Forum Audi A6 / A7 Klub Polska - Zapraszamy




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ ASB 3.0 232 KM] Duże spalanie na postoju, ubytek mocy.
Autor Wiadomość
konradkry77 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Konrad
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2018
Posty: 814
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-22, 07:43   

Chłopie,
Zeszyt kształcenia VW podeśle ci jako lekturę, coś się dowiesz o tym silniku
Ty pokazujesz na filmie silnik benzynowy i porownujesz to do diesla.
Nie tędy droga.
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

Lukjan 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Mateusz
Wiek: 28
Dołączył: 31 Sty 2020
Posty: 10
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Wysłany: 2020-02-22, 12:04   

Panie drogi, czy benzyna czy diesel nie ważne, ja się pytam tylko jak powinna zachowywać się przepustnica, filmik jest dla przykładu, ale widzę, zamiast pomóc w prostu sposób, to Pan odpowiada na około. A to nie n75, a to n18, właśnie, że nie, bo to jest n75 a przy zaworze chłodnicy spalin jest taki drugi właśnie n18, który można podmienić. A lekturę chętnie przyjmę.
Fajnie, że coś tam Pan pomaga, ale skupmy się, proszę na pytaniach i odpowiedziach, konkretnych. Mechanicy też chyba czytają lektury, a jak do nich idę to mówią, że wszystko okeeej, dlatego człowiek próbuje w jakiś sposób poradzić sobie sam, Z pomocą państwa oczywiście.
 
 
konradkry77 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Konrad
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2018
Posty: 814
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-22, 17:13   

Zadanie które wykonuje przepustnica w dieslu oraz benzynie jest diametralnie inne i łączenie tych zasady działania tych elementów w swych różnych silnikach jest niedozwczne.
W dieslu przepustnica pełni rolę klapy gaszącej oraz zwiększa przepływ spalin z EGR. W benzynie pełni rolę urządzenia ograniczającego przepływ powietrza niezbędne jest to do utrzymania odpowiedniej wartości składu mieszanki.
Co do zaworu n75 jest to zawór który steruje podciśnieniowym urządzeniem zwanym potocznie gruszka. Gruszka ta uruchamia zmienna geometria w silniku BMK ASB rolę tego elementu pełni elektromechaniczny > nastawnik turbiny. Odnośnie samych zeszytów szkoleniowych polecam w google wpisać frazę zeszyty szkoleniowe vw.
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

krzysiuf90 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Krzysztof
Wiek: 29
Dołączył: 16 Kwi 2013
Posty: 2
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2020-03-26, 18:28   

Mam pytanie czy te gruszki maja tak chodzić
https://www.youtube.com/watch?v=nRnYYeojDYc
 
 
konradkry77 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Konrad
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2018
Posty: 814
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-03-28, 08:47   

Ta przy turbo nie powinna tak latać, ta od chłodnicy spalin może tak latać.
 
 
krzysiuf90 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Krzysztof
Wiek: 29
Dołączył: 16 Kwi 2013
Posty: 2
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2020-03-28, 14:04   

konradkry77 napisał/a:
Ta przy turbo nie powinna tak latać, ta od chłodnicy spalin może tak latać.


a ta od turbo że tak chodzi to czym może być spowodowane, dodam że minimalnie falują obroty
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

konradkry77 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Konrad
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2018
Posty: 814
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-03-29, 09:25   

Tego ci nie powiem, trzeba by przeanalizować wartości w blokach pomiarowych. i kabloteke
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: