Sprawdziłem u siebie i ten króciec ma luz na wyłączonym silniku lata luzem (góra/dół) na włączonym jest zasysany do pompy, ale da się podnieść. W ten sposób jak się domyślam silnik łapie lewe powietrze do głowicy...
Czy wymiana tego oringu jest problematyczna - na co uważać. Czy wystarczy tylko po obu stronach wcisnąć te "zaczepy" i wyciągnąć, wyczyścić i złożyć z nowym oringiem?
Re: [ BDW 2.4 177 KM] Pompa vacum luz na króćcu
: 17 paź 2020, 20:29
autor: adrusek
wcisnąć zaczepy i wyciągnąć wystarczy
Re: [ BDW 2.4 177 KM] Pompa vacum luz na króćcu
: 18 paź 2020, 17:21
autor: k4mi1
Już wymieniłem na opisany oring i teraz siedzi jak trzeba bez żadnego luzu (trzeba było delikatnie wbić) - teraz na pewno nie traci podciśnienia.