Wymiana oleju w Multi DZN pomocy!
Wymiana oleju w Multi DZN pomocy!
Witam. Stoje przed wymiana oleju w Multitronic. Chce trgo dokonac a zaproponowano mi wymiane dynamiczna. na forum znalazlem temat gdzie
nie zalecane jest to w tego typach skrzyni.
pojazd zakupilem kilka dni temu nie wiedzac ,ze to multi i jakie
problemy sprawia. Prosze o porade jak wymienic olej w owej skrzyni czy wystarczy przetoczyc kilka litrow?¿ co z filtrem w srodku skrzyni ?czy musze rozbierac skrzynie i wymieiac go?
[ Dodano: 2018-03-23, 06:11 ]
Dodam ,ze podczas ruszania z d po wcisnieciu troche wiecej gazu rusza z szarpnieciem. Potem we wszystkich zakresach pracuje dobrze. Dlatego chce zaczac od serwisu olejowego. Chyba ,ze ktos ma lepsze wskazowki?¿
nie zalecane jest to w tego typach skrzyni.
pojazd zakupilem kilka dni temu nie wiedzac ,ze to multi i jakie
problemy sprawia. Prosze o porade jak wymienic olej w owej skrzyni czy wystarczy przetoczyc kilka litrow?¿ co z filtrem w srodku skrzyni ?czy musze rozbierac skrzynie i wymieiac go?
[ Dodano: 2018-03-23, 06:11 ]
Dodam ,ze podczas ruszania z d po wcisnieciu troche wiecej gazu rusza z szarpnieciem. Potem we wszystkich zakresach pracuje dobrze. Dlatego chce zaczac od serwisu olejowego. Chyba ,ze ktos ma lepsze wskazowki?¿
Multitronic DZN
Wporzadku,jestem laikiem. Teraz pytanie czy ruszac filtr ktory znajduje sie w srodku asb? Auto kupilem na dniach nie przyjrzalem sie pracy skrzyni. Zmienia bardzo ladnie ale zauwazylem podczas ruszania z miejsca delikatne szarpniecie + na wzniesieniu na d toczy sie do tylu.. jak dodam lekko gaz ustabilizuje sie po czym puszcze gaz to trzyma go juz wtedy na wznesieniu. Czy wymiama oleju moze tu pomoc czy rozgladac sie juz za serwisem CVT?¿
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Wymień na razie olej. Twoja skrzynia ma dwa filtry: zewnętrzny i wewnętrzny. Pierwszy można wymienić od tak, ale z tego co patrzyłem to już nie jest dostępny, a wcześniej kosztował ok. 1300 zł, ponieważ jest on częścią jednego przewodu olejowego. Drugi jest wewnątrz skrzyni i wymienia się go tylko podczas remontu. Na Twoim miejscu wymienieniłbym tylko olej i zobaczył czy coś się zmieni
.

Multitronic DZN
Tak zrobie! Wiadomo pod DZN jaka specyfikacja? Czyli jest 10% szansy,ze objawy ustana? ok w takim razie umawiam sie na serwis olejowy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Do Twojej skrzyni przeznaczony jest olej G 052 180. Osobiście kupiłbym go w ASO, ale tam litr kosztuje ok. 130 zł
. Gwarancji, że się poprawi nikt Ci nie da, ale jest szansa
.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez mat1324, łącznie zmieniany 1 raz.
Wymiana oleju w DZN multi
No to zobaczymy! po dlugiej trasie oddalem swoja CVT do tego aby porzadnie sciekla.. zaleje ja odpowiednim olejem zakupionym w ASO i bede prawil modly do Boga aby skrzynka sie nie rozleciala ! ;D pozniej zdam relacje jak wygladal zlany olej.