Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Wypalanie dpf a gaszenie silnika
Autor Wiadomość
amisz 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Amisz
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Gru 2016
Posty: 202
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2018-07-20, 22:23   

Mam wycięty DPF na SKP zero problemów wszystko w normie nie przejmuje się procedurą wypalania czy też podwyższonymi obrotami auto przez to mniej pali i myślę że dłużej posłuży niż jak by miało DPF
_________________
SPRZEDAM A6C7 https://www.a6klub.pl/aud...c04e39cbcf8377f
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
erweider 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Manual
Imię: Jacek
Wiek: 28
Dołączył: 03 Cze 2018
Posty: 70
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-07-20, 22:42   

Ile zapłaciłeś za całą usługę usuwania jeśli można wiedzieć?
 
 
danolek 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: CGLC
Imię: Dan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 120
Skąd: Belgia
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2018-07-21, 00:18   

amisz napisał/a:
Mam wycięty DPF na SKP zero problemów wszystko w normie nie przejmuje się procedurą wypalania czy też podwyższonymi obrotami auto przez to mniej pali i myślę że dłużej posłuży niż jak by miało DPF


i smrodzisz kazdemu jadacemu za Toba... jakie to jest przejmowanie sie wypalaniem?zadna uciazliwosc,wogole na to nie trzeba zwracac uwagi. to sa wszystko mity dotyczace pierwszych aut z dpf. nowe auta wogole nie maja problemow z dpf. a argumenty ze dluzej posluzy to jakies banialuki.

jesli nie stac Cie na potencjalna wymiane dpf tylko wycinasz filtr - nie stac Cie na uzytkowanie takiego auta. Zawsze mozesz kupic benzyne i po problemie. Po co smrodzic. Twoje podejscie jest karygodne.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
amisz 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Amisz
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Gru 2016
Posty: 202
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2018-07-21, 09:42   

Co za bzdury... kolego takie teksty to na forum ekologicznym wypisuj Nie wywaliłem DPF bo był zapchany tylko chciałem sobie zaoszczędzić z wymianą oleju co 5 tys km jazdą z podwyższonymi obrotami po obwodnicy staniem na parkingu i czekaniem aż zakończy się procedura wypalania itd
Niestety dla twojej wiedzy samochód jest bardziej żywy nie zamulony silnik lepiej chodzi i tak jak pisałem wszystkie normy spalin są w normie - sprawdzane na profesjonalnym sprzecie
_________________
SPRZEDAM A6C7 https://www.a6klub.pl/aud...c04e39cbcf8377f
 
 
danolek 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: CGLC
Imię: Dan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 120
Skąd: Belgia
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2018-07-21, 12:16   

Zadne normy dla Twojego silnika nie sa spelnione po wycieciu dpf. O jakich normach piszesz? Napewno nie fabrycznych. I nie wiem o jakich postojach mowisz i i jakim wymienianiu oleju co 5 tys km. Mam juz drugie a6 z filtrem dpf,przejechalem 200 tys km,olej wymieniam co 30 tys km. Nigdy w zyciu nie musialem zmieniac wczesniej oleju,poziom nigdy nie wzrasta. Nie zwracam uwagi,czy filtr sie wypala czy nie,gasze kiedy potrzebuje. Przestan wcielac w zycie forumowe banialuki powielane przez ludzi,ktorzy kupili samochody z przebiegami 700 tys km od turasa. I przestan truc innych.
 
 
pawcio81 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2011
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CAHA
Imię: Paweł
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 39
Skąd: Polkowice
Wysłany: 2018-07-21, 19:32   

No muszę również przyznać, że jak jeździłem 11 lat Audi 80 1,9 TDI, która czasem puściła chmurkę czarnego dymku, to mi jakoś spaliny z Diesla tak nie przeszkadzały. Teraz jak jeżdżę autem ze sprawnym DPF, to mogę z rury wydechowej jeść - jest czyściutka, nie tak jak np. w TFSI, które spala sporo oleju. Przeszkadzają mi natomiast te wszystkie nowoczesne wynalazki (Fordy, Renault, Audi, VW) z pousuwanymi filtrami i niesprawnymi wtryskami, które kopca niemiłosiernie, znacznie bardziej niż dwudziestopięcioletnie Audi 80. Szczególnie zwraca się na takie rzeczy w momencie dorastania dzieci - mam dwójkę i świadomość, że muszą wdychać tę sadzę mnie przeraża.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
amisz 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Amisz
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Gru 2016
Posty: 202
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2018-07-21, 22:35   

danonek - skoro nie wiesz o czym piszę to po co ta dyskusja...
_________________
SPRZEDAM A6C7 https://www.a6klub.pl/aud...c04e39cbcf8377f
 
 
leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 248
Skąd: lublin
Wysłany: 2018-08-08, 09:48   

mat1324 masz ori zawias jeszcze ? cały ? nie wyminiałes nic ?
to jakiś rekord do ginessa.. :]
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 469 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 8290
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-08-08, 10:08   

Wymieniałem tylko dwa łączniki stabilizatora, ale nie było to na już, a jedynie w jednym tulejka miała małe pęknięcia, więc od razu wleciały dwa nowe Lemfordera. Wymieniłem też tuleje dolnych tylnych wahaczy, ale tylko dlatego, że było podejrzenie, że to one są przyczyną dziwnych drgań (opisane w innym wątku). Ogólnie zmiana była i tak niepotrzebna :) . Zauważyłem, że tuleje w górnych wahaczach są lekko spękane, więc za niedługo zajmę się nimi. Reszty nie ruszałem ;p . Jedynie amorki przestały już dobrze trzymać i do końca miesiąca planuję je wymienić (zmienię wtedy też te tuleje górnych wahaczy). Oczywiście amorki są jeszcze fabryczne (rok produkcji 2011) i zrobiły ok. 428 tysięcy km. W C6 amorki muszą mieć sprawność powyżej 70%, ponieważ w przeciwnym razie nadają się do wymiany. Sprężyny wyglądają ja nowe :) . Tak jak pisałem wcześniej, przez trzy lata zrobiłem prawie 190 tysięcy km i nic grubszego nie robiłem przy zawiasie, więc jak ktoś mi mówi, że w C6 jest słabe zawieszenie, to mógłbym się z nim kłócić.

Ogólnie moja A6 jest naprawdę zadbana i jeśli coś trzeba wymienić, to jest robione. Części kupuję sam i wymieniam razem ze znajomym mechanikiem, więc wiem co i jak jest zrobione. Środek auta wygląda spokojnie na o wiele mniejszy przebieg, a jedynie kierownica wymiękła przy 400 tysiącach km (przetarcia), ale na jesień wleci podgrzewana, więc z obecną nic nie robię.

[ Dodano: 2018-08-08, 11:09 ]
Silnik nie bierze oleju, wtryski fabryczne, DPF działa bez problemu, skrzynia bez remontu (wymiana oleju tylko) :p .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
MałgośkaS 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Multitronic
Imię: Małgorzata
Wiek: 34
Dołączyła: 22 Lis 2018
Posty: 4
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-11-22, 11:17   

Podłączę się na chwilę pod ten temat:)

W mojej A6 jest jedna zastanawiająca sprawa, a mianowicie, niezależnie od długości trasy, czy długa czy krótsza (a są to około 30 km w jedną stronę po obwodnicy, dziennie coś koło 80-90 km łącznie) praktycznie za każdym razem (po ostudzeniu turbiny i wyłączeniu silnika) włącza się wentylator i chłodzi i chłodzi i chłodzi...dośc długo, nawet okolo 10min... czy to może mieć związek z DPF? Macie może jakieś pomysły? czy mam sie już zacząć martwić czy za chwilę?:/ Samochód mam od nie dawna i nie bardzo wiem czy to "normalne" zachowanie.
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 469 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 8290
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-11-22, 13:02   

Przerywasz wypalanie filtra i silnik nie może schłodzić się sam, więc uruchamiany jest wentylator.
 
 
MałgośkaS 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Multitronic
Imię: Małgorzata
Wiek: 34
Dołączyła: 22 Lis 2018
Posty: 4
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-11-22, 13:16   

chyba te chlodzenie występuje zdecydowanie za czesto...Dziwnie, że praktycznie za kazdym razem, nawet jak silnik jest nadal włączony po jeździe przez około 20-25 min, sytuacja jest ta sama:/
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
arczi0044 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Artur
Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 268
Skąd: Witkowo
Wysłany: 2018-11-22, 17:33   

Jak za każdym razem to nie jest to normalne, u mnie wypala się co ok. 300km. a robię krótkie odcinki po 10km. Już się nauczyłem że jak są podwyższone wolne obroty to trwa proces wypalania. Wypala się przez ok. 10min. i faktycznie jak wyłączę silnik zaraz po tym to włączają się wentylatory. Mam na to taki sposób że zostawiam silnik na wolnych obrotach na 5 min. filtr się schłodzi i po tym wentylatory milczą :) .
_________________
Prawo jest jak płot – żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno
 
 
nygus069 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2011
Skrzynia: Manual
Imię: Tomasz
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 88
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-11-24, 19:13   

Koledzy powstał problem po servisowym wypaleniu DPF - spalanie ON wzrosło 15 -20 L ,co się mogło stać ? :(
 
 
Twórca 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Adrian
Dołączył: 22 Wrz 2017
Posty: 92
Skąd: ZGY
Wysłany: 2018-11-29, 19:17   

u mnie ostatnio tak jak u koleżanki czesto wiatrak coś studzi... ale czy oby na pewno DPF?

zasiadłem dziś z kompem do auta a tam prawie 1000km temu było wypalanie... a w ciągu tych dwóch dni wentylator chodził mi 3 albo 4 razy przy czym w tym czasie zrobiłem koło 100km

bardziej bym był skłonny iść w kierunku, że to chłodnica egra się dopala...??

dpf.png
Plik ściągnięto 11 raz(y) 104,99 KB

_________________
Zapraszam nad morze www.domki-pustkowo.pl
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: