Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ TIP+Q] pomocy zaczarowane auto ! a6c5 2.5tdi tip Q

Układ napędowy i skrzynie biegów
Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

Post autor: patrosss » 16 lut 2013, 01:18

i mozliwe ze jednak tylko to .. bo dzis jechalem skrzynia nei do poznania zmieniala ladnie biegi nie przeciagala pozniej cos jej odbilo i znowu to samo ...stan oleju jest ok . czyli konwenter do wymiany /regeneracji ? + znowu nowy olej ... a mozliwe ze przz to tak duzo mi pali przez te sprzeglo ?

igorw

Post autor: igorw » 16 lut 2013, 11:46

Przemcio pisze:przypadłość po załóżmy pierwszej zmianie oleju przy dużym przebiegu
Potwierdzam, niestety z autopsji. Wrzuć w szukajke tu na forum "konwerter" i znajdziesz posty - u mnie po 15 tys km od zmiany oleju "poszedł sobie w nieznanym kierunku" konwerter. Dodatkowym objawem było drżenie auta podczas delikatnego przyspieszania.

Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

Post autor: patrosss » 16 lut 2013, 20:59

u mnie nic nei drzy tylko przeciaga bieg ale po chwili zalapie i jest ok .. przed wymiana mialem to samo ale po wymianie si epolepszylo ... czyli konwenter wymienie i bd wszystko ok bo myslalem jeszcze o zmianie na manual ale automat to jest to przy takim aucie :)

piotrek24dm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 456
Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Króżewniki

Post autor: piotrek24dm » 16 lut 2013, 21:44

Chciałbym się podłączyć do tematu i zapytać o załączanie się lock-up u mnie przy mrozach lub zimnym silniku około 0-5 stopni przez pierwsze 2 minuty jazdy konwerter nie załącza się i ślizga się na każdym biegu. Gdy po chwili złapie temperaturę już jest wszystko okej.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html

Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

Post autor: patrosss » 17 lut 2013, 00:56

kolego pisalem juz ze tak jest nawet na rozgrzanym nawet na trasie .. jak jest wszystko ok jade wtrasie to gitara jak zalapie biegi ... a jak przychamuje to znowu to samo konwenter out i bd gitara pewnie

igorw

Post autor: igorw » 17 lut 2013, 11:42

patrosss pisze:automat to jest to przy takim aucie
<okok>
piotrek24dm pisze:ślizga się na każdym biegu
a może tarczki wytarte? Ale na początku jazdy czuję że olej zimny i trudniej mu się zmienia biegi.

swistak27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 22 sty 2010, 19:51
Lokalizacja: Belfort/Jelenia Gora

Post autor: swistak27 » 17 lut 2013, 17:26

sprobuj wylaczyc na kilka baterie byc moze soft sie zalaczy na nowo jezeli nie przeprowadz nastepujaca

[ Dodano: 2013-02-17, 17:35 ]
wlaczyc kontakt
wcisnac gas przez 10 sec
wylaczyc kontakt i podniesc noge z gazu
wylaczyc kontakt
nacisnac gas minimum 10sec
wylaczyc gas
odpalic samochod
ta metoda pozawala reinitalise skrzynie biegow auto

Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

Post autor: patrosss » 17 lut 2013, 19:39

no kolego nic niestety nie pomoglo

Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

Post autor: patrosss » 20 lut 2013, 21:05

nie no kur.** mam juz dosc tego auta !! :( mialem 3/4 zbiornika (zbiornik 70 litrow) przejechalem 230 km i rezerwa juz pod koniec czerwonego pola .. jazda do 110km/h i male miasteczko z mala iloscia swiatel.. wtryski dwa mi laly sa po regeneracji ..pompa po regeneracji mozliwe z kat wtrysku jest przestawiony ? a i jeszcze glwony wtrrysk sterujacy wymieniony bo pokazywal mi sie blad jego ..;/ na kompie mam tylko 2 bledy ktore nei dlugo wyeliminuje a mianowicie od skrzyni konwenter ;/ i niskie cisnienei doladowania (zapieczone kierownice) n75 wymieniony olej filtry wszystko ! tankuje tylko na jedenj stacji ale sprawdzielm na innej i to samo na trasie do 110km/h na pelnym zbiorniku robie okolo 500 600km i koniec ! :( po miescie wychodzi okolo 300km ...;/ rozumie ze te auto musi spalic swoje ale znajomy ma merca 5.0 i mneij mu pali !
KOLEDZY POMOZCIE BO JUZ MAM DOSC TEGO AUTA !! Ale nie chce sie poddac !
jeszcze fis mi pokazuje ze spaalenie nawet na postoju 0d 5 do 30 l .;/ kurde znajomy ma taka sama i nic mu sie nei dzieje a ta swoja kupilem i cyrki .. przejade sie do goscia co kupilem od niego te audice jak bd w pl i chu*** wygarne bo ukryl pelno wad .ehh jest ktos obcykany w temacie tdi ?

Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

Post autor: patrosss » 21 lut 2013, 05:55

10 l?? to ja bym skakal z radosci ale ponad 20 przy spokojnej jezdzie ??? <nerwus> <nerwus> <nerwus> <nerwus> <nerwus>

Kilt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 219
Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Kilt » 21 lut 2013, 06:57

patrosss pisze:jeszcze fis mi pokazuje ze spaalenie nawet na postoju 0d 5 do 30 l
FISem się nie przejmuj. Nie pokazuje spalania w l/h, więc stąd te anomalie podczas postoju ;)
No, coby spalić ponad 20l na 100km po mieście, to musiałbyś chyba bokiem ciągle latać i but w podłogę spod każdych świateł :) Poprzedni właściciel wsadził Cię na minę jednym słowem <uoee>

igorw

Post autor: igorw » 21 lut 2013, 07:43

patrosss pisze:fis mi pokazuje
To trzeba z przymrużeniem oka - mi często pokazuje chwilowe 40 l/100km. Tak czy inaczej pali za dużo, może nałożyło się kilka przyczyn?

Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

Post autor: patrosss » 21 lut 2013, 17:27

dzieki piotrus ;) tak pocichu liczylem ze odezwiesz sie w tym poscie ..
i w ogle dziekuje wszstkim za wskazowki tak wiem konweneter do wymiany oraz turbo idzie tez do sprawdzenia mam nadzieje ze po tym bd tak jak byc powinno bo od kat kupilem auto same probemy ..ale niech mu ziemie lekka bedzie temu gosciowi ;/...a co myslicie o kacie wtrysku ?

Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

Post autor: patrosss » 02 kwie 2013, 22:18

no i bedzie robiony konwenter .. bez dwoch zdan jak bede w pl to ajde specjalnie do gdanska bo wszyscy go polecaja juz dzwonilem i umowione jest wszystko .
tylko teraz mam caly czas blad 575 niskie cisnienie w ukladzie dolotowym po puszczeniu gazu jest taki swist czasami powietrza .. n75 przeczyszczony sprawdzone przewody gruszka tez ok sie podnosi ..a ten swist powietrza nei z samej turbiny tylko jak by za nia ... mozliwe ze to guma "elastyczna co idzie od metalowej rury z IC do turbo ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga