Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: RomanS
2013-05-15, 22:23
[ A6 C6] CZASEM ZAPALAJ? SIę KONTROLKI ABS , ESP !!
Autor Wiadomość
Mazdomania 



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Małgorzata
Pomogła: 150 razy
Wiek: 30
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 3867
Skąd: Łęczna/Puławy
Wysłany: 2017-04-03, 15:32   

Zanim wymontujesz swój sterownik zapisz gdzieś sobie aktualne kodowanie i login. Jak wymienisz sterownik to po zamontowaniu nowego wpisujesz takie jak było na starym.

Później skalibruj czujnik kąta skrętu - wejdź w 03-ABS i skręć kierownicą minimum o 30 stopni i wróć do pozycji na wprost. Następnie wchodzisz w Security Access (po prawej stronie na dole głównego okna) wpisujesz 40168 i dajesz Do It. Następnie wchodzisz w Basic Setting grupę 001 i patrzysz, w trzecim okienku powinno pojawić się OK. Następnie dajesz Done, go back. I wchodzisz w kody błędów. Jak nie ma to spoko, ale baaaaardzo prawdopodobne, że będzie błąd 01486 i będziesz musiał skalibrować czujnik przyspieszenia bocznego i czujnik prędkości obrotowej - pojedź na pusty spory parking, zatrzymaj się. Naciśnij hamulec i trzymaj aż lampka ostrzegawcza się zmieni (i tutaj nie pamiętam, czy ABS zgaśnie, a ESP się zaświeci czy odwrotnie, w każdym bądź razie powinno się zmienić). Jak już się zmieni to jedź z prędkością ok. 20km/h i skręć kierownicę o 90stopni, a następnie o 180 stopni (w drugą stronę) i jedź tak przez pewien czas. Jak będzie ok to po ponownym odpaleniu auta wszystkie kontrolki pogasną, a pod vagiem nie będzie błędów.
_________________
Pozdrawiam, Gosia ;)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
sudan 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: RAFAL
Wiek: 41
Dołączył: 10 Lis 2016
Posty: 133
Skąd: PARIS
Wysłany: 2017-08-18, 23:36   

Wracam do tematu z pytaniem.Kupilem w ASO czujnik pedalu hamulca 4F0945459B



Jednak,gdy zdjalem obudowe pod kierownica,nad pedalem hamulca znalazlem ten czujnik :



To zupelnie dwa inne czujniki :[ inna wtyczka itp.

Serwis oczywiscie nie chce przyjac go z powrotem bo to czesc elektryczna.

Ten z ASO niby tez jest do pedalu hamulca.Tylko jakos nie widze miejsca w aucie zeby go zamatowac,chyba ze o czyms nie wiem :> Wie ktos o co tu chodzi ?
 
 
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 61 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 2452
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2017-08-19, 17:59   

Może to jest dodatkowy czujnik np tempomatu?
_________________
Sprawdzenie historii samochodu.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
sorenson 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Bartas
Wiek: 40
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 5
Skąd: Ino
Wysłany: 2017-11-04, 19:00   

Witam. Mam podobny problem. z trzy tygodnie temu:
ABS / ESP Fault see owner's manual i za chwilę parking brake malfunction, wystarczyło zgasić i było OK, tak kilka razy, poźniej przerwa z 3 tygodnie zero i teraz problem powrócił, ale jest już od razu po zapaleniu auta i już nie znika, błedy następujące
00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 159
Mileage: 246143 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.02
Time: 08:02:19
Freeze Frame:
Hex Value: 0x0580
Hex Value: 0x4002
Hex Value: 0x0005
Hex Value: 0x00AE
Hex Value: 0x00FF

i 18061 - Please check DTC Memory of ABS Controller
P1653 - 008 -
Readiness: 0110 1101

I teraz pytanie czy moduł ABSu do regeneracji?
Dzisiaj dopiero teraz przeczytałem jak sprawdzić ten czujnik i jeszcze jutro to zrobię, kasowanie błędów nic nie daje, wracają od razu nawet nie muszę jechać ani odpalać auta. Auto z 2004r.

Jeżeli naprawa to Rumia czy Zielona Góra czy może jeszce gdzie indziej?
Pozdrawiam
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 609 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10934
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-11-04, 19:06   

Wydaje mi się, że błąd powoduje uszkodzony przedni prawy czujnik ABS, a nie sam moduł. Ewentualnie instalacja prowadząca do niego.
 
 
obsession 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Adrian
Pomógł: 6 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 295
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2017-11-05, 13:02   

Też bym obstawiał czujnik lub jego wiązkę. Nie wiem skad pomysł, że to może być moduł. Blad 18061 zniknie jak uporasz się z błędem czujnika.
_________________
Jest:
A3 8L 1.8
A6 C6 4.2

Było:
A4 B5 2.6
A6 C5 2.7 BIT
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
sorenson 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Bartas
Wiek: 40
Dołączył: 13 Kwi 2017
Posty: 5
Skąd: Ino
Wysłany: 2017-11-09, 13:11   

Dziękuję za odpowiedzi. Zmylił mnie ten parking brake malfunction ale widzę ze obojętnie jaki błąd z hamulcami to to się pojawia. Wymiana czujnika to masakra (wydłubanie starego i montaż nowego zajęło nam 3 h, i był potrzebny imbus 18, którego nie mogłem kupić od reki więc była 19 i szlifierka:)). Pod kompa się jeszcze nie podłączałem, ale wystarczy ruszyć z 3 metry i kontrolki same zgasły.
 
 
remont5 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: DSG
Imię: Przemek
Pomógł: 6 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 451
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-02-02, 22:06   

Panowie
Czy ktoś oprócz choinki na desce, komunikatów ABS, ESP, parking brak malfunction, błędów zawieszenia pneumatycznego miał także PROBLEMY Z ODPALENIEM oraz tryb awaryjny skrzyni biegów?
Rozrusznik kręci wtedy tylko przez 3 sekundy i przestaje kręcić!
A jak wiadomo normalnie w A6 powinien kręcić dopóki nie odpali.
Sprawa dotyczy auta że skrzynią automatyczną multitronic

Dodam do tego informacje że sporadycznie rozładowuje się akumulator, mimo tego że ma dopiero rok (varta) - prąd spoczynkowy mierzyłem, wychodzi 0,04A
_________________
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 + konwersja USA na EU
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
 
 
froni 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Bart
Wiek: 39
Dołączył: 29 Paź 2013
Posty: 2
Skąd: UK
Wysłany: 2019-10-10, 12:13   

Czy sterownik z innej pompy abs bedzie pasowal do mojej czy trzeba go programowac .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
remont5 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: DSG
Imię: Przemek
Pomógł: 6 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 451
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2019-10-10, 12:37   

na sterowniku ABS będziesz miał ochronę komponentu

sprawdź lepiej przekaźnik na podszybiu podający prąd po włączeniu zapłonu....

u mnie to było to
_________________
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 + konwersja USA na EU
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
 
 
froni 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Bart
Wiek: 39
Dołączył: 29 Paź 2013
Posty: 2
Skąd: UK
Wysłany: 2019-10-11, 11:05   

Nie to nie bedzie przekaźnik na podszybiu podający prąd po włączeniu zapłonu .
Mam taki błąd
P1857
Brake pressure sensor 1 Not a plausible signal .
Potrzebuje sterownik pompy abs o nr F0614517L
Chyba że da rade naprawic ten sterownik.
Zna ktoś jakiegoś magika .
 
 
Trab 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BRE
Imię: Bartek
Dołączył: 30 Paź 2019
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-01-07, 14:47   

remont5 napisał/a:
na sterowniku ABS będziesz miał ochronę komponentu

sprawdź lepiej przekaźnik na podszybiu podający prąd po włączeniu zapłonu....

u mnie to było to


Pamiętasz jeszcze który to był przekaźnik?

U mnie trochę podobnie tzn. od około 6 miesięcy podczas kręcenia rozrusznikiem pojawiały się sporadycznie komunikaty ABS, ESP, a dodatkowo od dzisiaj wyskoczył komunikat o niskim ciśnieniu oleju w silniku i miga ramka PRNDS (multitronic).
Nie odpala, ale kręcić można więcej niż 3 sekundy raczej.
Wcześniej kolejna próba uruchomienia zawsze się udawała.
Akumulator ma ze dwa lata (Bosch niebieski) i parametry podobnie jak fabryczny.


[Edit: 13.01.2020]
Problem u mnie definitywnie rozwiązany - przekaźnik J317 - wsadzony fabrycznie Made in China był opisany numerkiem 614 z kodem 8E0951253 - produkowany do 2014r - teraz jeśli ma być nowy to zamiennik lub w ASO oryginalny w nowszej wersji zgodnej ze specyfikacją z numerkiem 644 z kodem 4H0951253 i taki zamówiłem - koszt 78,99zł

Do wymiany najmniejszym nakładem pracy pomogła elastyczna przedłużka do wykręcenia śrub torx od pokrywki tej skrzynki gdzie on siedzi (podszybie po stronie kierowcy koło wlewu od spryskiwacza). Tylnej najgorzej dostępnej śruby nie wykręcałem do końca.
_________________
Panie, kto panu tak... ?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: