Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Allroad 2.7 T Manual - Wyciek z przekładni Low Range!!

Układ napędowy i skrzynie biegów
Awatar użytkownika
Kłapek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 12 lis 2010, 16:26
Imię: Łukasz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Krosno

Allroad 2.7 T Manual - Wyciek z przekładni Low Range!!

Post autor: Kłapek » 28 paź 2018, 00:09

Witam.Mam problem z wyciekiem z reduktora Low Range. Wyciek jest w okolicy Flanszy.Podejrzewam że trzeba wymienić uszczelniacz na flanszy ale moje pytanie brzmi jak to zrobić.Przeglądałem fora ale wszystko jest o torsenie a po zdjęciu wału ukazała mi sie flansza bez żadnej śruby ani nie ma od spodu żadnych zaślepek przez które mógłbym uwolnić flansze.Jest dekielek ale na rysunkach w necie tam jest przekładnia z synchronizatorem i niechciałbym czegoś uszkodzić. Robił to ktoś kiedyś.??? Z góry będe wdzieczny za pomoc.
Audi Quattro !! Wszyscy stoją Ja jadę!!:D

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 28 paź 2018, 13:09

Mam nadzieję, że pomoże :). Wydaje mi się, że można wymienić sam uszczelniacz bez zmiany łożyska, ale dokładnie nie powiem, bo nie widziałem tego na oczy <uoee> . Po kodzie silnika myślę, że masz skrzynię FTR <mysli> .

https://www.dropbox.com/s/5cprsnpc1lifl ... C3%B3w.pdf

Awatar użytkownika
Kłapek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 12 lis 2010, 16:26
Imię: Łukasz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Kłapek » 28 paź 2018, 21:00

mat1324 pisze:Mam nadzieję, że pomoże :). Wydaje mi się, że można wymienić sam uszczelniacz bez zmiany łożyska, ale dokładnie nie powiem, bo nie widziałem tego na oczy <uoee> . Po kodzie silnika myślę, że masz skrzynię FTR <mysli> .

https://www.dropbox.com/s/5cprsnpc1lifl ... C3%B3w.pdf
Dzięki wielkie za pomoc instrukcja napewno się przyda ale nie wiem czy przy tej okazji. Tak mam skrzynie FTR ale torsen troche sie różni tym że w torsenie mam mechanizm Low Range i tam ta flansza troszke inaczej jest zamontowana tak mi sie zdaje. Plus dochodzą koła zębate i sterujące nimi synchronizator .Nie wiem czy mogę sobie tak beproblemu wybic tą flansze czy trzeba odkręcać cały tylny dekiel i wyjmować cały mechanizm z wodzikiem i synchronizatorem Low Range.


Obrazek

U mnie jest dokładnie to co na załączonym zdjęciu.
Audi Quattro !! Wszyscy stoją Ja jadę!!:D

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 28 paź 2018, 21:43

No tak, źle spojrzałem na instrukcje :). Teraz powinno być w porządku. Gdyby było jeszcze coś potrzebne, to mogę podrzucić. Numery części nie potrzebujesz?

https://www.dropbox.com/s/ksv5rakcyuptl ... enowym.pdf

Awatar użytkownika
Kłapek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 12 lis 2010, 16:26
Imię: Łukasz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Kłapek » 28 paź 2018, 22:30

mat1324 pisze:No tak, źle spojrzałem na instrukcje :). Teraz powinno być w porządku. Gdyby było jeszcze coś potrzebne, to mogę podrzucić. Numery części nie potrzebujesz?

https://www.dropbox.com/s/ksv5rakcyuptl ... enowym.pdf

Jesteś Bohaterem !!!.Dzięki wielkie o takie coś mi chodziło SUPER!!!
Audi Quattro !! Wszyscy stoją Ja jadę!!:D

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 28 paź 2018, 22:54

Nie ma sprawy :).

Awatar użytkownika
Kłapek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 12 lis 2010, 16:26
Imię: Łukasz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Kłapek » 29 paź 2018, 22:38

mat1324 potrzebuje jeszcze numer tego uszczelniacza flanszy i wymiary jak możesz.Byłbym bardzo wdzięczny jak podasz mi jeszcze ile wchodzi oleju do skrzyni.
Audi Quattro !! Wszyscy stoją Ja jadę!!:D

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 29 paź 2018, 23:35

Do takich rzeczy potrzebuję numer VIN, więc podaj go tutaj albo podeślij na PW :).

[ Dodano: 2018-10-29, 23:35 ]
Wstępnie mogę napisać, że będzie to 01E409400. Według etki ma wymiary 40x52x9 i w ASO kosztuje ok. 85 zł.

Awatar użytkownika
Kłapek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 12 lis 2010, 16:26
Imię: Łukasz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Kłapek » 30 paź 2018, 02:14

WAUZZZ4B13N107608
Audi Quattro !! Wszyscy stoją Ja jadę!!:D

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 30 paź 2018, 12:22

Numer, który podałem powyżej pasuje do Twojego auta :). Ogólnie jest to taki sam simmering jak ma normalny torsen.

Awatar użytkownika
Kłapek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 12 lis 2010, 16:26
Imię: Łukasz
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Kłapek » 30 paź 2018, 13:01

Super dzięki wielkie za pomoc!!
Audi Quattro !! Wszyscy stoją Ja jadę!!:D

DannyM
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 21 sty 2019, 00:39
Lokalizacja: Wawa

Post autor: DannyM » 24 sie 2019, 16:46

Witam drodzy forumowicze,
Pytanie może trywialne, ale..

Jaki płyn się leje do tego zbiorniczka uzupełniającego na podszybiu odpowiedzialnego za reduktor?

Danny

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 24 sie 2019, 23:50

Leję się tam mineralny płyn od wspomagania, np. FEBI 06162.

DannyM
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 21 sty 2019, 00:39
Lokalizacja: Wawa

Post autor: DannyM » 25 sie 2019, 11:49

Mati Dziękuję,

Proszę pomóż jeszcze w jednym temacie proszę. Potrzebuję instrukcję jak zrzucić i zamontować ponowniecałą skrzynię (np. do uszczelnienia w innym miejscu ..) dlatego że...


... zabralem Twoją instrukcję i pojechałem do mechanika (od sprzyni). Niestety facet kompletnie nie ogarniał tematu. Chciał coś po swojemu i w połowie drogi sam przyszedł i poprosił o instrukcję...

Poprosił o instrukcję, bo nie udało mu się odkręcićjednego z przewodów doprowadzających płyn mineralny FEBI. Co gorsza, uszkodził końcówkę tego przewodu objeżdzjąc ją kluczem.

I teraz mam jużpoważniejszy problem, bo o ile wcześniej skrzynia się poprostu pociła, to teraz pod samochodem jest plama oleju .. <stres>

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 25 sie 2019, 18:27

W takim razie podaj numer VIN albo podeślij go na PW, to wyszukam konkretne instrukcje.

[ Dodano: 2019-08-25, 18:27 ]
Chcesz numer tego przewodu? Napisz tylko, o który Ci chodzi:

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga