Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Wspomaganie A6 C5 4.2 V8
Autor Wiadomość
Rzeski_STG 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARS
Imię: Artur
Wiek: 30
Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 105
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2018-10-06, 14:09   Wspomaganie A6 C5 4.2 V8

Witam, walczę ze wspomaganiem w moim audi. Samochód kupiłem już z ciężko chodzącym wspomaganiem na wolnych obrotach i pompa rzurzniała cały czas, myślę pompa do wymiany i będzie git. Dziś robiłem rozrząd i przy okazji wymieniłem pompę na nową(chinol). Zalałem nowy płyn odpalam odpowietrzyłem układ, a pompa dalej rzurzni jak rzurzniała ta poprzednia i wspomaganie chodzi nadal ciężko, trzeba gazować zeby działało na postoju, jak dłużej pogazujemy to wspomaganie znika całkowicie i po chwili wraca. Czy gdzieś może być zapchany, rozwarstwiony, zgnieciony wąż i ciśnienie wraca do pompy i z tąd to rzurznienie, bo pompa ma ciężko?? Czy to uszkodzony magiel ?? Ktoś już tam grzebał, bo magiel jest zwykły bez servotronic, a chyba wszystkie 4.2 miały i pompa też jest inna bo od A6 C4 2.5 TDI 048145155F 120BAR, ale pompa jest zamienna, ciśnienie się zgadza wiec powinna działać.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
maly81 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDV
Imię: janek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Lis 2013
Posty: 226
Skąd: białystok
Wysłany: 2018-10-06, 16:13   

Sitko w zbiorniczku siedzi na miejscu?
 
 
Rzeski_STG 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARS
Imię: Artur
Wiek: 30
Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 105
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2018-10-08, 21:15   

Dziś wszystko rozebrałem, zbiorniczek wyciągniety wydmuchany, tak samo węże. Wszystko niby ok, ale pompę słychać dalej, nie jest to mega głośno, ale ją słychać jakby miała za ciężko, coś w stylu skręcone koła na maxa. Wychodzi na to że z maglem coś jest nie tak i pompa ma za ciężko. W zbiorniczku nie widać ruchu płynu, a pamiętam ze w poprzednim a6 c5 było widać jak płyn wraca. Widzę temat wyjącej pompy jest dość popularny na forum.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
marcin85 


Model: RS6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 BCY 450KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Automat
Imię: Marcin
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 201
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-10-09, 20:40   

no jak nie widac to ewidentnie cos nie tak a nie poci sie gdzies na dole na przewodach u mnie lekko popiskiwala i byl mega delikatny wyciek, dokrecilem opaske pol obrotu i ucichlo, no ale u mni byl ruch w zbiorniczku caly czas u cb wyglada jakby cos moglo byc przypchane
 
 
Rzeski_STG 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARS
Imię: Artur
Wiek: 30
Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 105
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2018-10-11, 19:25   

Problem rozwiązany, w sumie sam się rozwiązał po wymianie płynu maglownica chyba się przepłukała i zaczęła świrować, sama skręcała do oporu w lewo lub w prawo na postoju, wymieniłem i wszystko gra, wspomaganie działa na postoju, a pompa jest cicho. Co najlepsze wymiana maglownicy w 4.2 V8 jest łatwiejsza niż wymiana pompy:)
 
 
slawek1984 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Imię: Sławek
Wiek: 34
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 20
Skąd: zamosc
Wysłany: 2018-10-25, 12:04   

koledzy a ja troche z innej beczki. Otóż od jakiegos czasu mam taki problem ze na zimnym płynie kierownica chodzi jednym palcem, bez najmniejszego problemu mozna skrecac kierą. A juz poi przejechaniu kilkunastu kilometrów tzn po rozgrzaniu płynu ciezej sie kreci. Nie powiem ze nie ma wspomagania ale nie chodzi tak jak powinno. Dodam ze maglownica jest wymieniona bo tamta stukała, wymieniona jest tez pompa( nowa ZF) wszystkie węże , chłodniczka i zbiorniczek wyrółwnawczy. I dalej g.... Płyn Febi mineralny wiec taki jak przewidział producent. Pomocy bo juz nie mam co wymieniac...
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: