Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
zmiana zawieszenia z 1BA na niższe
Autor Wiadomość
ldten 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2015
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CNHA
Imię: Jarek
Dołączył: 30 Cze 2018
Posty: 1
Skąd: Sulechów / Frankfurt nad Menem
Wysłany: 2018-08-02, 22:48   

Witam
Zmiana zawieszenia z 1BA na 1BE powoduje utratę gwarancji?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
vagTDI 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2015
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CREC
Imię: Bartek
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 241
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2018-09-12, 20:13   

Czy ktos moze wie czy w pneumatyce bez s-line (w trybie dynamic) przeswit jest identyczny jak w s-line? Jak to wyglada w porownaniu do 1BV? W przyszlosci planuje wrzucic wieksze kola pewnie 19" max 20", czy nie bedzie to zle wygladalo na fabrycznej pneumatyce?
 
 
Teemon 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 TFSI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Multitronic
Imię: Grzegorz
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2018
Posty: 18
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-10-09, 17:58   

Cześć

Ja z kolei myślę o zmianie z 1BV na 1BA
Pomożecie dobrać co ewentualnie miał bym zmienić.
Jestem fanem komfortu a z 1BV niestety jeździ się jak wozem drabiniastym..

VIN podesłał bym na PM ale niewiem do kogo konkretnie :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 534 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 9796
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-10-09, 19:54   

Jeśli chcesz 1BA, to zrobimy 1BA :) . Do wymiany sprężyny oraz amortyzatory. Obejrzyj sobie w pierwszym poście tego tematu, jak wygląda auto na takim zawieszeniu, aby potem nie było pretensji, że wysoko <rotfl> . Będzie jednak na pewno bardzo komfortowo w porównaniu do 1BV.

Przeważnie to mi wszyscy wysyłają numer VIN ;p .

[ Dodano: 2018-10-10, 22:47 ]
Zmiana zawieszenia z 1BV na 1BA dla auta kolegi Teemon (A6 C7 2.0 TFSI + multitronic), więc jeśli ktoś użyje podanych części do innego auta lub nawet avanta, to nie odpowiadam za efekty ;p .

PRZÓD (0JF » 0JG):
- sprężyna: 8K0411105DF → SACHS 993 123
- amortyzator: 4G0413031AD → SACHS 315 262
- osłona + odbój: 8K0412137A + 4G0412131 → SACHS 900 306
- poduszka amortyzatora: 8E0412377C → SACHS 802 200

TYŁ (0YK » 0YJ):
- sprężyna: 8K0511115DG → SACHS 994 376
- amortyzator: 4G5513035 → SACHS 315 090
- osłona + odbój: 4G0512137 + 8K0512131 → SACHS 900 225
- górne mocowanie amort.: 4G0513353 → SACHS 803 007

Zapomniałem dodać, że kolega ma hak :) . Po zmianie tych części auto będzie miało fabryczne zawieszenie 1BA i będzie na pewno komfortowo. Oczywiście nadwozie pójdzie do góry o ok. 3 cm. Górnych mocowań oraz poduszek amortyzatorów nie trzeba byłoby zmieniać, ale nikt nie będzie do nich zaglądał przez długi czas, a nowe to nowe. W stosunku co całego kompletu nie jest to duży koszt :) .
 
 
Teemon 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 TFSI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Multitronic
Imię: Grzegorz
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2018
Posty: 18
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-10-10, 23:22   

Mati

Wielkie dzięki za rozpiskę i czas poświęcony na znalezienie tego wszystkiego..

Pozdrawiam
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 534 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 9796
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-10-10, 23:28   

Teraz czekamy na zdjęcia przed i po oraz wrażenia z jazdy :) .

Taki komplet nie powinien przekroczyć 1800 zł.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
lolek744 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2015
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CSUD
Imię: wojciech
Wiek: 44
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 3
Skąd: luban
Wysłany: 2018-12-11, 00:43   

Witam wszystkich.
Moje audi a6 c7 z 2015 w sedanie także potrzebuje obniżyć zawieszenie z 1ba na chyba 1be i dokupić felgi większe,teraz mam felgi 17 i auto stoji bardzo wysoko i jest duży prześwit między oponą a nadkolem. Mam prośbę co potrzebuje do takiej modyfikacji zawieszenia .Proszę o pomoc Pozdrawiam
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 534 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 9796
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-12-11, 01:53   

Podam numer VIN albo podeślij mi go na PW, to ogarniemy temat :) .
 
 
lolek744 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2015
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CSUD
Imię: wojciech
Wiek: 44
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 3
Skąd: luban
Wysłany: 2018-12-20, 00:29   

Ktoś tu jest?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 534 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 9796
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-12-20, 20:05   

Miałeś mi wysłać VIN na PW, to pomógłbym, a bez niego będzie ciężko :) .

[ Dodano: 2018-12-20, 20:07 ]
Do wymiany sprężyny, amortyzatory wraz z odbojami i osłonami oraz ewentualnie stabilizator, ale tylko jeśli chcesz mieć prawdziwe 1BE.
 
 
qujot 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Krzysztof
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 132
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2019-04-11, 20:42   

mat1324 napisał/a:
Proponuję zmianę klas wagowych z 0JL (przód) / 0YN (tył) na 0JH (przód) / 0YL (tył). Obniżyłem klasy wagowe ile się dało, aby auto jak najbardziej poszło w dół przy zawieszeniu 1BE.

PRZÓD:
1) sprężyna: 8K0 411 105 ED » LESJÖFORS 4004281
2) amortyzator: 4G0 413 031 D » KYB 341744 / BILSTEIN 19-226903
3) osłona + odbój: 8K0 412 137 A + 8K0 412 131 F » SACHS 900 224
4) poduszka: 8E0 412 377 C » LEMFÖRDER 25859 01 / SACHS 802 200
5) stabilizator: 4G0 411 309 E » link do allegro
6) guma stabilizatora: 8K0 411 327 B » MEYLE 114 615 0005 / FEBI 31343
7) łącznik stabilizatora: 4M0 411 317 » LEMFÖRDER 38885 01

TYŁ:
1) sprężyna: 8K0 511 115 HC » LESJÖFORS 4204297
2) amortyzator: 4G5 513 035 C » SACHS 313 366
3) osłona + odbój: 4G0 512 137 + 8K0 512 131 K » SACHS 900 226
4) mocowanie amortyzatora: 4G0 513 353 » LEMFÖRDER 37301 01 / SACHS 803 007
5) stabilizator: 4G0 511 305 D » link do allegro
6) łącznik stabilizatora: 8K0 505 465 G » LEMFÖRDER 33632 01



Co prawda dopiero po roku ale w końcu wymienione <lol> Auto stoi równo, zdjęć porównawczych nie mam ale jest deczko niżej, za to jeździ się o niebo lepiej szczególnie w zakrętach jest bajka, aż czasem żałuję, że nie wybrałem BV bo pewnie byłoby jeszcze lepiej <lol> . Wymienione wszystko z listy prócz stabilizatora, sprężyny LESJÖFORS'a, pierdółki LEMFÖRDER'a amortyzatory tył SACHS, przód BILSTEIN (tutaj był problem z dostępnością) ogólnie polecam zabieg <okok> oraz podziękowania dla mat1324 za dobór części

Mam jedynie fotkę gratów w aucie <glupek>
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 534 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 9796
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-04-11, 21:01   

Cieszę się, że auto siadło jak powinno :) . Zmiana na 1BV może i wygląda optycznie lepiej, ale komfort mocno ucieka.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Paypal 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Rok: 2015
Skrzynia: S-tronik
Imię: Jarek
Dołączył: 05 Sty 2019
Posty: 24
Skąd: śląsk
Wysłany: 2019-04-18, 22:16   

Panowie, chce jak najmniejszym kosztem obniżyć samochód - kupiłem felgi 20 i na standardowym zawieszeniu wygląda to trochę śmiesznie. -potrzeba te minimum 3cm zejść w dół a najlepiej to i 4 czy 5 :)
Pytanie - czy da się obniżyć bez utraty komfortu czy z automatu obniżenie to większa twardość ?
 
 
wallace 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2018
Skrzynia: S-tronik
Imię: Piotr
Dołączył: 16 Mar 2018
Posty: 160
Skąd: PL
Wysłany: 2019-04-19, 22:35   

Najmniejszym kosztem to 4 worki piasku do bagażnika i 2 pod maskę <lol>
A tak na poważnie to tanio nie będzie,przy obniżeniu auta o 4-5 cm to będzie parę rzeczy do wymiany.To nie golf II ,że skracało się sprężyny.
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 534 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 9796
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-04-20, 13:33   

Takie obniżenie to już tylko gwint :) .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: