Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ A6 C5] probowal ktos tych kodowan tiptronica ?
Autor Wiadomość
ma_pok 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 201
Skąd: Lębork / Gdynia
Wysłany: 2011-05-07, 06:45   

M0NEER napisał/a:
2.5TDi mocniej wciska w fotel od 3.0 wolnossaka benzynowego


ale co robi C6 3.0 TDI to glowa mala, prawda MONEER? <lol>
_________________

 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Camel- 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 28
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 482
Skąd: Leszno
Wysłany: 2011-05-07, 09:09   

M0NEER napisał/a:
2.5TDi mocniej wciska w fotel od 3.0 wolnossaka benzynowego

Ale czy jest szybsze? ;)
Skrzynia mogła by działać szybciej. To fakt :)
_________________

 
 
matelek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALG
Imię: Mateusz
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 672
Skąd: myszków
Wysłany: 2011-05-07, 14:19   

od rana bawilem sie kodowaniem skrzyni - sorawdzalem wszystkie kody z linku ktory podalem do FWD i skrzynia przyjmowala tylko kodowanie 00010 - pojezdzilem troche i wrocilem do starego.
przy kodowanu 00010 Szybciej reagowala na dodanie gazu oraz szybciej zmieniala biegi ale zapinala biegi bardzo sztywno a ja cenie w aucie jazde bez odczywalnych szrpan :)
Pozatym jezeli bede chcial poszalec badz przeciagnac dalej na biegu to pozostaje TIP :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
M0NEER 



Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2000
Skrzynia: Automat
Imię: Moneer
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 559
Skąd: Dubai
Wysłany: 2011-05-07, 15:12   

ma_pok napisał/a:
M0NEER napisał/a:
2.5TDi mocniej wciska w fotel od 3.0 wolnossaka benzynowego

ale co robi C6 3.0 TDI to glowa mala, prawda MONEER? <lol>

yyhyyyy !! <szok> <brawo> 3 byczków siedziało w C6 kolegi mysza i ten samochód ma ciągle max moment obr! Nawet nie czuć zmian biegów, wystrzela jak z procy i ciągnie (i wciska w fotele) przez 4 biegi jednakowo (pow.120 nie jechaliśmy).
Chciałbym żeby moje auto też jak zasuwało... <buja w oblokach>

U mnie kodowanie jest chyba na 8 albo 7 cyfr. (juz nie pamiętam dokładnie, ale na pewno więcej niż 4)
Fabrycznie mam coś takiego: 0000010 i nie szło VCDSem tego zmienić.

[ Dodano: 2011-05-07, 16:21 ]
Camel- napisał/a:
Ale czy jest szybsze?

Po własnych odczuciach śmiem twierdzić, że są porównywalne!

Kolegi carlos lala 2,5TDi 155KM FWD w manualu też się dobrze zbiera, także myślę że Tip i Quattro konkretnie zamulają jesli chodzi o osiągi 0-100 na suchym (!) Przepaść między FWD i Quattro zaczyna się zimą! <lol>
_________________
...trochę smutaśno bez mojej Łałdi :(

I LOVE
 
 
Camel- 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 28
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 482
Skąd: Leszno
Wysłany: 2011-05-08, 12:17   

M0NEER napisał/a:
także myślę że Tip i Quattro konkretnie zamulają jesli chodzi o osiągi 0-100 na suchym

Zgadza się...
Ale taka sama konfiguracja w 2,5TDI nawet 180KM będzie po prostu słabsza od ASNa...
_________________

 
 
ma_pok 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 201
Skąd: Lębork / Gdynia
Wysłany: 2011-05-08, 12:21   

trzeba by bylo kiedys sprawdzic jak to wyglada w praktyce <lol>

moze w lato jakis spocik weekendowy zrobic i sprawdzic na 1/4 mili pod nadzorem policji, z pomiarem predkosci. Co Wy na to??
_________________

 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Aron 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 282
Skąd: Słupsk
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2011-05-08, 12:34   

ma_pok napisał/a:

ale co robi C6 3.0 TDI to glowa mala, prawda MONEER? <lol>


Bez przesady...
0-100km/h
0-160km/h
_________________
Zużycie paliwa - Motostat.pl
 
 
M0NEER 



Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2000
Skrzynia: Automat
Imię: Moneer
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 559
Skąd: Dubai
Wysłany: 2011-05-08, 13:21   

ma_pok napisał/a:
trzeba by bylo kiedys sprawdzic jak to wyglada w praktyce <lol>

moze w lato jakis spocik weekendowy zrobic i sprawdzic na 1/4 mili pod nadzorem policji, z pomiarem predkosci. Co Wy na to??

Legalne wyścigi -jestem jak najbardziej za! :) <okok>

Aron, nie chodzi o to, że piszemy z Maćkiem aby C6 3.0TDi był jakąś rakietą, a o tym, że wrażenia z jazdy (obładowanym wozem) są pozytywną niespodzianką ;)

Wracając do tematu kodowania skrzyni -chyba lepiej nie grzebać i jeśli skrzynia pracuje prawidłowo to lepiej nie majstrować bo może się to źle skończyć... <mysli>
_________________
...trochę smutaśno bez mojej Łałdi :(

I LOVE
 
 
Camel- 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 28
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 482
Skąd: Leszno
Wysłany: 2011-05-08, 15:29   

Właśnie doczytałem, że zakodowałem skrzynię jako New-Strategy. Szczerze powiedziawszy to to chyba u mnie nie działa :D Ciekaw jestem tego Sport Mode + Old Strategy, ale chyba nie można tego u mnie uruchomić :( Bo to pewnie ta generacja skrzyń, która posiada Zamiast 4-3-2-1 tryb S - który jest normalnie osiągalny z pozycji drążka - czego w Passacie B5FL nie ma. :) Wtedy można D zakodować jako S. O to w tym chodzi.
_________________

 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mwx 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAU
Imię: Maciej
Pomógł: 21 razy
Wiek: 31
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Poznań West
Wysłany: 2011-05-08, 22:17   

Old i new strategy dotyczy wyłącznie tego jak skrzynia zachowuje się w trybie tiptronic.
W starej strategii nie reaguje na wciśnięcie guzika kick-down pod pedałem i pozwala wyżej kręcić silnik.
Nowa strategia delikatniej traktuje silnik - sama zmienia na wyższy bieg gdy poszalejesz i reaguje na kick-down.
_________________
Nie "TE auto" tylko "TO auto".
 
 
ma_pok 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 201
Skąd: Lębork / Gdynia
Wysłany: 2011-05-09, 21:32   

ja cos tam dzisiaj probowalem zdzialac ale nic nie poszlo. nie moglem nic zrobic.
mam 00001 i za zadne skarby nie chcial sie przestawic. nie wyswietlal zadnego komunikatu tylko pozostawal bez zmian. moze kabelek nie ten - mam VIAKEN KKL i VAG COM 311.2 a pewnie dopiero jakims VCDSem bedzie cos mozna zrobic
_________________

 
 
mwx 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAU
Imię: Maciej
Pomógł: 21 razy
Wiek: 31
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Poznań West
Wysłany: 2011-05-10, 01:04   

ma_pok napisał/a:
ja cos tam dzisiaj probowalem zdzialac ale nic nie poszlo. nie moglem nic zrobic.
mam 00001 i za zadne skarby nie chcial sie przestawic.


próbowałeś 00031 ?
_________________
Nie "TE auto" tylko "TO auto".
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
ma_pok 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 201
Skąd: Lębork / Gdynia
Wysłany: 2011-05-10, 06:14   

chyba wszystkie kombinacje probowalem. bedzie trzeba VCDSa sprawdzic
_________________

 
 
matelek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALG
Imię: Mateusz
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 672
Skąd: myszków
Wysłany: 2011-05-10, 10:48   

wpisz do tego co masz + wartosc jaka chcesz dodac - tak jak kolega mwx pisze .
Takiego typu wpisywanie stosuje sie w kodowaniu licznika.
Ale tez nie wiem dlaczego nie chce ci przyjac kodowania - wpisujesz zw software codind i klikasz do it ? a moze nie masz pelnego vaga ?
 
 
arek502 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Imię: Arek
Dołączył: 17 Kwi 2019
Posty: 3
Skąd: warszawa
Wysłany: 2020-01-13, 19:02   

Witam. A czy dało by się zrobić żeby zmieniają tak na 2500 obr i trzymała 1800-2000 bo na S za ostro a na D muli
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: