Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana rozrzadu 3.0 TFSI
Autor Wiadomość
audiuseer 


Model: A7
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Michael
Dołączył: 14 Wrz 2017
Posty: 15
Skąd: Lodz
Wysłany: 2018-03-02, 22:14   Wymiana rozrzadu 3.0 TFSI

Poki co mam maly przebieg i nic sie na szczescie nie dzieje ale gdzies w starych tematach ktos pisal ze rozrzad sie odzywa juz przy 100k, a ktos inny pisal ze ma 250k i nic nie dotykal.

Gregor10 kiedys w mailach tez pisal mi ze jesli sie nic specjalnego nie dzieje i sie dba to spokojnie 200-250k do wymiany lancuszka :)

Jak u was? Jakie oznaczenie silnika i jakie wymiany rozrzadu ($$?) Przy okazji jakies powazniejsze naprawy przy 3.0 TFSI?

Pozdrawiam!
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Quash 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 107
Skąd: Gdynia/Tczew
Wysłany: 2018-03-03, 04:27   

Co to sie za jakas dziwna akcja z rozrzadem w 3.0TFSI robi ? Ten silnik nigdy nie mial z tym problemu, znam pare 3.0 tfsi z roznymi przebiegami i nigdy nie slyszalem o problemie z rozrzadem, przekopalem mase for internetowych i nigdy nic nie bylo o problemach z rozrzadem wiec spokojnie. 3.0 ale TDI miewaja z nim problemy.

U mnie oznaczenie CGWB, obecnie 150tys nalatane, kupowalem z przebiegiem 91 tys kilometrow i praktycznie od razu stage 2 byl zrobiony. Jedyna "powazna" naprawa to katalizatory, a tak spokoj i cisza, wymiana olejow i filtrow, oby tak dalej.
_________________
460KM/550NM Compsport Stage 2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: