Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
zmiana zawieszenia z 1BA na niższe
Autor Wiadomość
ldten 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2015
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CNHA
Imię: Jarek
Dołączył: 30 Cze 2018
Posty: 1
Skąd: Sulechów / Frankfurt nad Menem
Wysłany: 2018-08-02, 22:48   

Witam
Zmiana zawieszenia z 1BA na 1BE powoduje utratę gwarancji?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
vagTDI 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2015
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CREC
Imię: Bartek
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 199
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2018-09-12, 20:13   

Czy ktos moze wie czy w pneumatyce bez s-line (w trybie dynamic) przeswit jest identyczny jak w s-line? Jak to wyglada w porownaniu do 1BV? W przyszlosci planuje wrzucic wieksze kola pewnie 19" max 20", czy nie bedzie to zle wygladalo na fabrycznej pneumatyce?
 
 
Teemon 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 TFSI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Multitronic
Imię: Grzegorz
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2018
Posty: 10
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-10-09, 17:58   

Cześć

Ja z kolei myślę o zmianie z 1BV na 1BA
Pomożecie dobrać co ewentualnie miał bym zmienić.
Jestem fanem komfortu a z 1BV niestety jeździ się jak wozem drabiniastym..

VIN podesłał bym na PM ale niewiem do kogo konkretnie :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 449 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7791
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-10-09, 19:54   

Jeśli chcesz 1BA, to zrobimy 1BA :) . Do wymiany sprężyny oraz amortyzatory. Obejrzyj sobie w pierwszym poście tego tematu, jak wygląda auto na takim zawieszeniu, aby potem nie było pretensji, że wysoko <rotfl> . Będzie jednak na pewno bardzo komfortowo w porównaniu do 1BV.

Przeważnie to mi wszyscy wysyłają numer VIN ;p .

[ Dodano: 2018-10-10, 22:47 ]
Zmiana zawieszenia z 1BV na 1BA dla auta kolegi Teemon (A6 C7 2.0 TFSI + multitronic), więc jeśli ktoś użyje podanych części do innego auta lub nawet avanta, to nie odpowiadam za efekty ;p .

PRZÓD (0JF » 0JG):
- sprężyna: 8K0411105DF → SACHS 993 123
- amortyzator: 4G0413031AD → SACHS 315 262
- osłona + odbój: 8K0412137A + 4G0412131 → SACHS 900 306
- poduszka amortyzatora: 8E0412377C → SACHS 802 200

TYŁ (0YK » 0YJ):
- sprężyna: 8K0511115DG → SACHS 994 376
- amortyzator: 4G5513035 → SACHS 315 090
- osłona + odbój: 4G0512137 + 8K0512131 → SACHS 900 225
- górne mocowanie amort.: 4G0513353 → SACHS 803 007

Zapomniałem dodać, że kolega ma hak :) . Po zmianie tych części auto będzie miało fabryczne zawieszenie 1BA i będzie na pewno komfortowo. Oczywiście nadwozie pójdzie do góry o ok. 3 cm. Górnych mocowań oraz poduszek amortyzatorów nie trzeba byłoby zmieniać, ale nikt nie będzie do nich zaglądał przez długi czas, a nowe to nowe. W stosunku co całego kompletu nie jest to duży koszt :) .
 
 
Teemon 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 TFSI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Multitronic
Imię: Grzegorz
Wiek: 36
Dołączył: 26 Wrz 2018
Posty: 10
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-10-10, 23:22   

Mati

Wielkie dzięki za rozpiskę i czas poświęcony na znalezienie tego wszystkiego..

Pozdrawiam
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 449 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7791
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-10-10, 23:28   

Teraz czekamy na zdjęcia przed i po oraz wrażenia z jazdy :) .

Taki komplet nie powinien przekroczyć 1800 zł.
  
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: