Strona 1 z 2

[ INNY] CDYA błąd P0087 silnik zgasł, kreci nie odpala.

: 05 maja 2019, 17:50
autor: slaw2908
Cześć wszystkim.
Ręce juz opadają z tym autem.... ale jeszcze się nie poddaje.
Oto co się dziś nowego przytrafiło.
Podczas jazdy zaczęła migac kontrolka świec zarowych, po tym momentalnie auto osłabło, zaczęło szarpać i zgasło. Teraz auto kreci ale nie odpala.
Podpialem komputer, były błędy 3, każdy p0087 niskie ciśnienie na listwie paliwa, różniły się tylko jakimiś numerami końcowymi, błąd zrobiłem bo i ich nie zapisałem przed skasowaniem a teraz się nie pokazały przy ponownym kreceniu rozrusznikiem.
Może ktoś podpowiedzieć od czego tu zacząć? Gdzie w VCDS posprawdzac ciśnienia, porobić testy?

: 05 maja 2019, 21:57
autor: konradkry77
Brak ciśnienia na listwie paliwa.
Sprawdź bo czy pompa w baku żyje.

: 26 cze 2019, 21:20
autor: slaw2908
Ok, od tego zacznę, dzięki

[ Dodano: 2019-05-22, 18:44 ]
Problem rozwiazany. Przyczyna awarii byl przekaznik 404 w puszce na podszybiu od strony kierowcy. Moze komuś kiedyś przyda sie ta informacja.
Temat do zamkniecia.

[ Dodano: 2019-06-26, 21:20 ]
Niestety ale musze temat odswiezyc. Po jakims czasie znow zaczęła wariować, do tej pory zrobiła mi tak 2 moze 3 razy, a mianowicie potrafi wyskoczyc check i migać kontrolka świec, wtedy kompletny brak mocy, problem z wkreceniem sie na obroty, nawet na biegu jałowym cieżko ma wkrecic te 2500obr. Jak do tej pory pomagało kilkukrotne gaszenie i odpalenie auta. Potem auto jedzie normalnie. Błąd w ecu ten sam co wczesniej czylo P0087, niskie ciśnienie na listwie. Ma ktoś jakiś pomysł?
Z góry dzięki.

: 27 cze 2019, 19:37
autor: shaqal
Zawór na listwie paliwowej.

: 28 cze 2019, 13:26
autor: slaw2908
shaqal pisze:Zawór na listwie paliwowej.
Ktory podejrzewasz? Regulator czy czujnik?

: 28 cze 2019, 13:41
autor: kodzak92
Miałem kiedyś podobny problem, mianowicie podczas jazdy właczał mi sie tryb awaryjny silnika, czyli odłączało turbine, czasem wystarczyło włączyć i wyłączyć silnik raz czy tam dwa razy.

Problem leżał w nastawniku turbiny.

Jak chcesz to sprawdzić to wystarczy słuchać podczas odlączania i podłaczania zasilania nastawnika, masz tam normalnie kostkę, u mnie wydawało dziwne dźwięki i się zacinała, przez co powodowało to błąd na kompie, a w rezultacie tryb awaryjny.

Możliwe, że u Ciebie to zawór na listwie, ale warto sprawdzić inne scenariusze.

: 28 cze 2019, 17:02
autor: konradkry77
Ten co jest na pompie.

: 29 cze 2019, 09:01
autor: yarowsc
slaw2908 pisze:
shaqal pisze:Zawór na listwie paliwowej.
Ktory podejrzewasz? Regulator czy czujnik?
bardziej regulator.
oby winna nie była sama pompa CR, bo przy większych przebiegach lubi sie wytrzeć, traci ciśnienie i zaczyna rzucać opiłki do układu.
ogólnie konstrukcja i budowa samej pompy CR dużo delikatniejsza i słabsza w porównaniu z tą montowana w poprzednim BMK, czy ASB

: 29 cze 2019, 16:21
autor: slaw2908
yarowsc pisze:
slaw2908 pisze:
shaqal pisze:Zawór na listwie paliwowej.
Ktory podejrzewasz? Regulator czy czujnik?
bardziej regulator.
oby winna nie była sama pompa CR, bo przy większych przebiegach lubi sie wytrzeć, traci ciśnienie i zaczyna rzucać opiłki do układu.
ogólnie konstrukcja i budowa samej pompy CR dużo delikatniejsza i słabsza w porównaniu z tą montowana w poprzednim BMK, czy ASB
Jesli by sie konczyla pompa to zapewne znajde opilki na sitku regulatora ktory jest na listwie?

: 29 cze 2019, 19:22
autor: konradkry77
Kombinujesz.
Odpal vcds a i podejzyj czy budowane jest ciśnienie na listwie.
Kolejna rzecz, czy widzi obroty na wałku i wale. Też vcds,
Odepnij przepustnicę może jest w pozycji zamkniętej .
I czy na plaku pali ??.
Diesel jest naprawdę prostym i wdzięcznym silnikiem do diagnozy.

: 30 cze 2019, 11:50
autor: slaw2908
konradkry77 pisze:Kombinujesz.
Odpal vcds a i podejzyj czy budowane jest ciśnienie na listwie.
Kolejna rzecz, czy widzi obroty na wałku i wale. Też vcds,
Odepnij przepustnicę może jest w pozycji zamkniętej .
I czy na plaku pali ??.
Diesel jest naprawdę prostym i wdzięcznym silnikiem do diagnozy.
Ale ona odpala i chodzi normalnie. Ten problem pojawil sie jak narazie kilka razy gdzie po kilkukrotnym gaszeniu/odpaleniu ustepuje i wtedy gdy ten blad jest to tez praktycznie normalnie odpala.

Moze i masz racje ale nie każdy ma VCDSa w malym palcu :/

: 01 lip 2019, 12:53
autor: konradkry77
Bardziej znajomość diesla niż vcds ;).

: 12 sie 2019, 14:24
autor: slaw2908
Update, po 1,5 miesiaca postoju auto zachowuje sie tak jak na filmiku. Mial ktos kiedyś taki przypadek?

: 12 sie 2019, 14:43
autor: tomnik
slaw2908 pisze:Update, po 1,5 miesiaca postoju auto zachowuje sie tak jak na filmiku.
Kolega Konrad już o tym napisał... Podstawą diagnostyki są dane i błędy ze sterownika silnika, a nie materiały video lub audio.
Bez tych danych nikt zdroworozsądkowy nie podejmie się próby postawienia diagnozy. Na chwilę obecną można tylko gdybać (co z resztą zostało już zrobione :) )

: 12 sie 2019, 22:29
autor: konradkry77
Moze być wszystko i nic.

Od wtrysków po problem w elektryce. niestety tanio nie będzie,

[ Dodano: 2019-08-12, 22:29 ]
Gdybyś bliżej mieszkał można było by coś doradzić, fakt jutro jadę na gdańsk ale mi dnia zabraknie by odbić na Brodnicę ;)