Wtrysk 4,5,6 +5.0mg/stroke
: 09 gru 2023, 07:48
Witam Panowie. Pojawił się problem z wtryskami 4,5,6.
Zdemontowana byla listwa od wtrysków i przewód wychodzący z listwy do pompy w celu innych napraw. A że miałem czesci i czas to postanowilem wymienić podkladki i oringi po wtryskami 4.5.6 podkladki stożkowe z boscha( chyba nawet bosch był jako oryginal) o-ring wtrysku elringa jak i o-ring paliwowy na powrocie elring. Wtryski wcześniej wyczyscilem profilatycznie delikatnie papierem ściernym 200 i przemyłem środkiem do hamulcow. Po zakończonej operacji odpaliłem samochód nie za pierwszym razem bo uklad był zapowietrzony. Dałem mu pokręcić z 3 max 4 sekundy i tak powtarzałem aż załapie paliwo. Po odpaleniu trzęsie silnikiem jak pieron 🫣wskazowka na obrotomierzu podskakuje bledow żadnych. Sprawdziłem wartości rzeczywiste wtrysków na odpalonym silniku bieg jalowy i różnica dawek wtrysku na cylindrze 4,5,6, wynosi Po +5.00 mg/st. I to na tych co wymieniłem podkaldki z origami.
Próbowałem dodać delikatnie gazu ale jakby nie dostawał paliwa łapie Po chwili z przerwami. Co myślicie o tym? Gdzie szukać przyczyny że tak się stało wcześniej przed wymiana podkładek nie było problemu z trzesiemniem pokazywało Po +1 mg/stroke nie więcej ale nie +5. Dodam że jeśli chodzi o fajki od swiec to przy wyciagniu trochę obudowy odłamało się i zostało na świecy ale odłamały się tak że można je było wyciągnąć w całości i skleić. (Puki nie przyjdą nowe)
Dodano po 10 minutach 33 sekundach:
Mam taki pomysł na poczqtek żeby odpiąć przwod od wtrysków podłożyć karton i pokręcić silnikiem aby zobaczyć czy paliwo bedzie leciało paliwo przez te końcówki tylko czy tak można? Bo jeżeli by coś było nie tak z kostkami pin od wtrysków czy że świecami zarowymi to raczej komputer powinien to wychwycić jako blad.
Zdemontowana byla listwa od wtrysków i przewód wychodzący z listwy do pompy w celu innych napraw. A że miałem czesci i czas to postanowilem wymienić podkladki i oringi po wtryskami 4.5.6 podkladki stożkowe z boscha( chyba nawet bosch był jako oryginal) o-ring wtrysku elringa jak i o-ring paliwowy na powrocie elring. Wtryski wcześniej wyczyscilem profilatycznie delikatnie papierem ściernym 200 i przemyłem środkiem do hamulcow. Po zakończonej operacji odpaliłem samochód nie za pierwszym razem bo uklad był zapowietrzony. Dałem mu pokręcić z 3 max 4 sekundy i tak powtarzałem aż załapie paliwo. Po odpaleniu trzęsie silnikiem jak pieron 🫣wskazowka na obrotomierzu podskakuje bledow żadnych. Sprawdziłem wartości rzeczywiste wtrysków na odpalonym silniku bieg jalowy i różnica dawek wtrysku na cylindrze 4,5,6, wynosi Po +5.00 mg/st. I to na tych co wymieniłem podkaldki z origami.
Próbowałem dodać delikatnie gazu ale jakby nie dostawał paliwa łapie Po chwili z przerwami. Co myślicie o tym? Gdzie szukać przyczyny że tak się stało wcześniej przed wymiana podkładek nie było problemu z trzesiemniem pokazywało Po +1 mg/stroke nie więcej ale nie +5. Dodam że jeśli chodzi o fajki od swiec to przy wyciagniu trochę obudowy odłamało się i zostało na świecy ale odłamały się tak że można je było wyciągnąć w całości i skleić. (Puki nie przyjdą nowe)
Dodano po 10 minutach 33 sekundach:
Mam taki pomysł na poczqtek żeby odpiąć przwod od wtrysków podłożyć karton i pokręcić silnikiem aby zobaczyć czy paliwo bedzie leciało paliwo przez te końcówki tylko czy tak można? Bo jeżeli by coś było nie tak z kostkami pin od wtrysków czy że świecami zarowymi to raczej komputer powinien to wychwycić jako blad.