Sterownik turbiny dla turbiny KKK
: 12 lis 2019, 19:05
Cześć,
poszukuje informacji jak ustawić poprawnie sterownik turbiny względem sprężarki.
Oczywiście nie dysponuję specjalistycznego narzędzia ATD1, a także nie wiem czy śruba stop jest poprawnie ustawiona na samej turbinie,
macie jakieś sprawdzone chałupnicze sposoby na tą regulacje ?
Geneza problemu jest taka, poprzedni właściciel regenerował turbinę, nawet sie to zgadza ponieważ samo turbo wygląda na nowe co ważne sama tabliczka znamionowa wygląda na ori KKK ( czy istnieje dla tych sprężarek regeneracja producenta tak jak przy garecie ? )
Błędy jakie były na sterowniku to problem elektryczny - sadze ze rozwiązałem przylutowałem połączenie pomiędzy wtyczką a płytą,
pozostał problem słabego wstawania turbo z niskich obrotów, budzi się powyżej 2300 obrotów,
Adaptacja zrobiona bez zmian
,
logi hym zrobione ale widzę ze już ktos tam dłubał ciśnienie zadane 2500 mBar już od 1600 obrotów, masakra, rzeczywiste wskazuje na 2550 mBar co jest granicą dla ori MAP -a,
w zasadzie powinienem wyszarpac turbo i dać do regulacji - no mi sie mało to podoba, wiec zosataje partzantka, jak wyregulować ogranicznik by nie zamykał za bardzo żaluzje ?
poszukuje informacji jak ustawić poprawnie sterownik turbiny względem sprężarki.
Oczywiście nie dysponuję specjalistycznego narzędzia ATD1, a także nie wiem czy śruba stop jest poprawnie ustawiona na samej turbinie,
macie jakieś sprawdzone chałupnicze sposoby na tą regulacje ?
Geneza problemu jest taka, poprzedni właściciel regenerował turbinę, nawet sie to zgadza ponieważ samo turbo wygląda na nowe co ważne sama tabliczka znamionowa wygląda na ori KKK ( czy istnieje dla tych sprężarek regeneracja producenta tak jak przy garecie ? )
Błędy jakie były na sterowniku to problem elektryczny - sadze ze rozwiązałem przylutowałem połączenie pomiędzy wtyczką a płytą,
pozostał problem słabego wstawania turbo z niskich obrotów, budzi się powyżej 2300 obrotów,
Adaptacja zrobiona bez zmian

logi hym zrobione ale widzę ze już ktos tam dłubał ciśnienie zadane 2500 mBar już od 1600 obrotów, masakra, rzeczywiste wskazuje na 2550 mBar co jest granicą dla ori MAP -a,
w zasadzie powinienem wyszarpac turbo i dać do regulacji - no mi sie mało to podoba, wiec zosataje partzantka, jak wyregulować ogranicznik by nie zamykał za bardzo żaluzje ?