Strona 1 z 1

TURBO 2.0 TDI BRE?

: 09 gru 2019, 16:03
autor: mateusz_n
W dziale diagnostyka utworzyłem temat, gdyż chciałem rozwiązać kilka problemów.

https://a6klub.pl/20-tdi-bre-kilka- ... htm#937360

Diagnostyka, diagnostyką, ale może trzeba trochę inaczej podejść do tematu.

Turbo przeładowane - tu nie ma dyskusji, natomiast co jest tego powodem? Wymieniłem uszczelkę pomiędzy chłodnicą spalin, a rurką łączącą z egr (naturalnie przy EGR również),
bo była tam nieszczelność. Niestety nieszczelność nie zniknęła - znika dopiero w momencie
odłączenia podciśnienia z gruszki turbiny, nawet na biegu jałowym.

Podpinałem strzykawkę pod gruszkę - sztanga pracuje. Wysterowałem zawór N75 w VCDS - sztanga pracuje. Podciśnienie jest, ale nie mam czym sprawdzić jego wartości.

Gdzie może leżeć problem?

[ Dodano: 2019-12-09, 16:03 ]
Jutro będę miał wakuometr i chciałem zapytać jakie powinny być prawidłowe wartości dla układu podciśnienia w tematowym silniku?

Dodatkowo chciałem zapytać czy można w razie czego podmienić któryś zawór w zamian za N75?

Z góry dziękuję za pomoc :)

: 12 gru 2019, 22:19
autor: konradkry77
Podciśnienie na gruszce nie k -0.6 na biegu. Jałowym
Podmienić można na n18 od EGR

Prawdopodobnie grucha jest skorodowana i n75 wyzionol ducha