Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AEL 2.5 140 KM] a6c4 2.5 AEL stuka na zimnym pomocy!

Silniki wysokoprężne
arwam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 15 gru 2012, 09:51
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: arwam » 10 lut 2013, 11:55

jedź na strome wzniesienie, wyjedź na nie i zacznij z góry zjeżdzać hamując silnikiem tak aby mieć takie obroty przy których stukot jest słyszalny,
zwróć uwagę czy po zdjęciu nogi z gazu dźwięk cichnie, a po dodaniu gazu czy się pojawia ponownie, jesli tak to któr z wtryskiwaczy wisi.


nigdzie nie masz wycieków z okolicy wtryskiwaczy?


puki tego testu nie zrobisz to nie będziemy nic więcej mówić póki ta możliwość nie będzie wykluczona.
jesli stukot jest niezależny od obciążenia silnika czyli od tego czy silnik dostaje paliwo czy nie dopiero wtedy trzeba się zająć lokalizacją źródła dźwięku.
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie :)

Energetyk140
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 02 gru 2012, 12:28
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: Energetyk140 » 10 lut 2013, 17:17

Dodam ze kopci na niebiesko na wolnych jak by oleju bral 10 l na 100km, po wycieciu kata i calkowicie EGR jak mu dam konkretnie po zaworach to minimalnie zakopci na czarno. Jest zalany 5w40 full Synthetic i poki co nie wziol ani grama. A zeby go zagrzac do 85C to trzeba jechac chyba ze 40 minut, termostat trzyma, temp odczyt z klimatronika. Najpierw stukal na zimnym teraz na cieplym hehe ja to mam pecha. Zapale zlapie 30C i slucham do 2000rpm chodzi bardzo ladnie, dalej nie gazuje na zimnym. Kazdy mowi ze sobie szukam ale r5 pracuje specyficznie i majac odrobine pojecia nie pozwolimy sobie na jakie kolwiek niepokojace odglosy z pod maski... Jutro sprobuje podpiac sie pod VAGa zobaczyny korekcje na wtryskach i kat zaplonu, dam znac co i jak.

arwam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 15 gru 2012, 09:51
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: arwam » 10 lut 2013, 19:13

Energetyk140, korekcje tylko jeśli będą na jednym z cylindrów większe i to mocno mogą Ci poś podpowiedzieć.

najpierw zrób taki prosty test jak Ci pisałem. pozwoli to na stanowcze stwierdzenie czy wina tkwi w układzie paliwowym, czy nie.

Nawet w przypadku jego złego ustawienia.
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie :)

Energetyk140
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 02 gru 2012, 12:28
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: Energetyk140 » 12 lut 2013, 20:53

Jadac z gory, do temp. 50C bez gazu tlucze bardzo cicho, dodaje i tlucze stosunkowo glosniej ale cicho. Jadac z gory, temp. 85C tlucze przy dodawaniu gazu. Najbardziej slychac od temp. 50C do pelnego rozgrzania, 1200 rpm najbardziej od 2000 rpm cichnie. Obciazam goracy silnik na postoju przy 85C trzecim biegem 1200 rpm dzwiek sie nie nasila wraz z obciazeniem. Wxxxxxxć mnie to juz zaczyna! Powyzej 2000 rpm cisnienie oleju znacznie rosnie na zimnym jest tez duzo wieksze dlatego mysle nad szkanka ale nie widac na nich zeby ktras walila a wyciagac walek znow ogrom pracy. Masakra! Moze ARWAM pomozesz prywatnie? Nie moge sie doprosic podlaczenia pod VAGa a zawsze opinia zainteresowanego czlowieka moze wiele pomoc.

arwam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 15 gru 2012, 09:51
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: arwam » 12 lut 2013, 21:01

możesz do mnie podjechać to sprawdzimy co w trawie piszczy ale jesli dźwięk sie nie nasila pod obciązeniem to jednak chyba będzie wadliwa szklanka ale zanim się zacznie wałek znów zdejmować to lepiej się upewnić żebyś znów niepotrrzebnie pieniędzy nie wydawał.
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga