Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] 2.5 TDI Vacum Pompa

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
manieksoma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 15 lis 2009, 17:01
Lokalizacja: wyszków

Post autor: manieksoma » 02 mar 2011, 07:43

koledzy przetłumaczyłem plik podany w linku. za pomoca google tłumacz a tu jest link do pliku http://w501.wrzuta.pl/plik/3Jh3YCDdVdK/vacum-pompa

Awatar użytkownika
manieksoma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 15 lis 2009, 17:01
Lokalizacja: wyszków

Post autor: manieksoma » 02 mar 2011, 11:36

mariusz_wierz pisze:Panowie, miałem ten sam problem - vacumpompa strasznie "klepała".
Problem rozwiązałem sposobem, który znalazłem w necie - koszt jest śmieszny (może ze 2 PLN) + trochę dobrych chęci i pracy.

Sprawa polega na podłożeniu pod sprężynę dopasowanej podkładki o grubości najlepiej 2-3 mm, dzięki której sprężyna vacumpompy jest trochę bardziej naprężona - po tym zabiegu zero stuków, a jeżdżę już jakiś rok czasu. Ja taką podkładkę dorobiłem sobie na tokarce. A pomyśleć, że chodził mi już po głowie zakup nowej pompy...

.
wydaje mi się po tej wypowiedzi że raczej nie są one w zestawie. kolega dodał tu jedna podkładkę o gr 2-3 mm a w pliku napisane są 3 podkładki o gr 0.8mm co w sumie daje 2.4mm

KAWA
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 27 lut 2011, 18:39
Lokalizacja: Łęczyca/Łódzkie

Post autor: KAWA » 24 cze 2011, 16:01

Moja vacum pompa też zaczęła się odzywać.... tylko nie wiem w czym jest problem. Bo stukot cichnie nie tylko po wciśnięciu hamulca, ale też po odpięciu przewodu podciśnieniowego który wchodzi do przewodu między serwem a vacum pompą.
Czy tutaj też tżpień będzie przyczyną czy może któryś z zaworków padł??

keri11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 07 sie 2010, 16:24
Lokalizacja: kielce

Post autor: keri11 » 09 sty 2012, 23:34

10mario74 pisze:Witam

Tez mam problem z ta pompka. Rozebralem ja i okazalo sie, ze sa tam 3 zaworki (powietrze moze przechodzic przez nie tylko w jedna strone). Jeden z nich u mnie sie zepsul (przepuszcza powietrze).

Czy ktos sie moze orientuje gdzie moge dokupic taki zaworek??

zaworki pasują od pompki paliwowej do żuka

keri11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 07 sie 2010, 16:24
Lokalizacja: kielce

Post autor: keri11 » 15 sty 2012, 20:20

keri11 pisze:
10mario74 pisze:Witam

Tez mam problem z ta pompka. Rozebralem ja i okazalo sie, ze sa tam 3 zaworki (powietrze moze przechodzic przez nie tylko w jedna strone). Jeden z nich u mnie sie zepsul (przepuszcza powietrze).

Czy ktos sie moze orientuje gdzie moge dokupic taki zaworek??

zaworki pasują od pompki paliwowej do żuka
koszt takiego zaworka to 8zł

arekr22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 27 sie 2008, 10:39
Lokalizacja: OSTROLEKA

Post autor: arekr22 » 21 sty 2012, 12:10

Mozna zalozyc Vacum od VW craftera jest taka sama
za uzywke Pierburg 200-300zl
no i i wiadomo mlody rocznik maly przelot

Kliku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 216
Rejestracja: 25 cze 2011, 17:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kliku » 23 sty 2012, 19:17

lub nowa od t4 okolo 600zl orginal.
A6c4 AEL Quattro Power by' To JA
Obrazek

leonulim

Post autor: leonulim » 23 sty 2012, 20:54

No ja właśnie jestem po wymianie vakumy w volvie moja nie dawała podciśnienia kupiłem używke od T4 no i bez dwóch zdaĂą ssa jak głupia <szok>

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 23 sty 2012, 21:44

W LT-ku też jest taka.
Jakie koszty Leszku?

leonulim

Post autor: leonulim » 24 sty 2012, 17:55

Lechu pisze:Natomiast Pierburg
do Audi ma numer 7.22300.68.0
do VW 7.22300.69.0

Wg katalogów części nie ma wskazaĂą, że są zamienne. <mysli>
Niby różnią sie długością trzpienia tak wyczytałem na volvoforum w każdym razie nie zauważyłem żadnej różnicy .

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 01 kwie 2012, 23:40

Witam

Podłączę się do tematu. Dwa dni temu podczas jazdy hamulec zrobił mi się twardy a auto praktycznie nie hamowało. Przejechałem "bez hamulców" około 10-15km i problem ustąpił. Poczytałem troche tematów i wskazania są na pompę vacum. Problem jest tylko taki że nie miałem innych objawów padu pompy, tj np przymulenia przy przyśpieszaniu. No i później już problem nie wystąpił a przejechałem już ok 60km. Czy zatem jest możliwe że to pompa? We wtorek jadę na wymianę rozrządu i chciałbym przy okazji załatwić ten problem i dlatego wszelkie sugestie będą mile widziane.

P.S. to temat w Dieslu a problem dotyczy mojej 2.7 bt lecz nie chciałem tworzyć nowego tematu żeby śmietnika nie robić.


-------------------------------------------------------

Byłem u mechanika i coś przy serwo się obluzowało i już jest ok :)


Pozdrawiam,
Sławek

ryba80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 30 lip 2009, 23:10
Lokalizacja: warm-maz Działdowo okolice

Post autor: ryba80 » 23 gru 2013, 22:06

Jakby ktoś szukał zaworków do vacum pompy to można kupić zestaw naprawczy od pompy podciśnienia od starego passata 1.6TD a dokładniej HANS PRIES 101 493 ja u siebie w sklepie płaciłem za to 29zł w zestawie są 2 zaworki jakaś guma i śrubki najtaniej to nie wychodzi ale zaworki od pompy od żuka powoli się kończą.

Awatar użytkownika
Nuras
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 23 cze 2011, 16:52
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Post autor: Nuras » 28 gru 2013, 16:43

Witam, ja mam taki problem, że dziś rozebrałem pompę vacum i nie wiem jak był zamontowany ten zaworek który jest obok tego plastikowego długiego. Nie chodzi o ten pod nim tylko obok czy był założony płaską stroną do zewnątrz czy wypukłą??

Czy nr 2 ma być tak samo wsadzony jak nr 1 czy odwrotnie?

[ Dodano: 2013-12-29, 10:08 ]
Nikt nie pomoże?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
A6 C4 Quattro Rulez ;) i c5 Allroad;-)

fresh2002
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 433
Rejestracja: 22 sty 2013, 16:19
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: fresh2002 » 29 gru 2013, 10:38

CCCO marzenie zrealizowane - C6 by stinger

Awatar użytkownika
Nuras
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 23 cze 2011, 16:52
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Post autor: Nuras » 29 gru 2013, 13:51

Niestety z tych linków nic nie wynika ponieważ już wcześniej przeczytałem cały internet ;) i nigdzie nie ma zdjęcia po zdjęciu samej pokrywy są tylko zdjęcia z jednym zaworkiem a ten nr 2 o który mi chodzi nie wiadomo czy na płasko czy do góry kołami ma być?? Każde zdjęcie w internecie przedstawia niekompletny stan bez wszystkich zaworków (już nie wiem jak prościej mam to napisać ;/
A6 C4 Quattro Rulez ;) i c5 Allroad;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga