Tryb awaryjny, odcięcie turbosprężarki
: 24 cze 2024, 18:43
Witam, mam problem z moim Audi 3.0 TDI BMK. Zaczęło wchodzić w tryb awaryjny, miga kontrolka świeć żarowych. Błędy po sprawdzeniu to P0299 I P0046.
Dzisiaj odpaliłem ją i na zimno turbina normalnie ładuje jak wściekła, wróciłem zgasiłem auto. Po 20 minutach wyjechałem następny raz ale wtedy już od początku turbina nie dawała takiego doładowania i po przejechaniu pewnego niedużego dystansu i dodania większej ilości gazu wywaliło błędy i wpadła w tryb awaryjny. Co to może być sterownik turbiny, turbina czy szukać jakichś nieszczelności?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Dodano po 1 godzinie 39 minutach 53 sekundach:
Opisy błędów jakie się pokazały to
Turbocharger (TC)/supercharger (SC) - low boost
Oraz
Turbocharger (TC) boost control solenoid/supercharger (SC) boost control solenoid - circuit range/performance; Turbocharger 1 Wastegate Solenoid Valve Control Circuit High
Dzisiaj odpaliłem ją i na zimno turbina normalnie ładuje jak wściekła, wróciłem zgasiłem auto. Po 20 minutach wyjechałem następny raz ale wtedy już od początku turbina nie dawała takiego doładowania i po przejechaniu pewnego niedużego dystansu i dodania większej ilości gazu wywaliło błędy i wpadła w tryb awaryjny. Co to może być sterownik turbiny, turbina czy szukać jakichś nieszczelności?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Dodano po 1 godzinie 39 minutach 53 sekundach:
Opisy błędów jakie się pokazały to
Turbocharger (TC)/supercharger (SC) - low boost
Oraz
Turbocharger (TC) boost control solenoid/supercharger (SC) boost control solenoid - circuit range/performance; Turbocharger 1 Wastegate Solenoid Valve Control Circuit High