[AMX 2.8 193 KM] problem po zmianie swiec
Jestemcjuz w pl odrazu po przyjezdzie zamontowalem cewke oraz kable i problem jak byl jest dalej jak myslicie co moze byc przyczyna jak sprawdzic kompresje ? A moze przepustnica poszla dzis jak jechalem to od okolo 3 3,5 tysiaca jak go gazowalem na 2 biegu szlo bez problemu do 6 tysiecy obrotow i na wiekszych biegach tez jest dobrze ale do granicy 3,5 tysiaca to jest poprostu jakas masakra
[ Dodano: 2015-01-15, 12:50 ]
Koledzy iestety jeszcze nie uporalem sie z moim problem ogolnie auto chodzilo na benzynie przez 2 tygodnie ok az do wczoraj zaczelo szarpac dzic razno jak odpalilem zucalo silnikiem w lewo i w prawo wyglodalo jak by mial luzy po 1 centymetr ale jak zszedl na mniejsze obroty to sie uspokoilo jedynie minimalne falowania i jak ruszal przy okolo 1.2 obrotow czepie i od czasu do czasu dusi go ogolnie przez te 2 tygodnie bylo git na benzynie jedynie gaz szwankowal i dlatego tez sie umowilem do gazownika ale dopiero na 23 stycznia ale teraz sam juz nie wiem co jest grane macie jakies pomysly ogolnie wczesniej auto stalo 2 tygodnie bez akumulatora moze mapy sie rozjechaly
[ Dodano: 2015-01-26, 10:19 ]
okazało się ze zakupiona cewka i przewody używane były tez padnięte wypadanie zapłonu na 2 i 6 cylindrze musze tym razem zakupić nowe nie używane części ogólnie mam problem i nie chce za dużo wydawac na ori cewke bo trochę kosztuje co powiecie o cewkach firmy
Cewka zapłonowa MAXGEAR cena około 350-400 zl
Cewka zapłonowa FEBI BILSTEIN cena około 420 zl
NGK znalazłem za 360 zl
tesla 470 zł
topran 480 zl
era 2 rozne jedna kolol 1000 druga około 400 zl
bremi 850 zl
jeśli chodzi o firme ngk to mam tej firmy swiece od początku sa ok ale kilka lat temu jak zmieniałem przewody WN to przy wkładaniu ich do cewki po prostu pekły i to 3 przewody tak wiedz mam do tej firmy mały uraz przewodów na pewno już nie kupie tej firmy myślałem cos o firmie BERU ZEF1219 i teraz się zdziwiłem bo wpisałem w gogle i są duże roznice cenowe w jednym sklepie ponad 600 zl na allegro znalazłem za 330 a teraz znalazłem za 170 zl i wydaje mi się ze chyba się pomylili z cena no i teraz zadzwoniłem i nie potrzebnie bo faktycznie się pomylili i zmienili od razu na 300 zl
[ Dodano: 2015-01-15, 12:50 ]
Koledzy iestety jeszcze nie uporalem sie z moim problem ogolnie auto chodzilo na benzynie przez 2 tygodnie ok az do wczoraj zaczelo szarpac dzic razno jak odpalilem zucalo silnikiem w lewo i w prawo wyglodalo jak by mial luzy po 1 centymetr ale jak zszedl na mniejsze obroty to sie uspokoilo jedynie minimalne falowania i jak ruszal przy okolo 1.2 obrotow czepie i od czasu do czasu dusi go ogolnie przez te 2 tygodnie bylo git na benzynie jedynie gaz szwankowal i dlatego tez sie umowilem do gazownika ale dopiero na 23 stycznia ale teraz sam juz nie wiem co jest grane macie jakies pomysly ogolnie wczesniej auto stalo 2 tygodnie bez akumulatora moze mapy sie rozjechaly
[ Dodano: 2015-01-26, 10:19 ]
okazało się ze zakupiona cewka i przewody używane były tez padnięte wypadanie zapłonu na 2 i 6 cylindrze musze tym razem zakupić nowe nie używane części ogólnie mam problem i nie chce za dużo wydawac na ori cewke bo trochę kosztuje co powiecie o cewkach firmy
Cewka zapłonowa MAXGEAR cena około 350-400 zl
Cewka zapłonowa FEBI BILSTEIN cena około 420 zl
NGK znalazłem za 360 zl
tesla 470 zł
topran 480 zl
era 2 rozne jedna kolol 1000 druga około 400 zl
bremi 850 zl
jeśli chodzi o firme ngk to mam tej firmy swiece od początku sa ok ale kilka lat temu jak zmieniałem przewody WN to przy wkładaniu ich do cewki po prostu pekły i to 3 przewody tak wiedz mam do tej firmy mały uraz przewodów na pewno już nie kupie tej firmy myślałem cos o firmie BERU ZEF1219 i teraz się zdziwiłem bo wpisałem w gogle i są duże roznice cenowe w jednym sklepie ponad 600 zl na allegro znalazłem za 330 a teraz znalazłem za 170 zl i wydaje mi się ze chyba się pomylili z cena no i teraz zadzwoniłem i nie potrzebnie bo faktycznie się pomylili i zmienili od razu na 300 zl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 12 mar 2012, 10:09
- Lokalizacja: Puławy
Hej
Ja jakieś pół roku temu wymieniałem cewkę i przewody w swoim AMX. Z cewek to chyba za dużego wyboru nie ma poza oryginałem. Tej ERA za 1000 chyba się nie da dostać.
