Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Osłony Audi A6 OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Osłony
przeciwsłoneczne
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie 1BA obniżone sprężyna mi H&R
Autor Wiadomość
y0p5 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Maciek
Dołączył: 14 Sty 2019
Posty: 10
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2019-03-23, 06:41   Zawieszenie 1BA obniżone sprężyna mi H&R

Witam. Czy w takiej konfiguracji wymagana jest wymiana amortyzatorów? Auto dość dziwnie pracuje na tym zawieszeniu, pracuje i podskakuje jak piłeczka.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
maciekpkow 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Kod silnika: BMK
Imię: Maciek
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 590
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2019-03-23, 07:58   

Sprężyny h&r są mega twarde, zawsze tak było... polecam eibach.
_________________
https://s26.postimg.org/prjl7lwhh/images.jpg
 
 
y0p5 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Maciek
Dołączył: 14 Sty 2019
Posty: 10
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2019-03-23, 08:28   

Pytałem raczej o coś innego.... Auto zachowuje się jak piłeczka do pin ponad. Jest za mieko. Obstawiam na amortyzatory 1ba, ale wolę się upewnić.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 550 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10172
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-03-23, 14:34   

Masz na myśli bujanie auta? Jeśli tak, to do wymiany amorki na sportowe od 1BE.
 
 
y0p5 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Maciek
Dołączył: 14 Sty 2019
Posty: 10
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2019-03-23, 16:19   

Bujanie niekoniecznie. Zawieszenie zachowuje sie jak zuzyte amortyzatory. Dlugo pracuje. 1BE czy moze lepiej 1BV. Nie zalezy mi na komforcie...
 
 
karolpako7 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Karol
Wiek: 37
Dołączył: 04 Lut 2019
Posty: 33
Skąd: świątki
Wysłany: 2019-04-23, 13:23   

Kolega y0p5 uzyskał odpowiedź czy nadal czeka ?
_________________
regulamin
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 550 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10172
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-04-23, 13:31   

Napisałem mu, że należy zmienić na 1BE albo jakieś sportowe.
 
 
prnit 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Piotr
Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 36
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-24, 20:50   

mam ori amorki od wersji bez pneumatyki i obniżyłem auto zestawem sprężynami eibacha -30, różnica w komforcie jest minimalna. POLECAM>
 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 739
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2019-08-06, 21:58   

Witam. Podepne sie pod ten temat. Mi z kolei czasem buja autem na boki ale w takim sensie jak by sama buda zabujala sie a kola przylegaly rowno do drogi. Mysle o stabilizatorze bo na nierownych drogach i wiekszych predkosciach nie jezdzi sie zbyt pewnie. A moze mam po prostu zbyt duze wymagania jak na nasze Polskie drogi(zawieszenie pneumatyczne). Pytanie jest czy zbyt gruby stabilizator(teraz 32mm,seria chyba 27 lub 29mm)marka h&r moze pogorszyc prowadzenie na naszych powyginanych drogach przez zbyt duza sztywnosc i opornosc na skrecanie?w zakretach wiadomo lepiej ale co z zakretem o nierownej nawierzchni i duzej sztywnosci stabilizatora?

[ Dodano: 2019-08-07, 17:16 ]
A moze ktos sprawdzic jaka srednice ma ori stabilizator przod i tyl?chyba zmienie je na ori bo cos mi sie wydaje,ze przegial poprzedni wlasciciel z tymi h&r 32mm na nasze piekne drogi. Z tego co w etce widze to rs6 i rs7 maja te same numery staba co a6 wiec chyba w zupelnosci starczaja tez do a6.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: