Dlaczego auto na wyłączone ? i co znaczy nawiew na "buzie".Powiem tylko że kiedy mam włączone podczas jazdy na "auto" to nie chce się zagrzać nawet po przejechaniu 15km przy 6 stopniowym mrozie , a jak mam włączony nawiew na wszystkie trzy opcje tj.nogi,kratki,szyba to wtedy grzeje się dużo szybciej tak że dochodzi do 90 stopni ale kiedy bym auto mulił lub stał na wolnych obrotach zaraz temp.spada?Qris pisze:Koniec tematu termostatu. Jest sprawny i nie zagłębiamy się w niego. Teraz kolejny krok kolego. Problem masz nad wyraz ciekawy bo wychodzi na to że układ jest zbyt wydajnie chłodzony (trochę w to nie wierzę)...
Zrób tak. Masz termometr? odpalasz furę i noga na gaz 2,5tyś rpm i tak go trzymaj az się nagrzeje nie włączaj climatronika. termostat ma się otworzyć! Jak cyknie 90i włączy się wentylator chłodnicy (wisko chwyci) odkręć delikatnie zbiornik wyrównawczy płynu i zbadaj temperaturę. teraz zakręć zapisz ją na kartce. Wł climatronik ustaw na 25 stopni obie strefy i na jałowych niech popracuje z 10 minut znowu udaj się do zbiorniczka wyrównawczego i delikatnie odkręć itd zabawę powtarzamy w kolejnym kroku z ogrzewaniem na max. Pamietaj by na kartce zapisac to co pokazuje czujnik na konsoli i to co pokazuje zwykły termometr z nomi (nie cyfrowy!)
Aha napisz mi też czy jest różnica w temp powietrza na wylocie z nawiewu gdy ustawisz 22 a np. 26 oczywiście AUTO wyłączone! nawiew tylko na buzie
[ Dodano: 2010-02-05, 13:57 ]
Po przejechaniu małej trasy jeszcze raz sprawdziłem czy wąz dolny jest zimny no i był ale spraswdziłem również wąż górny i ten był gorący , czy tak ma być.