Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Wspomaganie A6 C5 4.2 V8
Autor Wiadomość
Rzeski_STG 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARS
Imię: Artur
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 95
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2018-10-06, 15:09   Wspomaganie A6 C5 4.2 V8

Witam, walczę ze wspomaganiem w moim audi. Samochód kupiłem już z ciężko chodzącym wspomaganiem na wolnych obrotach i pompa rzurzniała cały czas, myślę pompa do wymiany i będzie git. Dziś robiłem rozrząd i przy okazji wymieniłem pompę na nową(chinol). Zalałem nowy płyn odpalam odpowietrzyłem układ, a pompa dalej rzurzni jak rzurzniała ta poprzednia i wspomaganie chodzi nadal ciężko, trzeba gazować zeby działało na postoju, jak dłużej pogazujemy to wspomaganie znika całkowicie i po chwili wraca. Czy gdzieś może być zapchany, rozwarstwiony, zgnieciony wąż i ciśnienie wraca do pompy i z tąd to rzurznienie, bo pompa ma ciężko?? Czy to uszkodzony magiel ?? Ktoś już tam grzebał, bo magiel jest zwykły bez servotronic, a chyba wszystkie 4.2 miały i pompa też jest inna bo od A6 C4 2.5 TDI 048145155F 120BAR, ale pompa jest zamienna, ciśnienie się zgadza wiec powinna działać.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
maly81 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDV
Imię: janek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Lis 2013
Posty: 207
Skąd: białystok
Wysłany: 2018-10-06, 17:13   

Sitko w zbiorniczku siedzi na miejscu?
 
 
Rzeski_STG 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARS
Imię: Artur
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 95
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2018-10-08, 22:15   

Dziś wszystko rozebrałem, zbiorniczek wyciągniety wydmuchany, tak samo węże. Wszystko niby ok, ale pompę słychać dalej, nie jest to mega głośno, ale ją słychać jakby miała za ciężko, coś w stylu skręcone koła na maxa. Wychodzi na to że z maglem coś jest nie tak i pompa ma za ciężko. W zbiorniczku nie widać ruchu płynu, a pamiętam ze w poprzednim a6 c5 było widać jak płyn wraca. Widzę temat wyjącej pompy jest dość popularny na forum.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
marcin85 


Model: RS6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 BCY 450KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Automat
Imię: Marcin
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 198
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-10-09, 21:40   

no jak nie widac to ewidentnie cos nie tak a nie poci sie gdzies na dole na przewodach u mnie lekko popiskiwala i byl mega delikatny wyciek, dokrecilem opaske pol obrotu i ucichlo, no ale u mni byl ruch w zbiorniczku caly czas u cb wyglada jakby cos moglo byc przypchane
 
 
Rzeski_STG 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARS
Imię: Artur
Wiek: 30
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 95
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2018-10-11, 20:25   

Problem rozwiązany, w sumie sam się rozwiązał po wymianie płynu maglownica chyba się przepłukała i zaczęła świrować, sama skręcała do oporu w lewo lub w prawo na postoju, wymieniłem i wszystko gra, wspomaganie działa na postoju, a pompa jest cicho. Co najlepsze wymiana maglownicy w 4.2 V8 jest łatwiejsza niż wymiana pompy:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: