Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
3.0 tfsi pobiera plyn chłodniczy
Autor Wiadomość
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 746
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2019-08-18, 18:58   

No to tak ladnie sobie kosztuje🙂rozumiem,ze zamiennik Hella raczej odpada?bo znalazlem za polowe ceny🙂
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 572 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10381
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-08-18, 19:00   

HELLA też może być :) . Wydaje mi się, że jest ona właśnie oryginałem.

Bagnet kosztuje ok. 40 zł na allegro.
 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 746
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2019-08-18, 19:09   

W sumie to znalazlem nawet za 172zl brutto hella🙂no to chyba zamowie bagnet zanim zmienie olej bo juz dzisiaj zamowilem i zeby pozniej specjslnie oleju nie spuszczac🙂dzieki wielkie za pomoc🙂

[ Dodano: 2019-08-18, 19:14 ]
Ok zamowiony bagnet🙂jak bys mogl mi na priv wyslac jak to ustawic🙂
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 572 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10381
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-08-18, 19:34   

U góry ustawiasz na 132 i wtedy min jest oczywiście na 0, a max na 13.

 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 746
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2019-08-18, 19:39   

Ok dzieki bardzo mat1324, 🙂

[ Dodano: 2019-08-21, 14:52 ]
Doszedl bagnet🙂pierwsze pytanie,moze troche glupie ale ten "splawik" na bagnecie do ustawiania wysokosci to dolna czescia ma byc na 132?😜autem pare km po miescie dzisiaj zrobilem,postalo z 4 godziny i podjechalem tylko do paczkomatu po bagnet wiec jakis 1km lacznie. Odczekalem 10 minut i wynik na bagnecie prawie 4. Zapewne olej nie rozgrzany i dluzej bedzie splywal wiec sprawdze rano. MMI natomiast pokazywalo minimum. Slaby dostep troche do wjescia na bagnet. Mozna sie latwo oparzyc o silnik.
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 572 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10381
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-08-21, 15:38   

Ten "spławik" z jednej strony jest płaski, a z drugiej ścięty pod kątem i właśnie od tej strony ma być ustawione na 132. Ustawiając bagnet pionowo, dolna krawędź ma pokazywać 132.

 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 746
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2019-08-21, 15:47   

No to ja ustawilem ta plaska czescia na 132. Dzieki za podpowiedz,rano przestawie i zmierze🙂

[ Dodano: 2019-08-22, 06:36 ]
Dziwne bo rano pokazalo ponizej min. Jak to mozliwe skoro do rana zdazyl splynac olej do miski?przestawilem ten splawik tak jak powinien byc ale on nie ma takiej grubosci zeby az o tyle spadlo na bagnecie. Sprawdze na cieplym silniku jeszcze.

[ Dodano: 2019-08-22, 10:28 ]
Zagadka rozwiazana dlaczego tak malo pokazywal. Matol ktory skladal bagnet odwrotnie zamontowal ten splawik. Ta czesc wyprofilowana powinna byc zwrocona w kierunku wzrostu skali a byla odwrotnie. Przelozylem splawik i teraz pokazuje tak jak na mmi czyli po rozgrzaniu na bagnecie pokazuje 6 a na mmi prawie polowe.
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 572 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10381
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-08-22, 21:07   

Musisz wybaczyć chińczykowi ;p .
 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 746
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2019-08-23, 15:49   

Już mu wybaczyłem ale byłem gotowy obrazić się na ryż za ten numer😜

[ Dodano: 2019-08-27, 10:08 ]
Olej zmieniony. Bagnet chyba kupie z serwisu bo ciezko na nim odczytac dokladnir pomiar. Nie ma jednego sladu na bagnecie tylko kilka przerywanych. Zauwazylem tez,ze nim wiecej oleju to czujnik lepiej reaguje. Jak bylo go malo to po zgaszeniu silnika dlugo trzeba bylo czekac zeby skala sie ruszyla natomiast teraz jak zalalem na max to po zgaszeniu doslownie moment i skala rosnie. Olej jaki wlalem to Ravenol VMP 5w30 USVO. Prawdziwy syntetyk na bazie PAO, wskaznik odparowalnosci Noack o wiele mniejszy od innych olejów wiec powinno go o wiele mniej ubywac. Dam znac czy faktycznie tak jest i czy warty jest dzieki temu zainteresowaniu sie nim.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: