[A6 C5]Auto ma problem z odpaleniem po chlodnej nocy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 14 cze 2008, 20:49
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: włocławek
witam wlasnie scholowalem auto niestety kolega Artur27 mial racje padla pompa po podlaczeniu kompa wykazalo odrazu.diagnosta cos mowil ze dokladnie to dol pompy jakis tloczek nie podaje <po experymencie z plakiem >koszt regeneracji 1800zl.auto scholowalem we wloclawku zrobia za 1800zeta pompe, rozrzad nowe paski,olej,filtry.szkoda ze odrazu w koszty sie wladowalem ale to audi
[A6 C5]problem z odpaleniem
szukam pomocy porady moje 2.5 tdi ma problem odpalic kiedy sie to juz uda jest masa dymu siwego nie mam pojecia co sie stalo dolegliwosc ta wystapila nagle nie mialem zadnych obiawów poprostu pewnego dnia sie zepsulo czy ktos wie co jej dolega
przywitaj sie w dziale"powitania" i przeczytaj FAQ
przywitaj sie w dziale"powitania" i przeczytaj FAQ
Ostatnio zmieniony 03 sie 2008, 10:32 przez erx, łącznie zmieniany 1 raz.
[A6 C5 2.5TDi]Problem z zapalaniem
Mam problem z zpalaniem silnika. Po kupnie autka okazało sie że wymontowana jest pompka paliwa. Po jej zamontowaniu okazało się że po włączeniu zapłonu pompka nie działa. Próbowałem podłączyć inne zasilanie i nic. Nadal zapala dopiero po długim kręceniu rozrusznikiem. Największą zagadką jest to że jeśli zakręce rozrusznikiem dwa-trzy razy i cofnę kluczyk ale tylko odrobinkę żeby usłyszeć kliknięcie przekaźników,odczekam kilka sekund i auto zapala od kopa.Nie rozumie o co tu chodzi.Pomocy.
Nazywaj poprawnie tematy :!:
Nazywaj poprawnie tematy :!:
Ostatnio zmieniony 27 sie 2008, 06:14 przez zaborek, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki...Zaborek
Mam podobny problem u siebie i jestem w trakcie walki. U mnie zapala szybciej kiedy zakręce rozrusznikiem dwa-trzy razy i cofne kluczyk ale tylko troszke,do momentu kiedy usłyszysz kliknięcie przekaźników.Odczekaj kilka sekund i zakręć rozrusznikiem jeszcze raz. Powinna zapalić(moja zapala). Jeśli okarze sie że zapala to na pewno dam znać jak skończe ze swoją. Pozdro
Dzięki...Zaborek
Kupno tego auta to długa historia.Musiałem sprzedać moją poprzednią A6, a raczej zamieniłem za leona (kasa). A potem znalazłem w necie ogłoszenie na zamiane na a6 wiec nie zastanawiałem sie za długo. Pojechałem z Irlandii do Polski no i po przejechaniu 2000km żeby zamienic auta zdecydowałem że mimo kilku braków warto. Uważam że mimo że trzeba włożyć w nią troszke pracy i się pomęczyć to warto. Może z pomocą np. tego forum uda mi się samemu coś zrobić. jeśli nie-trudno.Mechanik chyba da rade.
Dzięki...Zaborek
- paw1972
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 182
- Rejestracja: 09 kwie 2008, 04:22
- Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol
2.5 TDI bez większych problemów odpali nawet jak ma kompletne wypalone świece. A w szczególności o tej porze roku. Kłopoty z rozruchem będą bez świec dopiero przy niższych temp. Wtrysk bezpośredni daje radę bez świec. Natomiast V6 bez świec w kilka sekund po odpaleniu puści trochę biało-szarego dymku i to tyle. Przy niższych temp. cylindry nie równo zaskakują, ale powinien odpalić za pierwszym, a w najgorszym przypadku za drugim razem.kylo99 pisze:zaborek a moze poprostu swiece ci sie nienagrzewaja i po kilku razach zalapuje
2.5 TDI AYM 2002
Przejżyj dokładnie stacyjkę. Objaw ten świadczy już o zużytej kostce saracyjki.zaborek pisze: Największą zagadką jest to że jeśli zakręce rozrusznikiem dwa-trzy razy i cofnę kluczyk ale tylko odrobinkę żeby usłyszeć kliknięcie przekaźników,odczekam kilka sekund i auto zapala od kopa.Nie rozumie o co tu chodzi.
miałem taki sam problem, ciężko palił, podpiecie pod komputer nic nie mówiło. po paru miesiacach całkiem padło (nie palilo) jak sie okazalo walnąl sterownik na pompie wtryskowej, to jest wada tych silników. a na dodatek juz nie produkuja tych sterowników,trzeba kupic kompletna pompe wtryskowa, ja miałem troche szczescia , serwis Bosch naprawil te sterowniki koszt 800zl . powodzonka
ralf
Dzisiaj miałem podpięty komputer i największym prawdopodobieństwem będzie sterownik na pompie wtryskowej. Zapala za drugim razem ale dopiero jak naciągnie paliwa. Gubi gdzieś prąd pomiędzy przekaźnikiem i bezpiecznikiem pompy,przez co pompka w baku nie dostaje sygnału i sie nie załącza ale musimy przejrzeć wszystkie kostki bo wykazało brak sygnału. Oby skończyło sie na kostkach Pozdro.Dam znać co dalej :lol:
[ Dodano: 2008-09-01, 00:14 ]
No i znalazłem :mrgreen: przerwany kabelek pomiędzy przekaźnikiem pompy a bezpiecznikiem. Poza tym co do zapalania. Po podpięciu komputera okazało się że czujnik temperatury silnika pokazuje na zegarze w miare prawidłową temperature ale do komputera wysyła sygnał że silnik ma 19 stopni pomimo że był ciepły. Odłączyłem go całkowicie i ... poprawiło się zapalanie. Zamówiłem nowy czujnik. Zobaczymy jak go będe miał co się stanie. Na razie duża poprawa. Pozdro4all :mrgreen:
[ Dodano: 2008-09-01, 00:14 ]
No i znalazłem :mrgreen: przerwany kabelek pomiędzy przekaźnikiem pompy a bezpiecznikiem. Poza tym co do zapalania. Po podpięciu komputera okazało się że czujnik temperatury silnika pokazuje na zegarze w miare prawidłową temperature ale do komputera wysyła sygnał że silnik ma 19 stopni pomimo że był ciepły. Odłączyłem go całkowicie i ... poprawiło się zapalanie. Zamówiłem nowy czujnik. Zobaczymy jak go będe miał co się stanie. Na razie duża poprawa. Pozdro4all :mrgreen:
Dzięki...Zaborek
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga