Strona 1 z 1

[BMK 3,0 224 KM] Zaślepienie EGR bez wyłączenie ?

: 20 paź 2019, 00:27
autor: PawelJava
Witam, zamierzam zaślepić EGR i sprawdzić czy zyskam coś mocy na tym lub czy praca silnika się poprawi i moje pytanie czy mogę to zrobić bez wyłączenia go elektronicznie ? i czy jeśli mam dpf to będzie miało jakieś negatywne skutki ?

: 20 paź 2019, 09:49
autor: konradkry77
Zaslepic możesz wygeneruje się błąd o zbyt małym przepływie EGR, co do mocy to może zyskasz psychologiczny wzrost
Co do zmiany pracy tak będzie trochę twardo pracował z uwagi na to że zmieniasz warunki pracy
Kolejna sprawa DPF sądzę że EGR uczestniczyły w procesie wypalania ale tutaj niech się wypowie ktoś kto profesjonalnie ogarnia mapy silnika.

: 21 paź 2019, 12:03
autor: PawelJava
Co to znaczy że będzie chodzić twardo? :) z trgo co widziałem głównie silniki na samym powietrzu pracują lepiej 🙂

: 21 paź 2019, 13:00
autor: carlos777
Akurat w motorze BMK należy zrobić EGR i DPF off fizycznie oraz programowo w celu ochrony wtryskiwaczy.
Pięta achillesową są właśnie wtryski a przyczyną paliwo słabej jakości. Czyli w konsekwencji zabity EGR i DPF które zabijają wtryski oraz turbo. I ekologiczne kółko Grety Thunberg ze Szwecji się zamyka.

: 21 paź 2019, 14:48
autor: konradkry77
carlos777 pisze:Akurat w motorze BMK należy zrobić EGR i DPF off fizycznie oraz programowo w celu ochrony wtryskiwaczy.
Pięta achillesową są właśnie wtryski a przyczyną paliwo słabej jakości. Czyli w konsekwencji zabity EGR i DPF które zabijają wtryski oraz turbo. I ekologiczne kółko Grety Thunberg ze Szwecji się zamyka.
A mógłbyś rozwiać myśl odnośnie EGR i wtrysków ?

: 21 paź 2019, 18:54
autor: Zbichu
Może lepiej nie ...

: 23 paź 2019, 08:00
autor: carlos777
EGR i DPF to zło.

: 23 paź 2019, 18:30
autor: PawelJava
A jak rozpoznam czy rzeczywiście jest DPF w tym silniku ?
I jak to się na przegląd techniczny przekłada czy nie uwalą mi go za spaliny ?