[ALL V6] uszczelka pod pokrywe zaworów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 241
- Rejestracja: 24 lut 2008, 22:17
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
wlasnie dzis walczylem z przepustnica w moim2.8 i przy okazji zlamalem przewod odpowietrzajacy no i zdziwienie byl zapchany jakims syfem przeczyscilem w srodek wcisnolem rurke miedziana to tak na razie nowa bedze po nowym roku ...silnik jest spokojniejszy lepiej sie wkreca na obroty przez przypadek pozbylem sie problemu z cieknacym olejem na wydech :lol: :lol: :lol:
Witam !!
Wiem ze nie jest to strona A4 ale tylko u Was widze temat ktory mnie interesuje .. ; mianowicie , mam silnik audi 1.8 turbo, 150 Hp. i zaczyna mi wyciekac olej pod uszczelka skrzyni korbowej , najgorsze jest to ze jest to od strony gdzie jest katalizator , i od czasu do czasu z blaszki oslaniajacej kapnie kropla oleju na kata... smrod ze strach...... :oops: , szukalem tez za waszymi tu zamieszczonymi poradani , jakiegos wezyka, lub plastykowej rurki odpowiedzialnej za odpowietrzanie , usowanie nadcisniena ..lecz za hol.....erke nie moge czegos takiego znalesc ... moze ktos z was zna te silniki.. moze ma taki sam...
bylbym wdzieczny za porade, moze poparta jakims zdieciem :mrgreen:
Druga sprawa...chcialbym kupic ksiazke ."sam naprawiam-audi A4 .. 1994-2000" za posrednictwem netu... jako ze bardzo malo bywam w Polsce , lecz na zadnej ze stron nie znalazlem informacji o kosztach przesylki , czy wogule wysylaja za granice...
A pare stron Firefox najzwyklej odradzal odwiedzac bo sa zaladowane jakimis swinstwami...
Z gory dziekuje za porady ..
Marek
I SZCZESLIWEGO NOWEGO 2009.. BEZ USTEREK " :-P
Wiem ze nie jest to strona A4 ale tylko u Was widze temat ktory mnie interesuje .. ; mianowicie , mam silnik audi 1.8 turbo, 150 Hp. i zaczyna mi wyciekac olej pod uszczelka skrzyni korbowej , najgorsze jest to ze jest to od strony gdzie jest katalizator , i od czasu do czasu z blaszki oslaniajacej kapnie kropla oleju na kata... smrod ze strach...... :oops: , szukalem tez za waszymi tu zamieszczonymi poradani , jakiegos wezyka, lub plastykowej rurki odpowiedzialnej za odpowietrzanie , usowanie nadcisniena ..lecz za hol.....erke nie moge czegos takiego znalesc ... moze ktos z was zna te silniki.. moze ma taki sam...
bylbym wdzieczny za porade, moze poparta jakims zdieciem :mrgreen:
Druga sprawa...chcialbym kupic ksiazke ."sam naprawiam-audi A4 .. 1994-2000" za posrednictwem netu... jako ze bardzo malo bywam w Polsce , lecz na zadnej ze stron nie znalazlem informacji o kosztach przesylki , czy wogule wysylaja za granice...
A pare stron Firefox najzwyklej odradzal odwiedzac bo sa zaladowane jakimis swinstwami...
Z gory dziekuje za porady ..
Marek
I SZCZESLIWEGO NOWEGO 2009.. BEZ USTEREK " :-P
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 25 maja 2008, 11:26
- Lokalizacja: corby(uk)/gdańsk
kolego sciagnij sobie to http://peb.pl/dokumenty/154831-rapidsha ... ik-pl.htmlmyg pisze:Witam !!
Wiem ze nie jest to strona A4 ale tylko u Was widze temat ktory mnie interesuje .. ; mianowicie , mam silnik audi 1.8 turbo, 150 Hp. i zaczyna mi wyciekac olej pod uszczelka skrzyni korbowej , najgorsze jest to ze jest to od strony gdzie jest katalizator , i od czasu do czasu z blaszki oslaniajacej kapnie kropla oleju na kata... smrod ze strach...... :oops: , szukalem tez za waszymi tu zamieszczonymi poradani , jakiegos wezyka, lub plastykowej rurki odpowiedzialnej za odpowietrzanie , usowanie nadcisniena ..lecz za hol.....erke nie moge czegos takiego znalesc ... moze ktos z was zna te silniki.. moze ma taki sam...
bylbym wdzieczny za porade, moze poparta jakims zdieciem :mrgreen:
Druga sprawa...chcialbym kupic ksiazke ."sam naprawiam-audi A4 .. 1994-2000" za posrednictwem netu... jako ze bardzo malo bywam w Polsce , lecz na zadnej ze stron nie znalazlem informacji o kosztach przesylki , czy wogule wysylaja za granice...
A pare stron Firefox najzwyklej odradzal odwiedzac bo sa zaladowane jakimis swinstwami...
Z gory dziekuje za porady ..
Marek
I SZCZESLIWEGO NOWEGO 2009.. BEZ USTEREK " :-P
to jest cała książka do a4 tyle że 1996-2001
audi a6 c5 2.8 quattro sport 1999r
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
Oczywiscie po przwczytaniu tematu poszedlem do garazu maska w gore i zaczalem ogladac te przwody...i przykra niespodzianka jeden prz pierwszym dotknieciu pekl.W srodku nie bylo widac jakiegos szczegolnego zabrudzenia ale poodkreceniu wlewu oleju dosc mocno dmucha byc moze dalsze czesci sa zabrudzone
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Mam pytanie odnośnie odm czyli rozumię tych plastikowych rurek na klipsy. Wymieniłem ostatnio ten cały profil na klipsy łączący obie strony i na końcu przechodzący w jedną końcówkę. Ten koniec wpinany jest w następną rurkę plastikową której nie wymieniłem bo nie mogłem się do niej tak głęboko dostać, mam na mysli drugi jej koniec a widziałem że było tam sporo syfu. Jak sie dostac do tego węża? Czy on jest też ważny?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Nie jestem fachowcem ale nie wydaje mi sie żeby zapchany ezektor miał duży wpływ na moc auta. Napewno popękane rurki i zapchany ezektor ma wpływ na prawidłową prace silnika i nietylko silnika.kali pisze:witam!
mam 1.8t powinno byc 150 kiziakow ale tego nie czuje moze ze w automacie,musze przeczyscic te rurki?ezektorek ma cos wspolnego z moca??dzieki
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga