Strona 1 z 2

[ BMK 3.0 224 KM] szarpie powyżej 2700 obrotów

: 28 gru 2018, 22:34
autor: Legenda
Witam mam problem z Audi ponieważ chodzi do 2700rmp. a potem już szarpie podejrzewam klapy wirowe ale wolę wiedzieć napewno dlatego tu napisałem. Dlatego proszę o pomoc i wyrozumiałość.
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 059-907-401-ASB.clb
Oznaczenie elementu SW: 4F0 910 401 L HW: 4F0 907 401 A
Komponent: 3.0L V6TDI 0000AG 0040
Weryfikacja: --H01--- Numer seryjny:
Kodowanie: 0011772
Kod serwisu: WSC 02334 785 00200
VCID: 2540C908ECE10769BA-8070

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
29703 - Proszę sprawdzić kody błędów sterownika kontroli / regulacji akumulatora
U1007 - 001 -
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 756 /min
Moment obrotowy: 136.5 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
(bez jednostek): 816.0
Napięcie: 13.98 V
Temperatura: 4.5*C
(bez jednostek): 4.0
Moment obrotowy: 187.2 Nm

17426 - Klapa kolektora ssącego 2
P1018 - 001 - nie osiągnięto dolnego położenia krańcowego - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Adres 02: Skrzynia biegów Plik etykiet: 09L-927-760.lbl
Oznaczenie elementu SW: 4F0 910 156 H HW: 09L 927 156
Komponent: AG6 09L 3.0lTDI RdW 0080
Weryfikacja: --H01--- Numer seryjny: 0059485
Kodowanie: 0000001
Kod serwisu: WSC 02327 785 00200
VCID: 285EC03C9BF31A0181-807C

3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
18265 - Sygnał obciążenia
P1857 - 000 - komunikat o usterce ze sterownika silnika
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01110000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 222
Wew.licznik błędów: 40
Przebieg: 226058 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.08.04
Czas: 13:17:25

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1792 /min
Obroty silnika: 1344 /min
Obroty silnika: 544 /min
(bez jednostek): 2.0
(bez jednostek): 65.0
Temperatura: 75.0*C
Uch.przepust.: 25.5*

16946 - napięcie systemu
P0562 - 000 - za niskie - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01110000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 222
Wew.licznik błędów: 40
Przebieg: 226058 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.08.04
Czas: 13:17:25

18274 - Magistrala danych układu napędowego
P1866 - 000 - brak informacji - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00110000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 40
Przebieg: 0 km
Wskaźnik czasu: 0
Adres 61: Reg.akumulatora Plik etykiet: 4F0-910-181.lbl
Oznaczenie elementu SW: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Komponent: ENERGIEMANAGER H11 0490
Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: 00000000063750
Kod serwisu: WSC 46311 133 59698
VCID: 2344D710E2D5F959D4-8076

Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 4F0 915 105 D
Komponent: von VA0 3810080529
Kodowanie: 344630393135313035442056413033383130303830353239
Kod serwisu: WSC 46311 133 59698

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
02254 - Złącze alternatora
004 - Brak sygnału / brak komunikacji
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100100
Priorytet błędu: 4
Częstość błędu: 1


02479 - Częściowe odłączanie odbiorników energii elektrycznej; aktywne
000 - -
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100100
Priorytet błędu: 4
Częstość błędu: 1

: 29 gru 2018, 13:53
autor: konradkry77
Skasuj błędy,
Popraw działanie alternatora,
Odnośnie klap, zdejmij wtyczki, wtedy klapy są otwarte.

: 29 gru 2018, 17:14
autor: Legenda
Błędy kasowałem i takie wykazało, Jak poprawić działanie alternatora ??

: 29 gru 2018, 19:02
autor: konradkry77
Sprawdź połączenia plusa, czy ma odpowiednie napięcie ładowania.

: 29 gru 2018, 20:35
autor: Legenda
Sprawdzałem na Vag'u i pokazał 13.9V

: 29 gru 2018, 21:39
autor: konradkry77
A sprawdziłeś wtyczki połączenia etc.
Vcds tego ci nie sprawdził.
Zwefikuj połączenia w sterowniku 61.

Dodatkowo zaloguj ciśnienie na raili i przepływ powietrza kiedy występują objawy.

: 30 gru 2018, 01:31
autor: Legenda
konradkry77, Jakbyś mógł trochę prościej bo ja zielony trochę jeszcze jestem z tego co piszesz to zrobić logi ale której grupy.

: 30 gru 2018, 06:40
autor: konradkry77
Grupa 01, 03.
Co do weryfikacji, moduł w bagażniku obok akumulatora, sprawdź dokręcenie przewód wypnij wtyczkę zobacz czy nie ma zielonego w niej.

: 01 sty 2019, 23:57
autor: Legenda
Po wykasowaniu błędów
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 059-907-401-ASB.clb
Oznaczenie elementu SW: 4F0 910 401 L HW: 4F0 907 401 A
Komponent: 3.0L V6TDI 0000AG 0040
Weryfikacja: --H01--- Numer seryjny:
Kodowanie: 0011772
Kod serwisu: WSC 02334 785 00200
VCID: 2540C908ECE10769BA-8070

3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17060 - Świeca żarowa cylindra 6 (Q15)
P0676 - 001 - usterka elektryczna w obwodzie
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 147 /min
Moment obrotowy: 167.7 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Cykl pracy: 1.0 %
Napięcie: 10.56 V
Cykl pracy: 16.6 %
Temperatura: 27.9*C
Bity binarnie: 01110000

29703 - Proszę sprawdzić kody błędów sterownika kontroli / regulacji akumulatora
U1007 - 001 -
Ramka zamrożona:

17426 - Klapa kolektora ssącego 2
P1018 - 001 - nie osiągnięto dolnego położenia krańcowego - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Moment obrotowy: 167.7 Nm
Prędkość: 0.0 km/h
Napięcie: 12.39 V
Cykl pracy: 20.5 %
Cykl pracy: 88.8 %
Cykl pracy: 20.5 %
Temperatura: 79.2*C

Kody gotowości: 0 0 0 0 0

: 02 sty 2019, 07:26
autor: konradkry77
No to proste świeca do wymiany, ale to nie ona powoduje szarpanie..
Do weryfikacji klapki kolektora, sprawdź czy nie spadło cięgno.
W teście elementów silnika, zobaczysz co się dzieje.

: 07 sty 2019, 18:50
autor: Legenda

: 07 sty 2019, 19:49
autor: konradkry77
Logowanie trzech grup na raz bez włączonej opcji turbo nic nie pokaże.
Zaloguj kanał 01, nie musisz butowac ważne bys czuł przerywanie wtedy będziemy widzieć czy ciśnienie na listwie nie szaleje

: 07 sty 2019, 20:10
autor: Legenda
A co to ta opcja turbo?

: 07 sty 2019, 20:51
autor: mat1324
Opcja turba zwiększa częstotliwość odczytu :).

: 07 sty 2019, 21:05
autor: Legenda
A to w ustawieniach się włącza czy przy logach?