Ja kupiłem cewkę ERA za około 400 zł w INTERCARSie i do tego kupiłem przewody BERU. Wahania obrotów na wolnych ustały całkowicie i silnik pracuje OKI. Przewody BERU w niezłej cenie kupiłem w sklepie Autowanda z Krakowa.
Ja jakieś pół roku temu wymieniałem cewkę i przewody w swoim AMX. Z cewek to chyba za dużego wyboru nie ma poza oryginałem. Tej ERA za 1000 chyba się nie da dostać.
Ja kupiłem cewkę ERA za około 400 zł w INTERCARSie i do tego kupiłem przewody BERU. Wahania obrotów na wolnych ustały całkowicie i silnik pracuje OKI. Przewody BERU w niezłej cenie kupiłem w sklepie Autowanda z Krakowa.
- zediii
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 197
- Rejestracja: 05 maja 2014, 21:41
- Imię: Marcin
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 5.0 580KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Moszczanka
Jak wymieniałem przewody na NGK a potem cewkę też na NGK choć nie musiałem ale jeden przewód strasznie mi się utlenił przy cewce i wymieniłem teraz bez problemów zapłon nie wyskakuje. Jak długo???? zobaczymy co warte NGK Made in Japan
koszt cewki 380 przeeody też coś 370PLN
W razie czego cewka zapakowana szczelnie sobie leży i przewody też poza jednym wypalonym.
koszt cewki 380 przeeody też coś 370PLN
W razie czego cewka zapakowana szczelnie sobie leży i przewody też poza jednym wypalonym.
Pozdrawiam Marcin
hej tak jak pisałem wcześniej przewody zakupiłem firmy beru zef 1219 w tym sklepie http://autowak.com.pl/start.asp?WCU=~TU ... IxOQ%3D%3D koszt 300 zł szkoda że wcześniej tam dzwoniłem bo mieli pomyłke na stronie i były po 170 zl i jak zadzwoniłem to tylko usłyszałem jak koleś sprawdził i powiedział niechcący (k.rwa) i zmienił od razu cene ale i tak były najtańsze ze wszystkich sklepów
Jeśli chodzi o cewkę to zaryzykowałem i kupiłem NGK 48037 w tym sklepie http://www.eautosklep.com.pl/cewka-zapl ... 010,a.aspx po 300 zł plus przesyłka i też ten sklep okazał się najtańszy mam nadzieje że po wymianie będzie w końcu audiczka miała moc i nie będzie przerywała jak tylko dostane części zmienie i dam wam znać
pozdrawiam.
Jeśli chodzi o cewkę to zaryzykowałem i kupiłem NGK 48037 w tym sklepie http://www.eautosklep.com.pl/cewka-zapl ... 010,a.aspx po 300 zł plus przesyłka i też ten sklep okazał się najtańszy mam nadzieje że po wymianie będzie w końcu audiczka miała moc i nie będzie przerywała jak tylko dostane części zmienie i dam wam znać
pozdrawiam.
- zediii
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 197
- Rejestracja: 05 maja 2014, 21:41
- Imię: Marcin
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 5.0 580KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Moszczanka
tooooooo jest przypadek dlaczego trzeba systematycznie zaglądać do takich nie ORI połączeń
ja teraz po 1000 km zaglądam czy przy cewce nie utlenia się połączenie czasami nawet po 10h pracy cewki potrafi się zauważyć jakieś niedomagania jak w moim przypadku więc zaglądajcie w wolnym czasie do swoich nie ORI cewek i przewodów bo warto w czasie zauważyć wypalenie i wypadanie zapłonu w VAG. Od czasu do czasu warto psiknąć jakimś elektro środkiem na kopółki.
ja teraz po 1000 km zaglądam czy przy cewce nie utlenia się połączenie czasami nawet po 10h pracy cewki potrafi się zauważyć jakieś niedomagania jak w moim przypadku więc zaglądajcie w wolnym czasie do swoich nie ORI cewek i przewodów bo warto w czasie zauważyć wypalenie i wypadanie zapłonu w VAG. Od czasu do czasu warto psiknąć jakimś elektro środkiem na kopółki.
Pozdrawiam Marcin
Dokładnie masz racje będę tak robił jak już to zamontuje ale ogólnie to widzę że mam jakiegoś pecha zamówiłem przewody gdzie wcześniej dzwoniłem do firmy i dziś przyszłe i :shock: wyciągam przewody i jeden pęknięty przy fajce a reszta upaćkana normalnie wysłali mi używane przewody brak mi sił normalnie do takich oszustów paczkę już odesłałem i teraz czekam na zwrot kasy.
przewody kupiłem w innej hurtowni mam nadzieje ze już nie będzie problemu.
przewody kupiłem w innej hurtowni mam nadzieje ze już nie będzie problemu.
- zediii
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 197
- Rejestracja: 05 maja 2014, 21:41
- Imię: Marcin
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 5.0 580KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Moszczanka
Polecam michalwruszak jest na naszym forum i A8 team brałem od niego rozrząd do swojego AMX i ceny naprawdę super odezwij się do niego poleci Ci coś w miarę twoich potrzeb finansowych posiada też ORI w swoim asortymencie więc jak wolisz.
[ Dodano: 2015-01-30, 07:24 ]
No i się pochwalilem wczoraj wywalilo mi zapłon na 4 cylindrach 1/6 i 3/5 zmieniłem świece na stare i przewody wczoraj po wymianie było ok a dziś żona to samo nie sprawdzałem jeszcze VCDS jakie tym razem wypaliło ale jazda na 2 to porażka wczoraj zrobiłem 200 km na dwóch cylindrach bo raz było ok a jak wypaliło to byłem zmuszony wrócić z trasy.
Naprowadzcie mnie na temat w którym bloku pom można sprawdzić napięcie na cewki coś było na ten temat kolega matyoo coś pisał.
Jeszcze jedno podejrzenie skąd dochodzi kabel zasilania do cewek może tam coś się poprzecieralo i czy jest gdzieś przekaźnik bezpiecznik zasilania cewek sorry ze chce gotowca ale szybko chce robić zlokalizować bo jutro mam wyjazd a dziś do 19 w pracy i nie mam żadnych materiałów przy sobie
Pomiar cewki NGK
Między cewkami za WN
1/6- 11,24kohm
2/4- 11,27kohm
3/5- 10,84kohm
na zaciskach kostki do masy
1/6, 2/4, 3/5- 2,47kohm
między 1/6, 2/4, 3/5- 4,99kohm
[ Dodano: 2015-01-30, 21:24 ]
Vag z bloków cewek wszystkie na jałowym w granicach 1,7V i równo rośnie jutro wstawie logi
[ Dodano: 2015-01-30, 07:24 ]
No i się pochwalilem wczoraj wywalilo mi zapłon na 4 cylindrach 1/6 i 3/5 zmieniłem świece na stare i przewody wczoraj po wymianie było ok a dziś żona to samo nie sprawdzałem jeszcze VCDS jakie tym razem wypaliło ale jazda na 2 to porażka wczoraj zrobiłem 200 km na dwóch cylindrach bo raz było ok a jak wypaliło to byłem zmuszony wrócić z trasy.
Naprowadzcie mnie na temat w którym bloku pom można sprawdzić napięcie na cewki coś było na ten temat kolega matyoo coś pisał.
Jeszcze jedno podejrzenie skąd dochodzi kabel zasilania do cewek może tam coś się poprzecieralo i czy jest gdzieś przekaźnik bezpiecznik zasilania cewek sorry ze chce gotowca ale szybko chce robić zlokalizować bo jutro mam wyjazd a dziś do 19 w pracy i nie mam żadnych materiałów przy sobie
Pomiar cewki NGK
Między cewkami za WN
1/6- 11,24kohm
2/4- 11,27kohm
3/5- 10,84kohm
na zaciskach kostki do masy
1/6, 2/4, 3/5- 2,47kohm
między 1/6, 2/4, 3/5- 4,99kohm
[ Dodano: 2015-01-30, 21:24 ]
Vag z bloków cewek wszystkie na jałowym w granicach 1,7V i równo rośnie jutro wstawie logi
Pozdrawiam Marcin
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7167
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Ale to nie jest napięcie z cewek tylko z czujników spalania stukowego - ale jakie tam powinny być wartości nie jestem w stanie odnaleźć , prawdopodobnie nie maja one takiego znaczenia diagnostycznego jak mają te sygnały dla sterownika silnika.
Oporności masz OK - cewka powinna mieć między wyjściami naprzeciwko 8-14 kOhm , przewody od 3-7 kOhm
Oporności masz OK - cewka powinna mieć między wyjściami naprzeciwko 8-14 kOhm , przewody od 3-7 kOhm
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga