właśnie cały czas się waham...
Zaślepki z alledrogo ?
[ AKE 2.5 180 KM] słabe przyśpieszenie do 1900obr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
Zaślepienie EGR?
silnik dostaje świeże powietrze, brak syfu w kolektorach, brak syfu w turbo...
nt. regulacji kąta wtrysku :
a6-c5-25-afbblad-550-regkata-wyprzwtrys ... t=blad+550
silnik dostaje świeże powietrze, brak syfu w kolektorach, brak syfu w turbo...
nt. regulacji kąta wtrysku :
a6-c5-25-afbblad-550-regkata-wyprzwtrys ... t=blad+550
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
michok, przeraża mnie w jaki sposob sie uczysz zasad dzialania silników <szok>michok pisze:Zaślepienie EGR?
silnik dostaje świeże powietrze, brak syfu w kolektorach, brak syfu w turbo...
Pomysl troche a potem wyjasnij prosze w jaki sposób zaslepienie EGR=brak syfu w turbo <szok> <szok> <szok>
Części samochodowe online - Motostacja pl
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Tego nikt nie kwestionuje.gelu79 pisze:Jednak poprę jego wypowiedź z brakiem syfu w kolektorach, dolotach
Tu mozna by polemizować. Ale nawet gdyby się z tym zgodzić całkowicie, to aby spełnić to zadanie przedsięwzięto pewne rozwiązania konstrukcyjne w silniku. Nie jest to takie proste, że zakładamy blachę i odcinamy EGR i już po wszystkim. To nie jest układ istniejący sam dla siebie i niepowiązany z innymi.gelu79 pisze:EGR to krótko mówiąc tylko czysta ekologia.
Kiedys, kilkanascie lat temu, jeżdżąc 1,9 TDI zaslepiłem EGR, tak jak chyba większość forumowych aut (forum Skody). Później jednak okazało sie, że to troche bardziej skomplikowany układ i zmieniłem zdanie.
Gdy zacząłem używać 2,5 TDI zadbałem jedynie aby doprowadzić układ EGR do całkowitej sprawności.
Części samochodowe online - Motostacja pl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga