[A6 C5]Sprzęgło
U mnie od kupna auta sprzegło brało wysoko. Przjeździłem tak dwa lata aż pewnego razu na 3 się przykleiło i zaśmierdziało.
Kupiłem komplet bez dwumasy SASCH - 470zł i wymieniłem.
Dwumasa - miała lekki luz - została.
Wycisk i łożysko - nie wyglądały źle - wymienione.
Tarcza - mało brakowalo do nitów (poniżej 1mm)- wymienione.
Olej w skrzyni nie dotykany, nie wiem po co i na co ludzie spuszczają płyn hamulcowy, odpowietrzają i takie tam. Skrzynia po odkręceniu wszystkiego jest szczelna, nic z niej nie ucieka, nie trzeba nic spuszczać
Po wymianie sprzęgło bierze w połowie, pedał chodzi bez zmian, skrzynia też. Tylko piwa na wieczór nie kupiłem....
Kupiłem komplet bez dwumasy SASCH - 470zł i wymieniłem.
Dwumasa - miała lekki luz - została.
Wycisk i łożysko - nie wyglądały źle - wymienione.
Tarcza - mało brakowalo do nitów (poniżej 1mm)- wymienione.
Olej w skrzyni nie dotykany, nie wiem po co i na co ludzie spuszczają płyn hamulcowy, odpowietrzają i takie tam. Skrzynia po odkręceniu wszystkiego jest szczelna, nic z niej nie ucieka, nie trzeba nic spuszczać
Po wymianie sprzęgło bierze w połowie, pedał chodzi bez zmian, skrzynia też. Tylko piwa na wieczór nie kupiłem....
- once5
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 18 paź 2013, 15:00
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
@grze być może ten artykuł jest odpowiedzią na Twoje pytanie -> http://www.centrumsprzegla.com/artykuly ... rzeglo,29/ Ale jeśli nie czujesz się na siłach, żeby dłubać przy sprzęgle to raczej odradzam, bo łatwo coś spaprać, a tego chyba wolałbyś uniknąć
Nie pamiętam już dokładnie, ale na początku też mnie to denerwowało.macko93 pisze:A czy jest możliwość obniżenia obszaru, w którym sprzęgło zaczyna łapać? Nie wygląda jakby się ślizgało, nie śmierdzi, ale bierze strasznie wysoko, co jest dosyć niewygodne.
Poczytaj o tym, dokopiesz się do tematów gdzie ludzie przez to wymieniali kompletne sprzęgło, a i tak po niedługim czasie znów wysoko brało...
Pomogłem?
Kliknij POMÓGŁ, niby nic, a reputację buduje.
Kliknij POMÓGŁ, niby nic, a reputację buduje.
kupiłem niedawno audi a6c5 2001 3,0 w gazie 220km sprzegło dziwnie sie zachowuje po przejechaniu dluzszej trasy przy wciskaniu sprzegla sa wibracje i stukuanie rytmiczne podczas jazdy drazek zmiany biegow tez wibruje caly na luzie jak dam gazu do 3 tys tez wibruje wracam do siebie na miasto po trasie postoi troche na wlaczonym i niebawem dziala jak kiedys czy to 2 masa co wymienic???
dzieki pozdrawiam
dzieki pozdrawiam
nie jestem pewny co to jest dokładnie; do wymiany może być np. tarcza sprzęgła bądź dwumasa; u siebie ostatnio wymieniałem ale kompletne sprzęgło z LUK na SACHS musisz podjechać do ogarniętego mechanika i Ci powie na 100% co to jest. Jak się okaże, że tarcza to szykuj się na koszt mniej więcej od 8 stówek ^ + koszta roboty. Pozdro.SylwitO pisze:kupiłem niedawno audi a6c5 2001 3,0 w gazie 220km sprzegło dziwnie sie zachowuje po przejechaniu dluzszej trasy przy wciskaniu sprzegla sa wibracje i stukuanie rytmiczne podczas jazdy drazek zmiany biegow tez wibruje caly na luzie jak dam gazu do 3 tys tez wibruje wracam do siebie na miasto po trasie postoi troche na wlaczonym i niebawem dziala jak kiedys czy to 2 masa co wymienic???
dzieki pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga