[A6 C4 2.5 TDI 103 kW AEL] Nierówna praca silnika - bieg jał
ze sciany grodziowej wychodza 2 przewody paliwowe - jeden bezposrednio z baku - swieze paliwo a drugi to powrot. i na tym wezy wlasnie jest zaworek zwrotny.
mialem podobinie rozszczelniony uklad paliwowy - chcialem wymienic filtr paliwa ale krzykneli mi za to 130 zl wiec przeczyscilem poprzedni, dokladnie dokrecilem (mocniej), wymienilem węże od filtra i przelewowe i narazie pojawia mi sie tylko malutenki bąbelek powietrza po wylaczniu silnika.. pali od strzala.
mialem podobinie rozszczelniony uklad paliwowy - chcialem wymienic filtr paliwa ale krzykneli mi za to 130 zl wiec przeczyscilem poprzedni, dokladnie dokrecilem (mocniej), wymienilem węże od filtra i przelewowe i narazie pojawia mi sie tylko malutenki bąbelek powietrza po wylaczniu silnika.. pali od strzala.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
koledzy dołącze sie do tematu , wczoraj walczyłem i walczyłem i ustawiłem zapłon u siebie ale nie dokońca bo kiedy ustawiłem miejwiecej na 45-59 tak mi skacze zapłon na podwyszonych obrotach jak wejde w logi , i zauważyłem ze mi zaczeły obroty falować
dodam ze poprzednio miałem uszkodzony taki biały pierdolniczek na dole w pompie i zapłon był ustawiony na jakis tryb awaryjny chyba :P , teraz juz wymieniłem silnik chodzi nie najgorzej ale zaczoł własnie falowac i do tego ten zapłon nie moge dokładnie go ustawić czym moze być to przyczyna ?
dodam ze poprzednio miałem uszkodzony taki biały pierdolniczek na dole w pompie i zapłon był ustawiony na jakis tryb awaryjny chyba :P , teraz juz wymieniłem silnik chodzi nie najgorzej ale zaczoł własnie falowac i do tego ten zapłon nie moge dokładnie go ustawić czym moze być to przyczyna ?
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Jak zaczął falować, nie zawsze, tylko jak jest cieplej, podpiąłem kompa.
Wypluł mi taki błąd:
00539 - fuel temperature sensor g81.
W piątek dotarła paczka z tym:
http://allegro.pl/czujnik-temperatury-p ... 16958.html
Jak wymienię to dam znać czy to było przyczyną falowania.
Pozdro.
Wypluł mi taki błąd:
00539 - fuel temperature sensor g81.
W piątek dotarła paczka z tym:
http://allegro.pl/czujnik-temperatury-p ... 16958.html
Jak wymienię to dam znać czy to było przyczyną falowania.
Pozdro.
kurde odpaliłem dzis rano auto słucham ,slucham a tu tak jak piszecie pracuje niby ok a raz na jakis czas podskoczy jakby pomijał jeden cylinder... wczesniej tego nie było.. dodam, ze wczoraj zmieniałem uszczelke pod klawiatura i po wymianie pracował b dobrze, a dzis rano myłem silnik, czy moze byc to ktoras z przyczyn -oczywiscie nie zlałem go zbyt obficie i myłem na zupełnie zimnym.
ps
Hincó wspomniał, ze jak jest mokro to dwumas moze telepac buda, z tego co widziałem to on jest mało schowany i na 100% spłukałem go woda..
ps na klimatroniku na jałowym pokazuje mi obroty 740 jak telepnie to czasami potrafi skoczyc do 800
ps
Hincó wspomniał, ze jak jest mokro to dwumas moze telepac buda, z tego co widziałem to on jest mało schowany i na 100% spłukałem go woda..
ps na klimatroniku na jałowym pokazuje mi obroty 740 jak telepnie to czasami potrafi skoczyc do 800
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga