Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Osłony Audi A6 OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Osłony
przeciwsłoneczne
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie SKV Germany - wahacze i końcówki drążków
Autor Wiadomość
ESEN, SKV koniec reklamy
[Usunięty]

Wysłany: 2018-04-03, 23:19   

Zgadza się TRW podlega pod ZF, jednak gdzie produkuje ZF ?:)
SKV to polska marka z 100% polskim kapitałem. Natomiast jeśli chodzi o miejsce produkcji części to są one produkowane w prawie 100 fabrykach rozsianych po świecie. Nie ma możliwości by jedna fabryka szanująca się produkowała zarówno cewkę, wahacz, sonde lambda, linkę hamulcową oraz amortyzator czy piastę koła.

W dobrych fabrykach gdzie odbiorcami są najwięksi gracze na rynku czas jaki upływa od dnia złożenia zamówienia do jego wyprodukowania to nawet 4 miesiące, po co mają więc bawić się w produkcje 50 grup asortymentowych jeśli nawet skupiając uwagę na 1 grupie nie nadążają z produkcją. Oczywiście mowa tu o top liście producentów - a nie jakimś kowalu co rzeźbi w szopie u którego można kupić "od ręki"

[ Dodano: 2018-04-03, 23:31 ]
Chciałbym się zarazem pochwalić, że marka SKV jest dostępna w katalogu TECDOC będącym encyklopedią części zamiennych i skupiającą ok 550 największych graczy na rynku.
Dostarczane przez naszą firmę informację są na tyle istotne, że zostały wyróżnione tytułem "certifficate data supplier"
https://motofocus.pl/informacje/nowosci/44962/esen-skv-certyfikowanym-dostawca-danych-tecdoc
https://warsztat.pl/artykuly/certyfikat-tecalliance-dla-dystrybutora-czesci-skv,63818
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Ziomek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ANB
Imię: Andrzej
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 30 Gru 2014
Posty: 793
Skąd: Mielec
Wysłany: 2018-04-04, 18:02   

Dystrybutor SKV napisał/a:
Ziomek napisał/a:
U mnie ponad 60kkm i podobno górne chyciły luzy ale ja nic nie czuje. No i w sumie już nie u mnie ale mam bliski wgląd w auto.(zostało w rodzinie)


Mam nadzieję, że jest Pan zadowolony z zakupu zawieszenia naszej marki i że jeszcze trochę ono posłuży <okok>


No przed świętami poleciała w a4 maglownica, przy wyciąganiu w kosz poszły końcówki, górne też praktycznie beka no i tylni dolny więcej ma swobody niż powinien. Zrobione ok 65tyś km na dojazdach ponad 50km do pracy po dobrych drogach.
 
 
MikiChoros 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Imię: Mikołaj
Wiek: 32
Dołączył: 19 Kwi 2018
Posty: 1
Skąd: Rumia
Wysłany: 2018-04-21, 17:56   

Witam,

Kupiłem wahacze skv 2 miesiące temu. Podczas taksówki (moja praca) jeździłem Ok 6000 km. Sworzeń wahacza prawy rozwalony całkowicie. Końcówki drążka pukają jak cholera. To jest produkt niemieckiej malutkiej firmy z która kupują części w Chinach. Dalej władne logo i mnóstwo reklam. Odradzam jak cholera. <nerwus>
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 61 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 2427
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-04-21, 18:39   

Ktoś kto będzie chciał auto dla siebie i mieć spokój to kupi górna półkę za którą trzeba zapłacić i mieć spokój na kolejne kilometry ja u siebie założyłem komplet lemfordera zrobiłem jak na razie może z 35 tys i nic się nie dzieje myślę że pojeździ jeszcze sporo. Ktoś kto chce zaoszczędzić jednocześnie traci bo długo nie pojeździ. Lub gdy auto na sprzedaż wtedy można się pochwalić nowym zawieszeniem. Kupujący pewnie będzie podjarany i odrazu kupi <luzik> tak więc wniosek taki cena do jakości.
_________________
Sprawdzenie historii samochodu.
 
 
Ziomek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ANB
Imię: Andrzej
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 30 Gru 2014
Posty: 793
Skąd: Mielec
Wysłany: 2018-04-21, 20:45   

Repek92, nie zawsze, mi się udało że zrobiłem ponad 50tyś, czy zrobił bym na lemie 120K? Nie wiem. Ale to już spora odległość. Inna sprawa że jak w większości tanich marek jest duży rozrzut jakościowy. Ja zrobiłem sporo, inni zrobili więcej a MikiChoros, zrobił 6tyś i beka choć przy takich przebiegach to raczej błąd montażu niż wada fabryczna którą pewnie zawsze można reklamować.
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 550 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10158
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-04-21, 20:59   

Zawsze mówiłem, że SKV produkuje chińskie goowno, a chwali się, że to niemieckie części <lol> . Jedyny związek z Niemcami, to 'Germany' w nazwie. Chociaż już zrezygnowali nawet i z tego :p .
Cytat:
Początkowo marka znana była głównie pod nazwą SKV GERMANY. Z czasem, w ramach zmiany strategii marketingowej, zaprzestano używać dodatkowego członu. Związane jest to z zwiększonym przywiązaniem do polskiej gospodarki oraz zwiększonej ekspansji marki na rynki całego świata.

Ciekawe ile wytrzymałoby takie zawieszenie w mojej A6 <mysli> . Jeżdżę na 18", więc zawieszenie nie miałoby lekko, a w dodatku robię rocznie ponad 60 tysięcy km. Jeśli miałbym raz do roku zmieniać cały zawias, to wolałbym wydać trzy razy tyle, wsadzić Lemfordera i mieć spokój na dłuższy czas.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 61 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 2427
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-04-21, 21:33   

Cytat:
mi się udało że zrobiłem ponad 50tyś, czy zrobił bym na lemie 120K?


Tobie się wydaje że to dużo mat1324, robi tyle rocznie nawet więcej i nie był by zadowolony ze wytrzymało by mu rok. Ja też rocznie robię trochę mniej niż mat1324, bo coś około 30-35 tys i nie był bym ucieszony jak by mi wytrzymało półtora roku Co do lemfordera oryginalnie ja miałem 280 jak zmieniłem było ok tylko zmieniłem dlatego że szukałem przyczyny w stukaniu zmieniłem całe zawieszenie i dalej stukało, myślę że dalej bym jeździł na oryginalnym jakim był lemforder. Biorę dużo części w sklepie motoryzacyjnym i jak widzę jak mechanicy biorą części zawieszenia np firmy max gear to jestem w szoku że zakładają taki badziew.
_________________
Sprawdzenie historii samochodu.
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 550 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10158
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-04-21, 21:48   

Na chwilę obecną wymieniłem tylko dwa łączniki stabilizatora, ale nie musiałem ich jeszcze wymieniać oraz dwie tuleje dolnych tylnych wahaczy, ale tylko dlatego, że podejrzewaliśmy je jako przyczynę drgań. Były jednak całe <lol> . Autem od sierpnia 2015 zrobiłem prawie 175 tysięcy km. Na 90% zawias jest jeszcze fabryczny. Chyba, że poprzedni właściciel wymienił wszystkie wahacze, ale w to akurat wątpię. Obecnie mam 413 tysięcy km <lol> . Jeśli miałbym tego super wytrzymałego SKV lub inny no-name, to pewnie byłbym po trzeciej zmianie zawiasu ;p . Wolę wydać trzy razy więcej i nie jeździć do swojeo mechanika, któremu wymiana i tak zajęłaby z pół dnia. Dodatkowo po każdej zmianie musiałbym ustawiać geometrię, ponieważ i tak się rozjedzie, więc kolejny wydatek. Na pewno nie padłoby wszystko od razu, tylko na raty, więc z góry mówię nie.

repek92, mój mechanik mówił mi, że kiedyś też zachęcał do kupowania lepszych części, bo dla niego nie ma różnicy co montuje, ale klienci chcą jak najtaniej, więc kończy rozmowę i montuje co chce klient.
 
 
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 61 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 2427
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-04-21, 21:55   

No może po części to klienci tak chcą aby jak najtaniej. Ja jak komuś coś robię to odrazu mówię że gówna nie zakładam żeby później nie było że pochodziło miesiąc i się rozleciało.

Ciekawy jestem jak później klient ma zdanie o mechaniku jak np coś się zepsuje co robił dany mechanik.najtanszym kosztem wina zrzuca na mechanika i już do niego nie jedzie czy bierze winę na siebie i jedzie z tym samym problemem jeszcze raz do tego samego <mysli>
_________________
Sprawdzenie historii samochodu.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
xoslox 



Model: A4 B6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVF
Imię: Kamil
Pomógł: 41 razy
Wiek: 31
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 852
Skąd: TOS
Wysłany: 2018-07-21, 14:45   

Heh to u mnie po 200km był taki przypadek w A4:
https://a4-klub.pl/uploads/monthly_2018_07/IMG_20180720_185659.thumb.jpg.47a8c2770d5e3a594419cb7c4ff01e28.jpg
https://a4-klub.pl/uploads/monthly_2018_07/IMG_20180720_190236.thumb.jpg.67002a29e6005b914b04e330549d634b.jpg
https://a4-klub.pl/uploads/monthly_2018_07/IMG_20180720_190306.thumb.jpg.8dd5341013a286a0f6d6addf8e98ca84.jpg

Oczywiście reklamacja uznana od razu.
_________________

 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 550 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10158
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-07-21, 15:14   

Woleli uznać reklamację niż mieć negatywną opinię na forum :p . Markę trzeba budować, więc lepiej poświecić kilkadziesiąt złotych (koszt produkcji w Chinach) niż stracić potencjalnych klientów, którzy mogą kupić zestaw wahaczy za kilkaset złotych.
 
 
Xray T2 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AML
Imię: Krzysztof
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 478
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2018-07-21, 20:56   

A miał być dobry zestaw. Cos się chyba popsuło.
_________________
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7

W planach:
Montaż samopoziomowania lamp (w toku).
Druga kamera na przód (ukończone w 100%)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
ESEN, SKV koniec reklamy
[Usunięty]

Wysłany: 2019-02-07, 16:46   

Witam, zachęcam wszystkich testujących nasze wahacze do podzielenia się opinią ze sprawowania się wahaczy podczas codziennej eksploatacji auta. W naszej ofercie posiadamy również zestawy wahaczy do nowszych wersji A6.


Pozdrawiam Michał
 
 
strazak93 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Marcin
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 28
Skąd: Kraków,okolice
Wysłany: 2019-02-08, 03:43   

To może ja się podzielę spostrzeżeniami z użytkowania, co prawda nie załapałem się na darmowe zawieszenie ale kupiłem z ciekawości i zamontowałem w tym samym czasie, cały zawias wytrzymał lekko ponad 90tyś km,wymieniony z powodu peknietej osłony gumowej sworznia, i podejrzenia luzu na górnych wahaczach(po demontażu okazało się że luzu nie było, o dziwo), oczywiście na początku były małe problemy ze sławnym prawym bananem, ale na wysokości zadania stanoł dystrybutor SKV, i bez problemu otrzymałem nowy wahacz,czytając inne opinie zastanawiam się czy miałem farta że tyle zawiecha wytrzymała, tak czy inaczej co do cena i jakość nie mam zastrzeżeń, i oby kolejny zestaw wytrzymał podobny przebieg.
 
 
PawełFan 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Paweł
Wiek: 28
Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 14
Skąd: Dziergowice/Kędzierzyn
Wysłany: 2019-02-12, 10:25   

Cześć.

A ja kupiłem wahacze Master Sport (mniejszy koszt niestety lub stety). Mam już 3 lata bez żadnego problemu. Pytałem widziałem 2 przyjaciół z kupieniem SKV... głupio mi, ale odradzam. Sam widziałem w warsztacie co dostali i jak wyglądają. Postaram się wysłać zdjęcie.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: