . BO na aucie nie będzie widać na 100% czy jest zepsuta. A temperatura ma to do siebie ze twardnieje guma troche ale to inna bajka mi się wydaje ze kazdy silnik na jałowych po rozgrzaniu pracuje troszkę nie równo a poduszki mają to tłumić. Jak nie tłumią to czuc te wibracje które powinny być wytłumione. To też jest jakiś pomysl nie twierdze że jestem najmądrzejszy ale po resecie kompa po odłaczeniu gazu i po jeżdżeniu na beznynie jezeli nic się nie zmienia to znaczy ze to nie wina napędu . A raczej jego mocowania. Ja mam nowe świece przepustnice, kable (beru) , przepływomierz , cisnienie w cyl 13.5 takze super, jedyne czego nei sprawdzalem to poduchy ale tak konkretnie zeby sprawdzić . Objawy mam identyczne jak ty po prostu to samo.
Poduszki pod silnikiem mam wymienione i jest to samo.
Ja podejrzewałbym jakiś czujnik temperatury, ale który to nie mam pojęcia.Albo jakiśnastawnik czegoś. Jeden wymieniłem (ten co jest za lewym rządem cylindrów) Jest jeszce tutaj ten przy chłodnicy. Lub ewentualnie czujnik temperatury zewnętrznej, który może mieć wpływ na pracę silnika. I tutaj pytanie do znawców. Jakie czujniki temperatury w C5 są i jak je sprawdzić. Dodam jeszcze, że chcąc sprawdzić czujnik g2/g62 i wchodząc w 01-engine, następnie bloki pomiarowe-08 klikając w grupę 007 mam w czterech polach N/A. Ktoś wie, co to za przyczyna?? Albo może ja gdzieś źle wchodzę w sprawdzenie tego czujnika.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Kolego jeszcze może czujnik zasysanego powietrza . On też daje się sprawdzić w vagu. Jego wskazania cięzko uznać za dobre lub złe bo pokazuje temperature zasysanego powietrza i w zależności od tego czy w komorze zagzreje się mocno czy mniej on zaczyna troche inaczej pokazywać niz temperatura na zewnatrz powietrza. U mnie jak rano odpalam i auto jest zimne i nie telepie to te wskazanie nie pamietam w ktorym polu ale bylo bliskie temperatury płynu ( logicznie ) . Bliskie w sensie prawie takie samo . Po chwili pracy zaczynało rosnąć. Poczytaj na necie o czujniku temperatury zasysanego powietrza. IAT . Mówisz że jak zimno to lepiej ci chodzi może to ten czujnik wskazuje źle. jest tani można go wymienić w ciemno.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Kolego nie powiem CI bo nie pamietam ni w ząb. A nie mam możliwości teraz pobawienia się. Może ktoś z kolegów na forum wie ?? ja też z chęcią bym sprawdził u siebie. ?
wg. tego co znalazłem w necie to sprawdzamy w silniku , kanał 7 , okno 3
wg. tego co znalazłem w necie to sprawdzamy w silniku , kanał 7 , okno 3
Ostatnio zmieniony 04 gru 2010, 21:37 przez fishmanr11, łącznie zmieniany 1 raz.
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
Z jednej strony to się cieszę, że jest to do wyeliminowania i że nie jest to wada mechaniczna tylu wałki, łąńcuchy, tłoki lub co innego. Wina lezy po stronie jakiejś pierdoły, którą prędzej czy później wyeliminujemy skoro mamy takie same objawy.
Natomist z drugiej strony, to im bardziej jestem bliżej wyelimonowania tego problemu, to robią się coraz większe schodki np. brak lampa w chwili obecnej. Ale jutro rano będe miał, to sobie posprawdzam. W tym tygodniu jadę jeszcze do gazownika, bo w morągu oczywiście mi spierdolili sprawę. Niby autoryzowana stacja obsługi Landi renzo, a jak zapytałem, czy się ze mną przejedzie, to powiedział, ze nie ma takiej potrzeby, ponieważ wszystko jest "książkowo". No i te książkowo wyszło, że sondy łapią błędy, a auto się zamula, po za tym czuć gaz.... super. To taki mały OT.
Jutro jadę na spota do chłopaków, to podpytam, o co może chodzić w mojej niuni. Możę akurat ktoś pomoże.
Natomist z drugiej strony, to im bardziej jestem bliżej wyelimonowania tego problemu, to robią się coraz większe schodki np. brak lampa w chwili obecnej. Ale jutro rano będe miał, to sobie posprawdzam. W tym tygodniu jadę jeszcze do gazownika, bo w morągu oczywiście mi spierdolili sprawę. Niby autoryzowana stacja obsługi Landi renzo, a jak zapytałem, czy się ze mną przejedzie, to powiedział, ze nie ma takiej potrzeby, ponieważ wszystko jest "książkowo". No i te książkowo wyszło, że sondy łapią błędy, a auto się zamula, po za tym czuć gaz.... super. To taki mały OT.
Jutro jadę na spota do chłopaków, to podpytam, o co może chodzić w mojej niuni. Możę akurat ktoś pomoże.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga