Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
maglownicy
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana tarcz na większe (dla początkujących)
Autor Wiadomość
Adam.K 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AQD
Imię: Adam
Wiek: 18
Dołączył: 03 Lut 2018
Posty: 3
Skąd: Gizałki
Wysłany: 2018-02-03, 21:28   Wymiana tarcz na większe (dla początkujących)

Witam, chciałbym samemu dokonać wymiany swoich hamulców w mojej A6 C5, mam minimalne pojęcie o mechanice i dlatego proszę o poradę co muszę kupić, jaka średnica byłaby odpowiednia, oraz możliwe podrzucenie stron internetowych, w których mógłbym te wszystkie części zamówić. Z góry dziękuję za odpowiedź.


2,8 Quattro, 193KM, AQD
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAU
Imię: Marcin
Pomógł: 44 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 1471
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-02-04, 02:50   

Nie wiem czy u ciebie jest taka możliwość, ponieważ masz żeliwna zwrotnicę. Zapewne masz średnicę 312, większe występowały w poliftowej z aluminiową zwrotnicą od 320 w górę. Zaraz zobaczę czy u ciebie jest opcja zamontowania większych na żeliwna zwrotnicę
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 357 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6065
Skąd: Września
Wysłany: 2018-02-04, 08:49   

wymiana zwrotnic na alu i wtedy można dłubać , na żeliwnych nic nie zrobisz bez rzeźby jakiś adpaterów itd. ( rozstaw otworów pod jarzma )
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Adam.K 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AQD
Imię: Adam
Wiek: 18
Dołączył: 03 Lut 2018
Posty: 3
Skąd: Gizałki
Wysłany: 2018-02-04, 08:54   

Gdzie dostane takie jarzma? I gdy juz je bede mial, to co poźniej?
 
 
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 357 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6065
Skąd: Września
Wysłany: 2018-02-04, 09:20   

najlepiej kupić całem zwrotnice aluminiowe , z dolnym wachaczem prostym i od razu większymi hamulcami

natomiast najwieksze fabyczne w zwykłej A6 C5 to 320 , myślę że musiałbyś też pomyśleć o większych tarczach na tył


ty kiedykolwiek coś robiłeś przy hamulcach??
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
ZAGATO 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 34
Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 42
Skąd: Bytów
Wysłany: 2018-02-04, 10:37   

Zeliwne zwrotnice z 2.7bt przed liftem tez mogą byc. Tam są zaciski lucas hp2 (8 klockow) jak w 4.2 a one juz fajnie hamują. Ja do 1.9tdi z 97roku taki zestaw montowalem. Wystarczyły zwrotnice zaciski i wszystko pasuje. Oryginalne 288 w c5 to jakas masakra.
_________________
A6 c5 1.9tdi afn
A6 c6 2.0tdi blb
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Adam.K 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AQD
Imię: Adam
Wiek: 18
Dołączył: 03 Lut 2018
Posty: 3
Skąd: Gizałki
Wysłany: 2018-02-04, 15:58   

jedyne co robilem to wymiana klocków
 
 
kiler22 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Kod silnika: AHA
Imię: marek
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 345
Skąd: poznań

Wysłany: 2018-02-04, 17:36   

sory . to Twój samochód i Twoja kasa (i Twoja d...a ) ale jeśli (jak sam piszesz ) masz nikłe pojęcie o mechanice samochodowej to zacznij może naukę od np mechanizmu szyb czy układu wydechowego , zmień sobie zderzak na jakiś ze spoilerem czy coś ale układ hamulcowy na twoim miejscu zostawiłbym fachowcom .
Pozatym mam takie dziwne wrażenie że jest cały długi temat poświęcony takiej wymianie , wystarczy przeczytać zamiast pisać kolejny temat o tym samym
 
 
Frytek.mf 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AQD
Imię: Maciej
Wiek: 29
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 61
Skąd: Tuchola
Wysłany: 2018-02-12, 20:04   

Czym różni się żeliwna zwrotnica od aluminiowej oprócz materiału z jakiego została wykonana? Chcę wymienić u siebie prawą stronę bo prawdopodobnie jest krzywa i myślę też nad swapem hampli bo 288mm to do golfa 2 a nie do takiej landary... w połączeniu z 19" felgami to czasami mokry grzbiet się robi xd 312mm ok bez dłubania ale jak trzeba zwrotnice i tak kupić to może od razu alu i wsadzić 320mm. Czy te alu są inaczej wyprofilowane czy jak? w zastawie letnich felg z oponami mam niecały cm luzu od opony do zwrotnicy (żeliwnej) zmieni się ułożenie/położenie na aluminowych zwrotnichach? i pytania czy w a4 i w a6 są takie same zwrotnice? i jak to wygląda z wersjami silnikowymi (takie same dla wszystkich czy różne???)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 357 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6065
Skąd: Września
Wysłany: 2018-02-12, 20:10   

w alu zwrotnicy jest inny rozstaw uszu do jarzm , łożysko z piasta jest przykręcane , czujnik ABS jest przykrecany
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
Wandej 


Model: A4 B6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AZA
Imię: Andrzej
Wiek: 30
Dołączył: 17 Sty 2018
Posty: 13
Skąd: Płońsk
Wysłany: 2018-02-12, 21:12   

Inny jest również dolny prosty wahacz w przypadku polifta
_________________
Kontakt- 506-202-557 biuro@auto-unia.pl
 
 
Frytek.mf 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AQD
Imię: Maciej
Wiek: 29
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 61
Skąd: Tuchola
Wysłany: 2018-02-12, 21:43   

A alle... jest kompletny przód z zaciskami lucasa <lol> warto to kupic za 1200 zeta ?? ? ogolnie amor ze sprezyna mi nie jest potrzebny....
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
ZAGATO 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 34
Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 42
Skąd: Bytów
Wysłany: 2018-02-13, 18:58   

Drogo troche spokojnie idzie taniej wyrwac.
_________________
A6 c5 1.9tdi afn
A6 c6 2.0tdi blb
 
 
Frytek.mf 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AQD
Imię: Maciej
Wiek: 29
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 61
Skąd: Tuchola
Wysłany: 2018-02-13, 22:42   

zastanawia mnie jeszcze Czy taki zacisk zmieści mi się w 235/35/19 et38 8.5J ?!?! Ktoś to obczaja xd
 
 
ZAGATO 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 34
Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 42
Skąd: Bytów
Wysłany: 2018-02-13, 23:02   

Pokaz foto felgi. Wszystko zalezy od kształtu ramion.
_________________
A6 c5 1.9tdi afn
A6 c6 2.0tdi blb
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: