Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi A6 C4 problem z odpalaniem

Silniki wysokoprężne
witch5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 04 mar 2012, 20:06
Lokalizacja: inowrocław

Post autor: witch5 » 01 lut 2014, 16:28

Jeśli można podpiąć . Mam taki sam problem z odpalaniem co kolega tylko że nie mogę podpiąć Vag a bo jest jakiś problem chyba z gniazdem i go nie widzi .

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 01 lut 2014, 18:18

witch5 pisze:Jeśli można podpiąć . Mam taki sam problem z odpalaniem co kolega tylko że nie mogę podpiąć Vag a bo jest jakiś problem chyba z gniazdem i go nie widzi .
czego nie widzi ? bo rozumiem że inne auta widzi tylko twojego nie ???
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

witch5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 04 mar 2012, 20:06
Lokalizacja: inowrocław

Post autor: witch5 » 01 lut 2014, 21:01

Dokładnie . Podpina gość inne auto i działa podpina moje i cisza .

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 01 lut 2014, 21:12

witch5 pisze:Dokładnie . Podpina gość inne auto i działa podpina moje i cisza .
to już trzeba w dziale elektrycznym naszego forum szukać wsparcia i uzdrowić to przyłącze, bo bez tego to jak szukanie po omacku
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

Awatar użytkownika
SaLMoN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:58
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: SaLMoN » 02 lut 2014, 14:21

Poza oczywistym komputerowym sprawdzeniem podstawowych nastaw sprawdź jeszcze, jaki masz spadek napięcia podczas kręcenia rozrusznikiem. Spadek poniżej 10V uniemożliwia załączenie elektromagnesu nastawnika. Powodem takiego spadku głównie może być "opornie" kręcący się rozrusznik. Sprawdź też, czy nie masz gdzieś nieszczelności na przewodach wtryskowych i ucieczki kompresji (np. przez podkładki wtrysków). Jak się silnik zagrzeje, to odpala "z pierwszego obrotu", bez problemów ?
SaLMoN

witch5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 04 mar 2012, 20:06
Lokalizacja: inowrocław

Post autor: witch5 » 02 lut 2014, 21:04

Ciepły pali na dotyk . Po wymianie ako {stary przeżył w tym aucie 10 lat }na taki 100 A i 900 prąd rozruchu rozrusznik kręci jak wiertarka .

derbyking1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 26 sty 2014, 15:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: derbyking1988 » 02 lut 2014, 21:39

wiec niech kolega spawdzi ten kont wtrysku a nie my sie kłucimy tu o bzdury

witch5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 04 mar 2012, 20:06
Lokalizacja: inowrocław

Post autor: witch5 » 02 lut 2014, 21:50

nie wiedziałem że się kłócimy <okok>

pawko31
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 30 cze 2013, 08:25
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: pawko31 » 03 lut 2014, 12:41

witam,napiszę w tym temacie żeby nie zakładać nowego a problem mam podobny i silnik taki sam
przy obecnych temperaturach nie mogę uruchomic auta po dłuższym postoju,aku nowe wszystkie świece grzeją a auto nie odpala,zauważylem natomiast że spod dekla nastawnika idą bąble powietrza czy to moze mieć wpływ na odpalanie po dłuższym postoju?
dodam jeszcze że delikatnie się z pod tego dekla sączyła ropa po dokręceniu tych torxów wydaje mi się że pali jeszcze gorzej
poradżcie prosze co mozna z tym tematem zrobić
pozdr Paweł

mily

Post autor: mily » 03 lut 2014, 13:52

krzysiekjx1 pisze:
kris1987 pisze:
krzysiekjx1 pisze:a dlaczego wymieniałeś czujnik temperatury?
mechanik ktory pomagal mi odpalic mowil ze to pewnie jest przyczyna problemow z odpaleniem i niskiej temperatury silnika na wskaźniku
koniecznie zmień mechanika,bo ten cie w pole prowadzi <rotfl> i sęk w tym że efekt jest zupełnie odwrotny (celowo montuje się uszkodzony czujnik w wyjechanych autach, żeby lżej paliły w chłodne dni )
No własnie, chyba od Ciebie kupiłem autko :) po wymianie na sprawny zaczęły się problemy.

U mnie pompa trafiła do regeneracji. Teraz przy słabym akumulatorze i -15 zapala od strzała, a rozrusznik ma siłę zakręcić tylko do 400-500 obr/min.

linec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 03 lut 2014, 18:37
Lokalizacja: WM

[ AAT 2.5 115 KM] problemy z paleniem

Post autor: linec » 04 lut 2014, 21:17

auto ma nowy akumulator , nowe świece zarowe rano cieżko pali pompa rozebrana złożona wyglada jak nowa kąt jest oki co dziwnego spalił się przekaźnik 337 wymieniłem na nowy dalej to samo , swiece żrowe nie zwsze sie zapalają i ciezko kręci co mam robic nie mam poj

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 04 lut 2014, 21:25

linec, na początek bardzo proszę _profil

linec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 03 lut 2014, 18:37
Lokalizacja: WM

Post autor: linec » 04 lut 2014, 21:31

a jeszcze zapomniałem dodac swiece sie grzeją kontrolka gasnie ale efektów nie ma prod w kablach jest nawet mimo dodatniej temp bardzo cieżko pali , dymi ze nic nie widac w lusterku ręće mi opadają od czego zacząć wtryski ? czujniki? przekaźniki? hmm moze ktos mi pomoze

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 09 lut 2014, 11:38

od sprawdzenia kompresji i szczelności układu zasilania <luzik>
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 09 lut 2014, 11:43

mily pisze:
No własnie, chyba od Ciebie kupiłem autko :) po wymianie na sprawny zaczęły się problemy.

U mnie pompa trafiła do regeneracji. Teraz przy słabym akumulatorze i -15 zapala od strzała, a rozrusznik ma siłę zakręcić tylko do 400-500 obr/min.
nie przypominam sobie żeby przez ostatnie 5 lat sprzedawał jakieś CCCO :]
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga