
Allroad 2.7 T Manual - Wyciek z przekładni Low Range!!
- Kłapek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 12 lis 2010, 16:26
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2002
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Krosno
Allroad 2.7 T Manual - Wyciek z przekładni Low Range!!
Witam.Mam problem z wyciekiem z reduktora Low Range. Wyciek jest w okolicy Flanszy.Podejrzewam że trzeba wymienić uszczelniacz na flanszy ale moje pytanie brzmi jak to zrobić.Przeglądałem fora ale wszystko jest o torsenie a po zdjęciu wału ukazała mi sie flansza bez żadnej śruby ani nie ma od spodu żadnych zaślepek przez które mógłbym uwolnić flansze.Jest dekielek ale na rysunkach w necie tam jest przekładnia z synchronizatorem i niechciałbym czegoś uszkodzić. Robił to ktoś kiedyś.
? Z góry będe wdzieczny za pomoc.

Audi Quattro
Wszyscy stoją Ja jadę!!:D

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Mam nadzieję, że pomoże
. Wydaje mi się, że można wymienić sam uszczelniacz bez zmiany łożyska, ale dokładnie nie powiem, bo nie widziałem tego na oczy
. Po kodzie silnika myślę, że masz skrzynię FTR
.
https://www.dropbox.com/s/5cprsnpc1lifl ... C3%B3w.pdf



https://www.dropbox.com/s/5cprsnpc1lifl ... C3%B3w.pdf
- Kłapek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 12 lis 2010, 16:26
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2002
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Krosno
Dzięki wielkie za pomoc instrukcja napewno się przyda ale nie wiem czy przy tej okazji. Tak mam skrzynie FTR ale torsen troche sie różni tym że w torsenie mam mechanizm Low Range i tam ta flansza troszke inaczej jest zamontowana tak mi sie zdaje. Plus dochodzą koła zębate i sterujące nimi synchronizator .Nie wiem czy mogę sobie tak beproblemu wybic tą flansze czy trzeba odkręcać cały tylny dekiel i wyjmować cały mechanizm z wodzikiem i synchronizatorem Low Range.mat1324 pisze:Mam nadzieję, że pomoże. Wydaje mi się, że można wymienić sam uszczelniacz bez zmiany łożyska, ale dokładnie nie powiem, bo nie widziałem tego na oczy
. Po kodzie silnika myślę, że masz skrzynię FTR
.
https://www.dropbox.com/s/5cprsnpc1lifl ... C3%B3w.pdf
U mnie jest dokładnie to co na załączonym zdjęciu.
Audi Quattro
Wszyscy stoją Ja jadę!!:D

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
No tak, źle spojrzałem na instrukcje
. Teraz powinno być w porządku. Gdyby było jeszcze coś potrzebne, to mogę podrzucić. Numery części nie potrzebujesz?
https://www.dropbox.com/s/ksv5rakcyuptl ... enowym.pdf

https://www.dropbox.com/s/ksv5rakcyuptl ... enowym.pdf
- Kłapek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 12 lis 2010, 16:26
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2002
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Krosno
mat1324 pisze:No tak, źle spojrzałem na instrukcje. Teraz powinno być w porządku. Gdyby było jeszcze coś potrzebne, to mogę podrzucić. Numery części nie potrzebujesz?
https://www.dropbox.com/s/ksv5rakcyuptl ... enowym.pdf
Jesteś Bohaterem

Audi Quattro
Wszyscy stoją Ja jadę!!:D

Mati Dziękuję,
Proszę pomóż jeszcze w jednym temacie proszę. Potrzebuję instrukcję jak zrzucić i zamontować ponowniecałą skrzynię (np. do uszczelnienia w innym miejscu ..) dlatego że...
... zabralem Twoją instrukcję i pojechałem do mechanika (od sprzyni). Niestety facet kompletnie nie ogarniał tematu. Chciał coś po swojemu i w połowie drogi sam przyszedł i poprosił o instrukcję...
Poprosił o instrukcję, bo nie udało mu się odkręcićjednego z przewodów doprowadzających płyn mineralny FEBI. Co gorsza, uszkodził końcówkę tego przewodu objeżdzjąc ją kluczem.
I teraz mam jużpoważniejszy problem, bo o ile wcześniej skrzynia się poprostu pociła, to teraz pod samochodem jest plama oleju ..
Proszę pomóż jeszcze w jednym temacie proszę. Potrzebuję instrukcję jak zrzucić i zamontować ponowniecałą skrzynię (np. do uszczelnienia w innym miejscu ..) dlatego że...
... zabralem Twoją instrukcję i pojechałem do mechanika (od sprzyni). Niestety facet kompletnie nie ogarniał tematu. Chciał coś po swojemu i w połowie drogi sam przyszedł i poprosił o instrukcję...
Poprosił o instrukcję, bo nie udało mu się odkręcićjednego z przewodów doprowadzających płyn mineralny FEBI. Co gorsza, uszkodził końcówkę tego przewodu objeżdzjąc ją kluczem.
I teraz mam jużpoważniejszy problem, bo o ile wcześniej skrzynia się poprostu pociła, to teraz pod samochodem jest plama oleju ..
