Witam borykam się z takim problem iż wyskakuje mi ww błąd tylko przy wyższych prędkościach po mieście skrzynia pracuje idealnie jest hamowanie silnikiem nie ma uślizgów itp. lecz gdy wyjadę na autostradę to skrzynia zapnie lock up co widzę na komputerze w bloku pomiarowym lecz po chwili następuję rozpięcie i w bloku pomiarowym pojawia się TC OPEN. Gdy skasuje błędy skrzyni to ponownie zapina się lock up lecz za chwile znowu go rozpina. W tym czasie nie idzie napięcie na zawór. Po skasowaniu błędów znowu pojawia się napięcie na zawór i działa wszystko. W mieście nie zrywa połączenia z zaworem lock up tylko przy szybszej jeździe. Olej nowy zalany razem z filtrem i czyszczeniem płyty sterującej. Macie może jakieś pomysły?
Pomoże ktoś?? Dodam tylko że wczoraj robiłem vagiem testy elementów wykonawczych i podczas testu trzech elektrozaworów n216 n217 i n218 nie było ich słychać aby działały reszta była słyszalna.
[TIPTRONIC] 2.7bt blad 17125 dziwne objawy.
Witam, mam ten sam problem z tym że u mnie początkowo lockup wcale nie reagował , teraz coś tam silnikiem hamuje ale cały czas ten sam błąd konwertera. Dodatkowo przy dojazdach do skrzyżowań obroty spadają i tak jakby całkiem rozłączał sprzęgło gdy dodam szybciej gazu odczuwalne jest dosyć mocne stuknięcie ,jak delikatnie dodaję to nic nie czuć . Biegi zmienia idealnie , przy włączaniu D lub R nic nie stuka ani nie szarpie. Może ktoś ma taki problem.