Witam,od tygodnia jestem posiadaczem A6 2.5.TDI 180KM Tiptronic.Rano po odpaleniu silnika i ruszeniu z miejsca podświetlają sie literki i cyferki na wyśietlaczu co sygnalizuje tryb awaryjny.Po przejechaniu około 3km. wyłączeniu silnika i po jego ponownym odpaleniu skrzynia działa prawidłowo.Ponadto dzisiaj rano chciałem wyjechać tyłem z parkingu ale wsteczny nie działa tak jakby był w położeniu N,natomiast Drive działa.
Czy ktoś coś wie na ten temat,czy od razu śmigać do ASO?
[A6 C5]Tiptronic,bieg R nie działa,tryb awaryjny.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 251
- Rejestracja: 06 mar 2008, 15:30
- Imię: Radosław
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa/Kutno
Sterownik może któryś czujnik lub wiązka elektryczna do skrzyni. Najlepiej podepnij VAG może coś się pokaże. Mechaniczne uszkodzenie skrzyni było by na stałe a nie od przypadku do przypadku ( tak na pocieszenie :mrgreen: ). Jak chcesz mogę dać ci numer do gościa który ma trochę doświadczenia z naprawą automatów tyle, że pracuje w okolicach wawy.
Witam
Ja miałem podobny problem ze skrzynią jakieś 2 miechy temu . tez mam Tipa. Jadę sobie nocą, stanąłem na światłach, jak się zielone zapaliło to auto już nie chciało ruszyć, podświetliły się wszystkie biegi i zonk. Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko było znowu Ok aż do następnego dnia. Wsiadłem, przejechałem kilka kilometrów i znowu skrzynia przeszła w tryb awaryjny. Co się okazało to poszła się walić pompa wtryskowa i to ona wysyłała błąd do skrzyni aby ta przeszła w stan awaryjny. Pompa poszła do regeneracji i teraz śmiga, Koszt ok 3000zł za regeneracje plus ok 200 zł za wyjęcie, włożenie jej z powrotem i ustawienie wtrysków. Jedyne co ci zostaje do podpięcie do VAG'a i przetestowanie.
Ja miałem podobny problem ze skrzynią jakieś 2 miechy temu . tez mam Tipa. Jadę sobie nocą, stanąłem na światłach, jak się zielone zapaliło to auto już nie chciało ruszyć, podświetliły się wszystkie biegi i zonk. Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko było znowu Ok aż do następnego dnia. Wsiadłem, przejechałem kilka kilometrów i znowu skrzynia przeszła w tryb awaryjny. Co się okazało to poszła się walić pompa wtryskowa i to ona wysyłała błąd do skrzyni aby ta przeszła w stan awaryjny. Pompa poszła do regeneracji i teraz śmiga, Koszt ok 3000zł za regeneracje plus ok 200 zł za wyjęcie, włożenie jej z powrotem i ustawienie wtrysków. Jedyne co ci zostaje do podpięcie do VAG'a i przetestowanie.