[ TIP+Q] pomocy zaczarowane auto ! a6c5 2.5tdi tip Q
Potwierdzam, niestety z autopsji. Wrzuć w szukajke tu na forum "konwerter" i znajdziesz posty - u mnie po 15 tys km od zmiany oleju "poszedł sobie w nieznanym kierunku" konwerter. Dodatkowym objawem było drżenie auta podczas delikatnego przyspieszania.Przemcio pisze:przypadłość po załóżmy pierwszej zmianie oleju przy dużym przebiegu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Chciałbym się podłączyć do tematu i zapytać o załączanie się lock-up u mnie przy mrozach lub zimnym silniku około 0-5 stopni przez pierwsze 2 minuty jazdy konwerter nie załącza się i ślizga się na każdym biegu. Gdy po chwili złapie temperaturę już jest wszystko okej.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 22 sty 2010, 19:51
- Lokalizacja: Belfort/Jelenia Gora
sprobuj wylaczyc na kilka baterie byc moze soft sie zalaczy na nowo jezeli nie przeprowadz nastepujaca
[ Dodano: 2013-02-17, 17:35 ]
wlaczyc kontakt
wcisnac gas przez 10 sec
wylaczyc kontakt i podniesc noge z gazu
wylaczyc kontakt
nacisnac gas minimum 10sec
wylaczyc gas
odpalic samochod
ta metoda pozawala reinitalise skrzynie biegow auto
[ Dodano: 2013-02-17, 17:35 ]
wlaczyc kontakt
wcisnac gas przez 10 sec
wylaczyc kontakt i podniesc noge z gazu
wylaczyc kontakt
nacisnac gas minimum 10sec
wylaczyc gas
odpalic samochod
ta metoda pozawala reinitalise skrzynie biegow auto
nie no kur.** mam juz dosc tego auta
mialem 3/4 zbiornika (zbiornik 70 litrow) przejechalem 230 km i rezerwa juz pod koniec czerwonego pola .. jazda do 110km/h i male miasteczko z mala iloscia swiatel.. wtryski dwa mi laly sa po regeneracji ..pompa po regeneracji mozliwe z kat wtrysku jest przestawiony ? a i jeszcze glwony wtrrysk sterujacy wymieniony bo pokazywal mi sie blad jego ..
na kompie mam tylko 2 bledy ktore nei dlugo wyeliminuje a mianowicie od skrzyni konwenter
i niskie cisnienei doladowania (zapieczone kierownice) n75 wymieniony olej filtry wszystko ! tankuje tylko na jedenj stacji ale sprawdzielm na innej i to samo na trasie do 110km/h na pelnym zbiorniku robie okolo 500 600km i koniec !
po miescie wychodzi okolo 300km ...
rozumie ze te auto musi spalic swoje ale znajomy ma merca 5.0 i mneij mu pali !
KOLEDZY POMOZCIE BO JUZ MAM DOSC TEGO AUTA
Ale nie chce sie poddac !
jeszcze fis mi pokazuje ze spaalenie nawet na postoju 0d 5 do 30 l .
kurde znajomy ma taka sama i nic mu sie nei dzieje a ta swoja kupilem i cyrki .. przejade sie do goscia co kupilem od niego te audice jak bd w pl i chu*** wygarne bo ukryl pelno wad .ehh jest ktos obcykany w temacie tdi ?
![!! !!](https://a6klub.pl/images/smilies/wykrzyknik.gif)
![:( :(](https://a6klub.pl/images/smilies/smutny.gif)
![;/ ;/](https://a6klub.pl/images/smilies/kwasny.gif)
![;/ ;/](https://a6klub.pl/images/smilies/kwasny.gif)
![:( :(](https://a6klub.pl/images/smilies/smutny.gif)
![;/ ;/](https://a6klub.pl/images/smilies/kwasny.gif)
KOLEDZY POMOZCIE BO JUZ MAM DOSC TEGO AUTA
![!! !!](https://a6klub.pl/images/smilies/wykrzyknik.gif)
jeszcze fis mi pokazuje ze spaalenie nawet na postoju 0d 5 do 30 l .
![;/ ;/](https://a6klub.pl/images/smilies/kwasny.gif)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin
FISem się nie przejmuj. Nie pokazuje spalania w l/h, więc stąd te anomalie podczas postojupatrosss pisze:jeszcze fis mi pokazuje ze spaalenie nawet na postoju 0d 5 do 30 l
![;) ;)](https://a6klub.pl/images/smilies/oczko.gif)
No, coby spalić ponad 20l na 100km po mieście, to musiałbyś chyba bokiem ciągle latać i but w podłogę spod każdych świateł
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
![<uoee> <uoee>](https://a6klub.pl/images/smilies/uoeee.gif)
dzieki piotrus
tak pocichu liczylem ze odezwiesz sie w tym poscie ..
i w ogle dziekuje wszstkim za wskazowki tak wiem konweneter do wymiany oraz turbo idzie tez do sprawdzenia mam nadzieje ze po tym bd tak jak byc powinno bo od kat kupilem auto same probemy ..ale niech mu ziemie lekka bedzie temu gosciowi
...a co myslicie o kacie wtrysku ?
![;) ;)](https://a6klub.pl/images/smilies/oczko.gif)
i w ogle dziekuje wszstkim za wskazowki tak wiem konweneter do wymiany oraz turbo idzie tez do sprawdzenia mam nadzieje ze po tym bd tak jak byc powinno bo od kat kupilem auto same probemy ..ale niech mu ziemie lekka bedzie temu gosciowi
![;/ ;/](https://a6klub.pl/images/smilies/kwasny.gif)
no i bedzie robiony konwenter .. bez dwoch zdan jak bede w pl to ajde specjalnie do gdanska bo wszyscy go polecaja juz dzwonilem i umowione jest wszystko .
tylko teraz mam caly czas blad 575 niskie cisnienie w ukladzie dolotowym po puszczeniu gazu jest taki swist czasami powietrza .. n75 przeczyszczony sprawdzone przewody gruszka tez ok sie podnosi ..a ten swist powietrza nei z samej turbiny tylko jak by za nia ... mozliwe ze to guma "elastyczna co idzie od metalowej rury z IC do turbo ?
tylko teraz mam caly czas blad 575 niskie cisnienie w ukladzie dolotowym po puszczeniu gazu jest taki swist czasami powietrza .. n75 przeczyszczony sprawdzone przewody gruszka tez ok sie podnosi ..a ten swist powietrza nei z samej turbiny tylko jak by za nia ... mozliwe ze to guma "elastyczna co idzie od metalowej rury z IC do turbo ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga