Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AAD 2.0 115 KM] Problem z odpaleniem

Silniki benzynowe
wojtek26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 18 gru 2007, 14:14
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnysląsk

Post autor: wojtek26 » 02 kwie 2008, 14:18

Sonad to raczej nie jest ponieważ rano gdy zimny jest silnik ECU nie bierze pod uwage wskazań z sondy dopiero po usiagnieciu przez sonde właściwej temp

gifter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 25 lut 2008, 19:26
Lokalizacja: Z-ce

Post autor: gifter » 02 kwie 2008, 22:20

czujnik cieczy

sonda daje podobne objawy, ja stawiam na czujnik cieczy, ktoś chce się kłócić? :mrgreen: :mrgreen:

macieja910

Post autor: macieja910 » 02 kwie 2008, 23:09

Hehe gifter tu nikt sie nie chce klocic :-D I tak kazdy bedzie przyznawal racje swojej opinii, az w koncu problem rozwiaze mechanik :mrgreen: :mrgreen:

gifter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 25 lut 2008, 19:26
Lokalizacja: Z-ce

Post autor: gifter » 03 kwie 2008, 09:38

a ja ci mowie ze to czujnik cieczy :)

KrisGda
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 08 maja 2009, 18:38
Lokalizacja: Gdansk

[ C 4 2,0 115km LPG] Nie moge odpalic autka na benzynce

Post autor: KrisGda » 08 maja 2009, 19:01

[C4 2,0 115km LPG] Witam.Moj problem polega na tym iz autko ostatnio zawodzi mnie w nieoczekiwanych momentach:( Zaczelo sie tak,ze po przejechaniu trasy i zgaszeniu juz nie zapalil na benzynce,ani na lpg. Postal przez noc i jakos z bolami rano zapalil na gazie.Rozrusznik kreci,jest iskra,ale nie pali.Strasznie smierdzi paliwem,zdjalem gore z gazniczka,a tam pelno paliwa wiec nie zlatuje ono w dolot. Orientuje sie ktos gdzie i czego mam szukac? Czasami jest bajka i przez 2 tygodnie potrafi odpalic na dotyk,a czasem kupa i stoje. silnik aae. Zgory dziekuje i pozdrawiam:) Podczas tych sytuacji nawet jak zapali na gazie to i tak silnik chodzi jak chce(sam dodaje gazu,faluje itp.) wiec zglupialem jak dojsc do ladu zeby dobrze chodzil na benzynce... Pozdro raz jeszcze:)
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2009, 22:41 przez KrisGda, łącznie zmieniany 1 raz.

KrisGda
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 08 maja 2009, 18:38
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: KrisGda » 16 maja 2009, 22:52

Witam.Nikt mi nie odpowiada,czy musze cos zrobic zebym mogl dostawac odpowiedzi?

Awatar użytkownika
PAGOR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 834
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:36
Lokalizacja: BIERUń STARY/ŚLĄSK

Post autor: PAGOR » 16 maja 2009, 23:17

musisz poprostu cierpliwie czekać aż znajdzie się ktoś kto miał podobny problem lub wpadnie na jakiś pomysł <ok>
PAGÓR
Obrazek

KrisGda
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 08 maja 2009, 18:38
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: KrisGda » 16 maja 2009, 23:32

Wielkie dzieki.Jutro opisze dokladniej swoj problem bo wystapily jeszcze inne objawy.Pozdrawiam:)

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 19 maja 2009, 01:57

silnik abk?

KrisGda
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 08 maja 2009, 18:38
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: KrisGda » 19 maja 2009, 21:50

AAE

[ Dodano: 2009-05-19, 21:51 ]
Zamowilem kpl.naprawczy do regenaracji reduktora,jak jutro dojdzie to bede walczyl i opisze efekty.Pozdro:)

[ Dodano: 2009-06-11, 12:42 ]
Witam. Z braku czasu wymienilem tylko 2 duze membranki w reduktorze,przedmuchalem go i po zamontowaniu bylo super.Niestety po ok godzinie jazdy po kolejnym odpaleniu problem jest taki sam.Na benzynce jest ok,a na gazie po wcisnieciu pedalu gazu auto strzela w wydech i dolot,gasnie na biegu jaloeym i nie ma szans na jazde:( Zauwazylem ze problem pojawia po calkowitym nagrzaniu silnika,a na zimniejszym pracuje lepiej na gazie. Pozdro

[ Dodano: 2009-06-19, 10:18 ]
W ostatnich dniach zauwazylem,ze gdy odpale rano autko,przelaczy sie na gaz itd. wszystko jest ok dopoki go nie zgasze.Jezdzi bez problemow na gazie,a gdy zgasze i ponownie odpalam nie chce juz niestety pracowac na gazie (strzela,gasnie itp).Zglupialem juz calkowicie.

[ Dodano: 2009-07-07, 23:04 ]
Nie pisalem z braku czasu. Wymienilem reduktor na inny,regulacja i po problemie:) Pozdro:)

orzel24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 08 paź 2009, 15:19
Lokalizacja: Tarnów

[100 C4] Problem z odpaleniem 2.0E

Post autor: orzel24 » 26 paź 2009, 14:25

Model z roku 92r. Silnik 2.0E 4 cylindrowy. Mechaniczny wtrysk paliwa i to jest niestety chyba dylemat tego auta.
Mialem problemy z wtryskiem od zakupu auta. Nie rozgrzany silnik chodził niestabilnie i gasł. Ostatnio silnik nie chciał w ogóle zapalić. ÂŚwiece oraz zapłon wszystko sprawdzone, jedyne co to po wyjeciu jednego wtrysku i przy kręceniu silnika w ogóle nie leci paliwo. Pompa paliwowa działa bo do rozdzielacza dochodzi paliwo jednak w tych rurkach idących do wtrysków już nie. Czego to może być przyczyna?
Awaria rozdzielacza wtrysku mechanicznego czy może jakiś czujników sterujących tym rozdzielaczem.
Proszę o wszelkie sugestie.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
misiek3456
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 31 sty 2009, 19:41
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: misiek3456 » 20 gru 2009, 14:05

Witaj zacznij od sprawdzenia czujnikow temperatury sa dwa ten blizej glowicy odpowiada za zalaczenie ssania i wtrysku rozruchowego jezeli bedzie nie sprawny to sterownik ma bledne odczyty stad moga byc problemy z rozruchem na zimnym silniku. <mikołaj> <mikołaj>

Adriang92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 254
Rejestracja: 02 gru 2009, 19:20
Lokalizacja: Puławy/Zbędowice

Post autor: Adriang92 » 20 gru 2009, 14:24

Skoro mechaniczny wtrysk to to jest to 16v dobrze sie domyslam w tym wtryskow nie sprawdzisz bo za chiny Ci sie nie otworzą po wyjęciu z silnika otwierają sie dopiero pod ciśnieniem jakie masz na garze na takiej zasadzie działają bo jak zauważyłeś pewnie nic nimi nie steruje ;-) Podłącze sie zeby nie zaśmiecać u taty jest tak jakby cały czas dostawał dawke rozruchową podczas odpalania przyczyna moze byc ten własnie czujnik o którym mówi misiek3456 ?? i czasami termometr podczas kręcenia pokazuje -45stopni

lesdud
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 06 wrz 2008, 01:10
Imię: Leszek
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: V8 4.2 l
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: INOWROCŁAW

Post autor: lesdud » 06 sty 2010, 15:11

Adriang92 pisze:Skoro mechaniczny wtrysk to to jest to 16v dobrze sie domyslam w tym wtryskow nie sprawdzisz bo za chiny Ci sie nie otworzą po wyjęciu z silnika otwierają sie dopiero pod ciśnieniem jakie masz na garze na takiej zasadzie działają bo jak zauważyłeś pewnie nic nimi nie steruje ;-) Podłącze sie zeby nie zaśmiecać u taty jest tak jakby cały czas dostawał dawke rozruchową podczas odpalania przyczyna moze byc ten własnie czujnik o którym mówi misiek3456 ?? i czasami termometr podczas kręcenia pokazuje -45stopni
kolego ja mam ten sam problem że auto podaje za wysoką dawkę i gdy miałem podłączony miernik pod sąde lambda to cały czas wskazywał na bogato dopuki nie zacząłem ruszać silnikiem ktokowym a raczej wężami co do niego dochodzą i wtenczas auto zaczęło lepiej odpalać i sonda pracowała ok, ale po jakimś czasie (4 dni) znów problemy i znów sonda na bogato wskazuje, a reaguje dopiero jak poruszam znów w okolicach silnika krokowego. nie wiem co to moze być ale widać że coś chyba tam nie łączy jak należy, a dojście w ace jest tragiczne

waskivw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 01 lut 2010, 21:38
Lokalizacja: Będzin

Post autor: waskivw » 01 lut 2010, 23:10

1. wtrysk mechaniczny nie lubi nieszczelnego układu zasilania,podstawa to spr wszystko co z tym związane (nawet gumki na wtryskach),
2. utrzymywanie przepływomierza , przepustnicy, krokowego w czystości.
3. sprawna sonda ,czujniki temp.
4.sprawdzić wtrysk rozruchowy czy nie jest zatarty

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga