Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl OC/AC OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup S6 C5 Avant
Autor Wiadomość
Rashid90 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Tomasz
Dołączył: 24 Paź 2019
Posty: 0
Skąd: Bytom
Wysłany: 2019-10-24, 13:35   Zakup S6 C5 Avant

Na wstępie witam serdecznie wszystkich jako nowy członek forum. Noszę się z zamiarem kupna S6 C5 Avant. Nie miałem nigdy styczności z takim pojazdem, nie jeździłem nim ani nie miałem okazji nawet podlubac przy nim. Chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy na temat awaryjności tych pojazdów zakładając prawidłową eksploatację, typowych bolączek, i cen napraw tych bolączek. Dodam że zdaje sobie sprawę z tego że jest to potwór dużo pali i jest drogi w utrzymaniu. Po prostu chce się czegoś dowiedzieć, na co zwracać uwagę przy kupnie, o co zadbać już po zakupie.
Kolejne pytanie to takie czy faktycznie żeby kupić sensowny egzemplarz trzeba wydać 30 tys i drugie tyle wrzucić w naprawy? Na jednym z fp na fb właśnie takie opinie pisali posiadacze a6 2.5 tdi i innych wynalazków. Może jest ktoś z okolic Bytomia kto ma taką furmanke, chciałbym obejrzeć zobaczyć a nawet zostać przewieziony żeby zobaczyć jak to chodzi, bo obecnie jeżdżę 200 konną Skoda, no zaraz będzie 300 konna bo bawię się dalej i potrzebuje mocne daily na trasy w góry do teściów. Tak jak wspomniałem orientacyjne koszty utrzymania sobie wyobrażam i domyślam się że są wysokie.
Z góry dzięki za pomoc.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
damianio 


Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ANK 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Damian
Pomógł: 8 razy
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 166
Skąd: Łuków
Wysłany: 2019-11-05, 14:21   

Okolice 30tys PLN za cos sensownego musisz dac ale niekoniecznie drugie tyle trzeba wlozyc. Remont tipa około 6000zl, rozrzad 2500zł z robotą, nastawniki sa drogie w ASO ale mozesz regenerowac albo wlozyc uzywke - zrobisz raz i zapominasz. Spalanie LPG u mnie 16-28 litrow w zaleznosci jak sie jedzie. Ja bym zwrócił glównie uwagę czy nie ma wibracji bo to jest najciezsze do zlokalizowania. Mozesz wymienic wszystko a i tak sie nie pozbedziesz albo okaze sie pierdoła. Auto nie jest demonem przyspieszenia. Prawdopodobnie Twoja Skoda objedzie z miejsca Eske bo to ciezkie auto do tego automat i naped na 4 kola. Dopiero od 100km/h moze sie zaczac sciganie.
_________________
Był AFN 1997r.
Był AVG 1999r.
Był ASG 2003r.
Jest ANK 2001r.
 
 
joter82 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Piotr
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2015
Posty: 292
Skąd: wawa
Wysłany: 2019-11-06, 22:03   

jedno dodam, w s6 nie dłubniesz już wyżej z mocą. To wolnossak. Jak się dupa przyzwyczai do 340 kuni i chciałaby więcej to niestety kupa.

jak chcesz mocne daily to 2.7 tt w manualu i worek kasy na mody. wtedy 400+ 500+ do zrobienia.

pozdro
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
atlas1977 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CNHA
Imię: Adam
Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 573
Skąd: 3Miasto
Wysłany: 2019-11-07, 07:32   

Hej
Ja zaproponuję inne rozwiązanie. Zamiast wykładać 30 i pakować drugie tyle, porozglądaj się za RS6. Miałem przyjemność użytkować RS6 C5 przez dłuższą chwilkę i jestem zakochany <serducho> Sam posiadałem S6 i S4. Muszę powiedzieć, że S6 to lizanie cukierka przez papierek, ale o tym uświadomiło mi RS6 :)
Za 60000pln znajdziesz jakiś porządny egzemplarz, będzie na starcie 450hp i dwie balbinki tłoczące powietrze do silnika. Spokojnie dokręcisz do 700hp. Co ważniejsze, to auto nie będzie tracić na wartości. Pięknie utrzymane egzemplarze dochodzą już do 100000pln
_________________
było
80 1.6 1988,
100 C4 2.3 1991
A6 C5 1.8t,
Audi S4 B6 4.2,
S6 C5 4.2
A6 C5 2.4 pb/lpg BDV 2002
jest
A6 C7 2.0 TDI 190hp ultra 2014
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: