[A6 C5] Przeróbka na wersję Lift
: 17 lip 2014, 17:55
Witam. Jestem nowym użytkownikiem i to mój pierwszy post więc jeżeli popełnię jakieś błędy to proszę o wyrozumiałość
. Swoje auto oczywiście przedstawię po weekendzie jak zrobię pare ładniejszych fotek.
Mam następujący problem. Dwa lata temu były robione błotniki. Na błotnikach zaczęły delikatnie wychodzić purchle. Auto pojechało do lakiernika i było wszystko cacy. Ostatnio na jednym błotniku pojawiło się znów małe wybrzuszenie
Sprawdziłem, że od środka blacha jest skorodowana i niestety ale lakiernik poprawił błotniki tylko z zewnątrz. Od wewnętrznej strony czuć pod palcami rdze
Żeby tego było mało to zauważyłem, że na drzwiach przy samej listwie dolnej, także zaczyna pojawiać się korozja
Nie wiem jak najlepiej wybrnąć z tego problemu. Postaram się dorzucić dziś wieczorem jakieś zdjęcia poglądowe jak wrócę z pracy. Dodatkowo chciałbym podmalować progi i zderzaki w kolor nadwozia. Auto jest w kolorze prawie czarnym. Ja to określam grafit, a zderzaki są takie ciemno szare. Ogólnie to pojawiły mi się w głowie takie opcje:
1) wymiana błotników na nowe zamienniki w kolorze auta z allegro
2) wymiana błotników na nowe zamienniki przygotowane do malowania
3) Naprawa starych, ale pewnie bez cięcia i wstawiania nowej blachy długo nie posłużą
+ podmalowanie progów i dokładek
+ naprawienie pęcherzyków na drzwiach.
Jeżeli miałbym wymieniać błotniki to może od razu się szarpnąć na wersje poliftowe i dodatkowo wsadzić zderzak poliftowy? tylko czy nie trzeba będzie też i maski wymieniać i czy wszystko będzie pasowało? Czy błotniki poliftowe są mocniejsze i nie występował tam problem rdzy? to może bym dorwał coś z używanych? Jaki może być koszt takich prac?
Postaram się dziś wrzucić jeszcze zdjęcia z ognisk rdzy. Jakie radzicie rozwiązanie?
[ Dodano: 2014-07-17, 17:55 ]
a więc jak obiecałem wrzucam zdjęcia. Pęcherzyki są na obu błotnikach oraz obu drzwiach od strony kierowcy
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()

Mam następujący problem. Dwa lata temu były robione błotniki. Na błotnikach zaczęły delikatnie wychodzić purchle. Auto pojechało do lakiernika i było wszystko cacy. Ostatnio na jednym błotniku pojawiło się znów małe wybrzuszenie



1) wymiana błotników na nowe zamienniki w kolorze auta z allegro
2) wymiana błotników na nowe zamienniki przygotowane do malowania
3) Naprawa starych, ale pewnie bez cięcia i wstawiania nowej blachy długo nie posłużą
+ podmalowanie progów i dokładek
+ naprawienie pęcherzyków na drzwiach.
Jeżeli miałbym wymieniać błotniki to może od razu się szarpnąć na wersje poliftowe i dodatkowo wsadzić zderzak poliftowy? tylko czy nie trzeba będzie też i maski wymieniać i czy wszystko będzie pasowało? Czy błotniki poliftowe są mocniejsze i nie występował tam problem rdzy? to może bym dorwał coś z używanych? Jaki może być koszt takich prac?

[ Dodano: 2014-07-17, 17:55 ]
a więc jak obiecałem wrzucam zdjęcia. Pęcherzyki są na obu błotnikach oraz obu drzwiach od strony kierowcy