[ AAD 2.0 115 KM] Problem z odpaleniem
[ C 4 2,0 115km LPG] Nie moge odpalic autka na benzynce
[C4 2,0 115km LPG] Witam.Moj problem polega na tym iz autko ostatnio zawodzi mnie w nieoczekiwanych momentach:( Zaczelo sie tak,ze po przejechaniu trasy i zgaszeniu juz nie zapalil na benzynce,ani na lpg. Postal przez noc i jakos z bolami rano zapalil na gazie.Rozrusznik kreci,jest iskra,ale nie pali.Strasznie smierdzi paliwem,zdjalem gore z gazniczka,a tam pelno paliwa wiec nie zlatuje ono w dolot. Orientuje sie ktos gdzie i czego mam szukac? Czasami jest bajka i przez 2 tygodnie potrafi odpalic na dotyk,a czasem kupa i stoje. silnik aae. Zgory dziekuje i pozdrawiam:) Podczas tych sytuacji nawet jak zapali na gazie to i tak silnik chodzi jak chce(sam dodaje gazu,faluje itp.) wiec zglupialem jak dojsc do ladu zeby dobrze chodzil na benzynce... Pozdro raz jeszcze:)
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2009, 22:41 przez KrisGda, łącznie zmieniany 1 raz.
AAE
[ Dodano: 2009-05-19, 21:51 ]
Zamowilem kpl.naprawczy do regenaracji reduktora,jak jutro dojdzie to bede walczyl i opisze efekty.Pozdro:)
[ Dodano: 2009-06-11, 12:42 ]
Witam. Z braku czasu wymienilem tylko 2 duze membranki w reduktorze,przedmuchalem go i po zamontowaniu bylo super.Niestety po ok godzinie jazdy po kolejnym odpaleniu problem jest taki sam.Na benzynce jest ok,a na gazie po wcisnieciu pedalu gazu auto strzela w wydech i dolot,gasnie na biegu jaloeym i nie ma szans na jazde:( Zauwazylem ze problem pojawia po calkowitym nagrzaniu silnika,a na zimniejszym pracuje lepiej na gazie. Pozdro
[ Dodano: 2009-06-19, 10:18 ]
W ostatnich dniach zauwazylem,ze gdy odpale rano autko,przelaczy sie na gaz itd. wszystko jest ok dopoki go nie zgasze.Jezdzi bez problemow na gazie,a gdy zgasze i ponownie odpalam nie chce juz niestety pracowac na gazie (strzela,gasnie itp).Zglupialem juz calkowicie.
[ Dodano: 2009-07-07, 23:04 ]
Nie pisalem z braku czasu. Wymienilem reduktor na inny,regulacja i po problemie:) Pozdro:)
[ Dodano: 2009-05-19, 21:51 ]
Zamowilem kpl.naprawczy do regenaracji reduktora,jak jutro dojdzie to bede walczyl i opisze efekty.Pozdro:)
[ Dodano: 2009-06-11, 12:42 ]
Witam. Z braku czasu wymienilem tylko 2 duze membranki w reduktorze,przedmuchalem go i po zamontowaniu bylo super.Niestety po ok godzinie jazdy po kolejnym odpaleniu problem jest taki sam.Na benzynce jest ok,a na gazie po wcisnieciu pedalu gazu auto strzela w wydech i dolot,gasnie na biegu jaloeym i nie ma szans na jazde:( Zauwazylem ze problem pojawia po calkowitym nagrzaniu silnika,a na zimniejszym pracuje lepiej na gazie. Pozdro
[ Dodano: 2009-06-19, 10:18 ]
W ostatnich dniach zauwazylem,ze gdy odpale rano autko,przelaczy sie na gaz itd. wszystko jest ok dopoki go nie zgasze.Jezdzi bez problemow na gazie,a gdy zgasze i ponownie odpalam nie chce juz niestety pracowac na gazie (strzela,gasnie itp).Zglupialem juz calkowicie.
[ Dodano: 2009-07-07, 23:04 ]
Nie pisalem z braku czasu. Wymienilem reduktor na inny,regulacja i po problemie:) Pozdro:)
[100 C4] Problem z odpaleniem 2.0E
Model z roku 92r. Silnik 2.0E 4 cylindrowy. Mechaniczny wtrysk paliwa i to jest niestety chyba dylemat tego auta.
Mialem problemy z wtryskiem od zakupu auta. Nie rozgrzany silnik chodził niestabilnie i gasł. Ostatnio silnik nie chciał w ogóle zapalić. ÂŚwiece oraz zapłon wszystko sprawdzone, jedyne co to po wyjeciu jednego wtrysku i przy kręceniu silnika w ogóle nie leci paliwo. Pompa paliwowa działa bo do rozdzielacza dochodzi paliwo jednak w tych rurkach idących do wtrysków już nie. Czego to może być przyczyna?
Awaria rozdzielacza wtrysku mechanicznego czy może jakiś czujników sterujących tym rozdzielaczem.
Proszę o wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
Mialem problemy z wtryskiem od zakupu auta. Nie rozgrzany silnik chodził niestabilnie i gasł. Ostatnio silnik nie chciał w ogóle zapalić. ÂŚwiece oraz zapłon wszystko sprawdzone, jedyne co to po wyjeciu jednego wtrysku i przy kręceniu silnika w ogóle nie leci paliwo. Pompa paliwowa działa bo do rozdzielacza dochodzi paliwo jednak w tych rurkach idących do wtrysków już nie. Czego to może być przyczyna?
Awaria rozdzielacza wtrysku mechanicznego czy może jakiś czujników sterujących tym rozdzielaczem.
Proszę o wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
- misiek3456
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 38
- Rejestracja: 31 sty 2009, 19:41
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Środa Śląska
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 254
- Rejestracja: 02 gru 2009, 19:20
- Lokalizacja: Puławy/Zbędowice
Skoro mechaniczny wtrysk to to jest to 16v dobrze sie domyslam w tym wtryskow nie sprawdzisz bo za chiny Ci sie nie otworzą po wyjęciu z silnika otwierają sie dopiero pod ciśnieniem jakie masz na garze na takiej zasadzie działają bo jak zauważyłeś pewnie nic nimi nie steruje Podłącze sie zeby nie zaśmiecać u taty jest tak jakby cały czas dostawał dawke rozruchową podczas odpalania przyczyna moze byc ten własnie czujnik o którym mówi misiek3456 i czasami termometr podczas kręcenia pokazuje -45stopni
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 06 wrz 2008, 01:10
- Imię: Leszek
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: V8 4.2 l
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: INOWROCŁAW
kolego ja mam ten sam problem że auto podaje za wysoką dawkę i gdy miałem podłączony miernik pod sąde lambda to cały czas wskazywał na bogato dopuki nie zacząłem ruszać silnikiem ktokowym a raczej wężami co do niego dochodzą i wtenczas auto zaczęło lepiej odpalać i sonda pracowała ok, ale po jakimś czasie (4 dni) znów problemy i znów sonda na bogato wskazuje, a reaguje dopiero jak poruszam znów w okolicach silnika krokowego. nie wiem co to moze być ale widać że coś chyba tam nie łączy jak należy, a dojście w ace jest tragiczneAdriang92 pisze:Skoro mechaniczny wtrysk to to jest to 16v dobrze sie domyslam w tym wtryskow nie sprawdzisz bo za chiny Ci sie nie otworzą po wyjęciu z silnika otwierają sie dopiero pod ciśnieniem jakie masz na garze na takiej zasadzie działają bo jak zauważyłeś pewnie nic nimi nie steruje Podłącze sie zeby nie zaśmiecać u taty jest tak jakby cały czas dostawał dawke rozruchową podczas odpalania przyczyna moze byc ten własnie czujnik o którym mówi misiek3456 i czasami termometr podczas kręcenia pokazuje -45stopni
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga