Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Woda w klapie bagaznika sedan
Autor Wiadomość
cubasx 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kuba
Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 18
Skąd: UK
Wysłany: 2018-01-05, 09:10   Woda w klapie bagaznika sedan

Mam problem z woda dostajaca sie do klapy bagaznika w sedanie. Najprawdopodoniej dostaje sie tam przez uszczelke piankowa lampy. Czy jest jakis sposob zeby to dodatkowo uszczelnic ?? Albo moze podpilowac troche ten plastik ktory dociaga lampe do klapy?? Moze ktos to przerabial i sobie z tym poradzil...
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Love-AUDI 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CLAA
Imię: Stanley
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 44
Skąd: śląsk
Wysłany: 2018-01-07, 12:06   

W serwisie ASO są do kpienia uszczelki poprawione , była na to akcja serwisowa
 
 
cubasx 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kuba
Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 18
Skąd: UK
Wysłany: 2018-01-08, 08:08   

Love-AUDI napisał/a:
W serwisie ASO są do kpienia uszczelki poprawione , była na to akcja serwisowa


a znasz moze nr tych uszczelek ??
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 467 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 8261
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-01-08, 10:31   

Patrzyłem w ETCE, ale żadnej zmiany numerów nie było. Aktualne to 4G5 945 191 (lewa) i 4G5 945 192 (prawa). Każda z nich kosztuje w ASO ok. 40 zł.
 
 
cubasx 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kuba
Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 18
Skąd: UK
Wysłany: 2018-01-10, 07:37   

mat1324 napisał/a:
Patrzyłem w ETCE, ale żadnej zmiany numerów nie było. Aktualne to 4G5 945 191 (lewa) i 4G5 945 192 (prawa). Każda z nich kosztuje w ASO ok. 40 zł.


Dzieki bardzo! Jeszcze jedno pytanko w temacie w takim razie nowe uszczelki posiadaja klej z jednej strony czy trzeba uzyc czegos we wlasnym zakresie ?? Jak wiadomo oryginalnie uszczelka jest przyklejona do lampy.

[ Dodano: 2018-01-24, 06:44 ]
UPDATE!!!
Oby dwie lampy konkretnie wysuszone lacznie z osuszeniem klapy w miare mozliwosci, wyczyszczenie uszczelek i klapy w miejscu montazu, ponowna instalacja lamp na miejsce ze szczegolna uwaga na umiejscowienie plastikow na swoich miejscach aby dobrze dociagnely lampy do klapy. Jak narazie po tygodniowych deszczach ani sladu wody w klapie i brak problemu parujacych lamp <brawo> <radocha>
Ps. Zobaczymy na jak dlugo sie ta operacja zda!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: