Strona 1 z 1

3.0TDI BMK - separator oleju, odma

: 11 sty 2020, 11:53
autor: yarowsc
C6 3.0TDI BMK - wymieniał ktoś separator oleju, lub sama membranę wewnątrz ??
pytam, bo padła turbina (puściła oliwę do dolotu), a znajomy który turbinę zrobił, powiedział,że dobrze byłoby zajrzeć do separatora, bo membrany przy wyższych przebiegach uszkadzają się, pękają - przebieg 300tyś.km.

a dojście bardzo piz.....wate

: 12 sty 2020, 13:17
autor: konradkry77
Na YT gość anatomia mechaniki robił coś takiego w Tuareg

: 24 sty 2020, 23:00
autor: barteklca
Ja wymieniałem - rozszczelniła się . W aucie było czuć spaliny + pełno oleju w okolicach odmy.
Nowa do BMK/ ASB to jakiś kosmiczny koszt jak za kawałek plastiku.
Wsadziłem separator oleju z nowszego silnika z 4 literowym kodem chyba z 2012 roku . Pasuje idealnie i dodatkowo ma zdecydowanie lepsza konstrukcję. Niższa cena - używki do ASB /BMK to już szroty i nie warto montować.
Pisałem kiedyś o tym na forum - gdzieś w moich postach powinno być.

: 24 sty 2020, 23:44
autor: kakashi
barteklca pisze:Ja wymieniałem - rozszczelniła się . W aucie było czuć spaliny + pełno oleju w okolicach odmy.
Nowa do BMK/ ASB to jakiś kosmiczny koszt jak za kawałek plastiku.
Wsadziłem separator oleju z nowszego silnika z 4 literowym kodem chyba z 2012 roku . Pasuje idealnie i dodatkowo ma zdecydowanie lepsza konstrukcję. Niższa cena - używki do ASB /BMK to już szroty i nie warto montować.
Pisałem kiedyś o tym na forum - gdzieś w moich postach powinno być.
Możesz skrobnąć jaki kod silnika albo lepiej jaki kod części skoro pasuje?

: 07 lut 2020, 00:43
autor: barteklca
Może jeszcze komuś się przyda : Nowszy pasujący to 059103495G . Taki zamontowałem 2lata temu i pasuje idealnie. Można dostać nowy zamiennik za około 100 pln .
Stary ma numer 057103495N - powodem było rozszczelnienie i wyciekaniem oleju na okolo . Cena nowego coś koło 500 .