[AEL 140km] Wymiana rozrządu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
- elmi_k
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 551
- Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
- Imię: Emil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
Nie trzeba niczego zrzucać, wystarczy napinacz wykrecić i tyle.Mietek286 pisze:ale żeby wymienić rolkę paska wielorowkowego wystarczy zrzucić sam pas przedni a to jest chwila roboty.
Jak Ci mechanik zdejmie przód wtedy obejrzy i powie Ci czy jest do wymiany czy nie. jak będzie popękana guma na kole wypadałoby wymienić. Trzeba organoleptycznie sprawdzić.Tymonxxx pisze:Też tak myśle że jest ok a ile takie koło wytrzyma km
Ostatnio zmieniony 22 lut 2012, 23:39 przez elmi_k, łącznie zmieniany 1 raz.
- elmi_k
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 551
- Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
- Imię: Emil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
Tymonxxx pisze:A ile takie koło kosztuje Podacie jakieś linki na allegro
http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... cription=1
Pewnie zaraz będzie pytanie jakiej firmy. Corteco, SWAG,
Kolego z podstawą to już 4-ro cyfrowa cena. Samo łożysko stoi w granicach 500zł.
Tymon ten sam z DVHK? Jak rozrząd śmiga? Jeśli Ci szumi łożysko, to niekonieczna jest wymiana (jeśli nie ma zgrzytów, luzów itp złych objawów).
Jeśli tylko łożysko jest "suche", ale obraca się prawidłowo, to uwierz mi wystarczy demontaż podstawy, solidne podgrzanie łożyska opalarką i powinno być dobrze. Ja swego czasu wymieniałem, a okazało sie że niepotrzebnie. W starym zbił się smar i samo podgrzewanie do wyjęcia spowodowało że on się stopił i ładnie zlał w te miejsca gdzie trzeba, czyli na kulki i bieżnie. ÂŁożysko (stare) po wyjęciu przestało szumieć i pracować na sucho
Tymon ten sam z DVHK? Jak rozrząd śmiga? Jeśli Ci szumi łożysko, to niekonieczna jest wymiana (jeśli nie ma zgrzytów, luzów itp złych objawów).
Jeśli tylko łożysko jest "suche", ale obraca się prawidłowo, to uwierz mi wystarczy demontaż podstawy, solidne podgrzanie łożyska opalarką i powinno być dobrze. Ja swego czasu wymieniałem, a okazało sie że niepotrzebnie. W starym zbił się smar i samo podgrzewanie do wyjęcia spowodowało że on się stopił i ładnie zlał w te miejsca gdzie trzeba, czyli na kulki i bieżnie. ÂŁożysko (stare) po wyjęciu przestało szumieć i pracować na sucho
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 04 paź 2011, 21:25
- Lokalizacja: Legnica
Witam, piszę w sprawie rozrządu do którego link w pierwszym poście zamieścił kolega Tymonxxx jako ,że jest to moja aukcja wystawiona przeze mnie. W tym komplecie są paski Conti z tego względu, że jeszcze nigdy nie dane mi było słyszeć złej opinii na ich temat, z czym w przypadku pasków Gates czy Dayco bywa różnie. Ten komplet mógłby być taĂąszy gdyby ktoś zażyczył sobie innych pasków, bo nie ukrywam że Dayco czy Gates kosztują trochę mniej, ale zdarza mi się słyszeć narzekania mechaników na tych producentów. Pzdr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 29 sty 2011, 17:59
- Lokalizacja: Warmia i Mazury
[ AEL 2.5 140 KM] rozrząd i kąt wtryski strzela z tłumika
witam. chce sprawdzić dokładnie ustawienie rozrządu i kąta wtrysku. prosze o schemat/ dokładne info gdzie znaki i jaką wartość kąta wtrysku powinien wskazywać wag.auto strasznie strzela z tłumika.zapala idealnie:(
nasz schemat to kabel i komputer
schemat rozrzadu za duzo nie zdzialasz bo trzeba zwalac kola ale wal ma znak na kole zamachowym tu dwumas jak bedziesz po samochodem to z lewej strony w skrzyni jest okienko tam szukaj znaku jest tez znak ale nie zawsze na kole pasowym ot i naciecie na obudowie walek blokujesz listwa muszisz zdjac 2 kola zebate ma walku rozrzadu pompa na korpusie ma 2 naciecia a na kole jest jedno musza sie pokryc ale to wszystko nie ma sensu jak nie ustawisz kata wtrysku
schemat rozrzadu za duzo nie zdzialasz bo trzeba zwalac kola ale wal ma znak na kole zamachowym tu dwumas jak bedziesz po samochodem to z lewej strony w skrzyni jest okienko tam szukaj znaku jest tez znak ale nie zawsze na kole pasowym ot i naciecie na obudowie walek blokujesz listwa muszisz zdjac 2 kola zebate ma walku rozrzadu pompa na korpusie ma 2 naciecia a na kole jest jedno musza sie pokryc ale to wszystko nie ma sensu jak nie ustawisz kata wtrysku
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga