Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C4 2,5Tdi AAT ] problem z mocą na niskich obrotach

Silniki wysokoprężne
Wojt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 28 wrz 2010, 23:36
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Wojt » 29 lis 2010, 18:16

Solar pisze:kąt wtrysku powinien byc w granicach 49 -54.Moisze ze na niskich obrotach nie masz mocy a jak na wyższych ładnie ciągnie nie ma problemów z moca??
Przepraszam bardzo za to że zaśmiecam troszkę ten wątek (bo w sumie mam swój ze swoim problemem) ale gdy wymieniłem pasek pompy u pompiarza miałem zastrzeżenia co do sposobu rozwijania mocy silnika i gdy wróciłem z reklamacją pan zmierzył kąt i wyszło mu z tego co pamietam 43 , powiedział wtedy że jest praktycznie idealny, co niespecjalnie pokrywa sie z tym co napisałeś (choć mój silnik to brat blizniak AAT o oznaczeniu ABP nie wiem na czym polegaja różnice ). Czy ktoś obeznany mógłby napisac jak zmienia sie charakterystyka pracy silnika gdy kąt jest za wysoki oraz gdy jest zbyt niski bo odnosze wrazenie ze jestem robiony w przysłowiowe bambuko.

Miszaam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 29 mar 2009, 23:52
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: Miszaam » 28 sty 2011, 22:42

Kolego Rikimaru a czy mechanik sprawdził Ci ustawienie rozrządu? Piszesz wcześniej że go oznaczył, ale czy sprawdził czy jest prawidłowo ustawiony? Ja miałem przestawiony rozrząd od kupna samochodu, na początku miał kopyto, z czasem stracił moc - okazało się że rozrząd przestawiony...
Audi ratuje życie!

leonulim

Post autor: leonulim » 28 sty 2011, 23:17

Rikimaru, jak tam rozwiązał sie problem :?:

Awatar użytkownika
Rikimaru
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:14
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Rikimaru » 29 sty 2011, 11:52

problem nie rozwiązany :-(

A rozrząd to każdy mechanik jak próbuje dojść co i jak to ustawia rozrząd od nowa, aby wykluczyć właśnie ten element.

Aktualnie samochód stoi trzeci tydzień u mechanika i między czasie próbuje go naprawić, sprawdza wszystko po kolei i nie może dojść co i jak. już zaczyna mówić, że tez się poddaje <smuty>

Jedyne co mechanikowi do głowy przychodzi to wypalone czy pęknięte gniazdo zaworu, ale ta robota wiąże się z większymi kosztami a do końca nie jest pewien czy to to jest usterką.

Jak uda mi się rozwiązać ten problem na pewno dam znać.

kierone
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 06 lis 2010, 19:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kierone » 30 sty 2011, 11:30

filtr paliwa zmienialeś??

Awatar użytkownika
Rikimaru
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:14
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Rikimaru » 26 lut 2011, 11:06

A więc tak po wszystkich perypetiach z mechanikami kij im w oko oprócz niektórym, udało się zlokalizować usterkę.

Ostatni mechanik siedział nad samochodem ponad miesiąc czasu porozbierał wszystko i nie odzyskał mocy samochód, więc wpadł na pomysł aby jeszcze raz oddać pompę do naprawy czyli po raz trzeci :( i tak zrobiliśmy, okazało się, ze pompa dusiła ciśnienie paliwa w sobie oraz uszkodzony był nastawnik kąta z stąd błąd 550, który opisywałem w dziale diagnostyka vag. Po zrobieniu przez pompiarza pompy, wróciła ona do mojego samochodu i znowu nie ma mocy, ale była jakby mała poprawa na wyższych obrotach, mechanik przejechał się i rozwinął prędkość 180km/h co już było sukcesem.

Znowu zrobiliśmy podmiankę z przepływomierzem, zaworem N75 i czujnikiem ciśnienia w kolektorze i była minimalna różnica ale poprawy wcale.

Mechanik poradził się znajomego i ustalił, że to może być wina wtrysków z uwagi, ze są one dwu sprężynowe i nie podaje niskiego ciśnienia stąd brak mocy.
Dzięki koledze Dzidek podmieniłem na jego wtryski i samochód odzyskał moc <radocha>

Najlepsze, ze moje wtryski trzymają 190atm więc niby sprawne są <nerwus>

Teraz szukam kto naprawia wtryski albo ma na sprzedaż sprawne wtryski.

slawko30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 08 lut 2011, 21:03
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: slawko30 » 26 lut 2011, 11:25

Mam banalne pytanko.Który z mechaników w Elblągu, tak naprawdę uporal sie z twoim autem?Mam kilka rzeczy do zrobienia w swoim aucie, i nie chciałbym trafic na jakis partaczy, bo takowych nie brakuje.

Awatar użytkownika
Rikimaru
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:14
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Rikimaru » 26 lut 2011, 12:18

Witek na ul Pasłęckiej wjazd od Grunwaldzkiej albo z drogi na Gronowo Górne, będzie szyld na bramie "DieselLand" lub podobnie.

Dobry Chłopak siedział przy samochodzie długo i za nieduże pieniądze no i najważniejsze udało mu się dojść do tego co jest nie tak <radocha>

Awatar użytkownika
Rikimaru
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:14
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Rikimaru » 26 lut 2011, 13:35

Jak zrobić te solved ?

A w dziale diagnostyka to jak zrobię wszystko to podam nowe logi do oceny dla porównania.

slawko30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 08 lut 2011, 21:03
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: slawko30 » 26 lut 2011, 13:46

Dzięki Rikimaru, przynajmniej wiem gdzie sie udać :>

Awatar użytkownika
Rikimaru
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:14
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Rikimaru » 26 lut 2011, 13:57

niema problemu jak widzisz sam się uczę <luzik>

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 26 lut 2011, 18:42

Rikimaru, wrzućwtryski 216, cowboy z forum golfa, robi wysyłkowo pewny człowiek a AELa będziesz objeżdżał <okok> potem jak coś program i masakra <okok>
Obrazek TDI +

Awatar użytkownika
Rikimaru
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:14
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Rikimaru » 27 lut 2011, 16:24

A kto mi powie czy naprawa wtrysku u mnie czyli niskiego ciśnienia to czy muszę zmienić końcówki wtrysków?

Czy naprawię moje wtryski bez zmieniania końcówek?

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 27 lut 2011, 16:34

Rikimaru, cowboya spec z Nadarzyna ustawia oba ciśnienia, a u mnie jak powiedziałem żeby ustawili oba ciśnienia to powiedzieli że jedno sie ustawia a drugie wychodzi wynikowo, zatem wysłalem jeden wtrysk do Nadarzyna żeby nie odstawał od reszty tam wyregulowanych... nie wiem kto ma w tym racje, jak u Ciebie tego nie zrobią to podbij do cowboya on się na tym zna i da namiary i tak będzie najlepiej...
Obrazek TDI +

Awatar użytkownika
Rikimaru
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 13 lis 2008, 18:14
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Rikimaru » 27 lut 2011, 20:16

A masz jakiś kontakt z tym Cowboy bo na forum golfa przyznam się ale nie chciało mi się szukać go <rotfl>

Już znalazłem <lol>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga