Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: fresh2002
2014-08-21, 10:50
[A6 C5] Jakie tarcze oraz klocki hamulcowe ?
Autor Wiadomość
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 359 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 6136
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-05-07, 14:40   

Nawiercane Zimmermanny są przeciętne <uoee> . Jeśli nie pasuje Ci taki zestaw, to weź ATE :) .
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAU
Imię: Marcin
Pomógł: 40 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 1357
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-05-07, 17:24   

Lub Textar 😉 mi zestaw ATE piszczał przy dojeździe do świateł.
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
Piotrek_85 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ANK 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Piotrek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 345
Skąd: Radom/okolice
Wysłany: 2018-05-07, 18:34   

Zapomnialem dodac ze u mnie te Ferrodo Premier zeszkliły się od paru miesiecy i piszczą przy hamowaniu jak stary Jelcz <uoee>
Na tył wrzucam wlasnie tarcze Textar i klocki ATE Ceramic. Zobacze co to za set bedzie i czy sie nada. Ale na przod to naprawde mam dylemat.......
Zeby tarcze wyrzucic juz przy pierwszej wymianie klockow to jakis dramat :| bo te Zimmermanny naprawde beda tragiczne, jak te klocki Ferrodo się zuzyją. Zostalo ich jeszcze na pare miesiecy.
Chyba wrzuce nastepnym razem gladkie ATE, tylko jakie klocki do tego wziac ?

[ Dodano: 2018-05-08, 00:07 ]
A co mozecie powiedziec o tarczach Brembo Max Line nacinane ?? ? Ciekawi mnie ich skutecznosc i trwalosc oraz jakie klocki z nimi dobrze pracują.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Lukasz007 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 10 Gru 2017
Posty: 42
Skąd: Łukow/Wawa
Wysłany: 2018-05-08, 19:18   

Zamówiłem u Lewiana zestaw Textar Pro Plus oraz klocki Textar. Montaż w sobotę. Jest jakaś specjalna procedura układania/docierania w automacie?

PS; 600zł uważam za świetną cenę (choć w porównaniu do ceny kompletu do poprzedniego auta x2 :shock: jak powiem żonie, że chce sobie 18 lub 19 kupić to mnie wyprowadzi <rotfl>
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 359 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 6136
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-05-08, 19:26   

To nie mów, tylko co tydzień zakładaj po jednym nowym kole i może nie zauważy :p .

Skrzynia nie ma żadnego znaczenia przy docieraniu hamulców. Po zamontowaniu należy kilkukrotnie delikatnie przyhamować z 70 km/h do 30 km/h, a później delikatnie z 100 km/h do 30 km/h. Pomiędzy seriami trzeba schłodzić hamulce, więc trochę drogi potrzeba. Oczywiście można jeździć tam i z powrotem :) . Po wstępnym dotarciu warto unikać gwałtownego hamowania przez kolejne 300-500 km. Potem można już deptać do woli <okok> .
 
 
Piotrek_85 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ANK 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Piotrek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2015
Posty: 345
Skąd: Radom/okolice
Wysłany: 2018-05-09, 11:55   

Pogrzebałem trochę w necie i wybór padł na klocki EBC Yellow Stuff.Mają dobre opinie jeśli chodzi o agresywną jazdę i częste naciskanie na pedał hamulca. Czylo to co mi odpowiada. Jednak jeśli chodzi o tarcze to już EBC nie cieszy się takimi dobrymi opiniami. Ponoć gną się, jak każde inne a kosztują prawie 3x tyle co takie Textary czy ATE. Ktoś może podpowiedzieć czy klocki EBC będą się dobrze sprawować z np tarczami Textar Pro ?? Bo nie uśmiecha mi się pakować ponad 1000 zł w tarcze, które i tak się zaraz skrzywią. Klocki jakie będą, takie będą, ale przynajmniej posłużą do końca, natomiast tarcze jak się skrzywią to już padlina z nich jest i kasa wyrzucona w błoto.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Lukasz007 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 10 Gru 2017
Posty: 42
Skąd: Łukow/Wawa
Wysłany: 2018-05-14, 19:02   

No i chwilowo stoję z robotą. Po założeniu nowych tarcz i klocków nie mogę dokręcić felg :[
Szwajcar założył od c6 na częściowo zużyte hamulce i mu pasowało, a mi teraz już nie, a mam coś takiego (16/7,5 et45)



W związku z czym zmuszony jestem do przyspieszonej wymiany felg na 18-19 <lol>
Tylko zastanawiam się czy samo zmniejszenie et do np. 30 zda egzamin, czy nie trzeba także patrzeć na grubość ramion felg...
  
 
 
stingear 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Daniel
Wiek: 29
Dołączył: 09 Sty 2018
Posty: 156
Skąd: Herne, DE
Wysłany: 2018-05-21, 21:03   

Witam,
Zmieniłem dziś klocki i tarcze na nowe. Wszystko praktycznie dobrze, ale wywala mi błąd na desce i pod VCDS'em:
Kod:

Address 02: Auto Trans       Labels: 01V-927-156.LBL
   Controller: 4B0 927 156 BB
   Component: AG5 01V 2.4l5V RdW  D14
   Coding: 00000
   Shop #: WSC 00000
   VCID: 68A33BA31B6B
1 Fault Found:
00526 -  Brake Light Switch-F
            27-00 -  Implausible Signal

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes       Labels: 8E0-614-111-ABS.LBL
   Controller: 8E0 614 111 C
   Component: ABS/ASR 5.3 FRONT   D10
   Coding: 00003
   Shop #: WSC 45691
   VCID: 1E4F5D7B89AF
1 Fault Found:
00285 -  ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45)
            30-00 -  Open or Short to Plus


Czyżbym źle podpiął jedną wtyczkę w prawym kole?

[ Dodano: 2018-05-22, 18:44 ]
Dobra, udało mi się do tego dojść - prawdopodobnie padł mi czujnik ABS w prawym kole. Mógł być już na wykończeniu, a zmiana tarcz i klocków dopełniła swego.
_________________
Audi A6 C5 Avant ALF 2.4 Tiptronic Benzyna. 205/60/R15
Człowiek uczy się przez całe życie i nigdy nie wie wszystkiego, dlatego pyta.
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: